KONU ÖZETİ
[<Solo Leveling>, <Kanlı Ayın Ölüm Meleği> ve daha nicelerini bizlerle buluşturan stüdyodan!] Baskervillelerin köpeği: Vikir. Bağlılığı boynuna inen bıçakla ödüllendirilmiş bir mazlum. “Bir kez daha başkalarına kuyruk sallayarak yaşamayacağım!” Ölümünün ardında beklenmedik bir fırsat yatmaktaydı. Vikirin gözleri karanlıkta kızıl kızıl parıldadı. “Sadece bekle, Hugo. Boğazını parçalayan pençenin ta kendisi olacağım.” Tazının kanlı intikamı kıyametten daha kesin bir kadermişçesine yaklaşıyor!
- Bölüm 97 5 Şubat 2025
- Bölüm 96 5 Şubat 2025
- Bölüm 95 5 Şubat 2025
- Bölüm 94 5 Şubat 2025
- Bölüm 93 5 Şubat 2025
- Bölüm 92 5 Şubat 2025
- Bölüm 91 5 Şubat 2025
- Bölüm 90 14 Aralık 2024
- Bölüm 89 14 Aralık 2024
- Bölüm 88 14 Aralık 2024
- Bölüm 87 14 Aralık 2024
- Bölüm 86 14 Aralık 2024
- Bölüm 85 14 Aralık 2024
- Bölüm 84 14 Aralık 2024
- Bölüm 83 14 Aralık 2024
- Bölüm 82 14 Aralık 2024
- Bölüm 81 14 Aralık 2024
- Bölüm 80 14 Aralık 2024
- Bölüm 79 14 Aralık 2024
- Bölüm 78 14 Aralık 2024
- Bölüm 77 14 Aralık 2024
- Bölüm 76 14 Aralık 2024
- Bölüm 75 14 Aralık 2024
- Bölüm 74.5 29 Temmuz 2024
- Bölüm 74 31 Mart 2024
- Bölüm 73 30 Mart 2024
- Bölüm 72 19 Mart 2024
- Bölüm 71 17 Mart 2024
- Bölüm 70 4 Mart 2024
- Bölüm 69 4 Mart 2024
- Bölüm 68 4 Mart 2024
- Bölüm 67 23 Şubat 2024
- Bölüm 66 23 Şubat 2024
- Bölüm 65 11 Şubat 2024
- Bölüm 64 5 Şubat 2024
- Bölüm 63 30 Ocak 2024
- Bölüm 62 26 Ocak 2024
- Bölüm 61 26 Ocak 2024
- Bölüm 60 26 Ocak 2024
- Bölüm 59 26 Ocak 2024
- Bölüm 58 26 Ocak 2024
- Bölüm 57 26 Ocak 2024
- Bölüm 56 26 Ocak 2024
- Bölüm 55 26 Ocak 2024
- Bölüm 54 26 Ocak 2024
- Bölüm 53 26 Ocak 2024
- Bölüm 52 26 Ocak 2024
- Bölüm 51 26 Ocak 2024
- Bölüm 50 26 Ocak 2024
- Bölüm 49 26 Ocak 2024
- Bölüm 48 26 Ocak 2024
- Bölüm 47 26 Ocak 2024
- Bölüm 46 26 Ocak 2024
- Bölüm 45 26 Ocak 2024
- Bölüm 44 26 Ocak 2024
- Bölüm 43 26 Ocak 2024
- Bölüm 42 26 Ocak 2024
- Bölüm 41 26 Ocak 2024
- Bölüm 40 26 Ocak 2024
- Bölüm 39 26 Ocak 2024
- Bölüm 38 26 Ocak 2024
- Bölüm 37 26 Ocak 2024
- Bölüm 36 26 Ocak 2024
- Bölüm 35 26 Ocak 2024
- Bölüm 34 26 Ocak 2024
- Bölüm 33 26 Ocak 2024
- Bölüm 32 26 Ocak 2024
- Bölüm 31 26 Ocak 2024
- Bölüm 30 26 Ocak 2024
- Bölüm 29 26 Ocak 2024
- Bölüm 28 26 Ocak 2024
- Bölüm 27 26 Ocak 2024
- Bölüm 26 26 Ocak 2024
- Bölüm 25 26 Ocak 2024
- Bölüm 24 26 Ocak 2024
- Bölüm 23 26 Ocak 2024
- Bölüm 22 26 Ocak 2024
- Bölüm 21 1 Ekim 2023
- Bölüm 20 1 Ekim 2023
- Bölüm 19 1 Ekim 2023
- Bölüm 18 1 Ekim 2023
- Bölüm 17 1 Ekim 2023
- Bölüm 16 1 Ekim 2023
- Bölüm 15 1 Ekim 2023
- Bölüm 14 1 Ekim 2023
- Bölüm 13 1 Ekim 2023
- Bölüm 12 1 Ekim 2023
- Bölüm 11 1 Ekim 2023
- Bölüm 10 1 Ekim 2023
- Bölüm 9 1 Ekim 2023
- Bölüm 8 1 Ekim 2023
- Bölüm 7 1 Ekim 2023
- Bölüm 6 1 Ekim 2023
- Bölüm 5 1 Ekim 2023
- Bölüm 4 1 Ekim 2023
- Bölüm 3 1 Ekim 2023
- Bölüm 2 1 Ekim 2023
- Bölüm 1 1 Ekim 2023
r.
gayet iyi gidiyor bu arada şuana kadar okunmamasina sasirdim
r.
TIPLERE GEL AUSUWYDHYERUEUEFUEFU
Kaan Alper
Bu beklenmedikti
Kaan Alper
Nedense sonunda reisi affedicek ve başka bişey yüzünden ölücek ve üzülecek
Kaan Alper
Zevk yaşıyorum
Kaan Alper
Taş mübarek
Silent_Ott
Burda mı biter ya
Doğuş Yalçın
çeviri ve edit için teşekkürler kapanan sitenin burada devam etmesi güzel olmuş acilen buradan devam ettiğini bir şekilde yaymanız lazım
Naneleri Yerken Bana mı Sordun
vaaayyy anasini be bunu beklemiyodum
Naneleri Yerken Bana mı Sordun
nasil bekleyeceğimi düşünüyorum 😔💅
uruma
Çeviri ve edit için teşekkürler yeni bölüm bekliyoruz
Utsuka
Heyt be, oğlumuz döndü
Ellerinize, emeklerinize sağlık
Yakup Kazancı
300 👍
Yakup Kazancı
248 emoji
Yakup Kazancı
Emoj
Yakup Kazancı
Ne adayı kız. Npcye dönüşme
Babane_avcisi
HARIKA OLMUS ELINIZE SAGLIKKK HERKESIN BURAYI OGRENMESI LAZIM
Meian Hisashi
Heyt be ne Hugodan fazla ben heyecan yaptım. Uzun zamandır bölüm gelmeyince üzülmüştüm ama iyiki gelmemiş dedim okurken 😀
MELİODAS
Eliniza ayağınıza ağızınıza sağlık müq bir geri dönüş yeni bölüm için sıkı çalışmanızı beklerim çok başarılı bir site burası
Roronoa D. Zoro
oha 2 dk önce mi yüklenmis
Timur Yıldız
Ellerinize sağlıkkkk
Salsa_sosu
Off boss kadın be
Salsa_sosu
Aslanım be koçum be
Zeusun_esegi
Çok şükür modern hayata geri döndük
baran kaplan
Mcden moderne döndük
Salsa_sosu
Ellerinize sağlık çeviri ve edit için teşekkürler
Salsa_sosu
Çok iyi ellerinize sağlık çeviri ve edit için teşekkürler
Salsa_sosu
Ellerinize sağlık çeviri ve edit için teşekkürler
Salsa_sosu
Vuuuuu gider ayak iyidi
Salsa_sosu
Ellerinize sağlık çeviri ve edit için teşekkürler
Salsa_sosu
Sonunda geri döndü
Salsa_sosu
Ellerinize sağlık çeviri ve edit için teşekkürler
faruk
iyi oldu bu köpeği hiç sevmiyordum
Kenpachii
Mükemmel
Hassikome
Elinize saglik
Dodo
Tam hatırlamıyorum ama galibareisin kızını kaçırdıkları için lokokolara düşman, bu da torunu olabilir
To Say Hello
Torunu zaten daha önce geçmişti. Ayrıca haklısın
Mehmet Akbaş
Haydaaa işler karışacak lan
Phantom liberty
Vikir’ onun olucaksın koçum
Phantom liberty
Harem +1
faruk
haşmetlimizzzz giriş yaptı
RAUL EVANS
“öldürür” diye korkmasının sebebi kızı lokoko kabilesine köle olarak kaçırılıyor ve “zorla”(emin değiliz) gebe bırakılıp
pomerian doğuyor. yani kısacası Barbar kanı olan kara büyücü bir çocuğu istemeyeceğini düşünüyor.
Runa Yomozoki
Yuh bu site çalıntı site mi olmuş
Babane_avcisi
Elinize sağlıkk
Hamwok
Azizesin sen kendine gel o kadar değil
Zura değil Katzura
Bu site kapandı bazı götoşlar bu siteyi açmış ve şuan diğer sitelerden çalıyorlar armoni artık yok bura armoni değil
Vinsmoke Sanji
Eaynı site değil mi
Zura değil Katzura
Değil dün asuradan kalan bazı ekip üyeleri yeni bir site açtı birkaç kişi o kadar burasının asura ile uzaktan yakından ilişkisi yok
Vinsmoke Sanji
Harbi mi adı ne
Zura değil Katzura
Shijie scans git burdan oku asuranın devamı
Runa Yomozoki
En sevdiğim siteydi 🥺 yıkıldım resmen
Beelzebub-cho
ben ölmrdim amq daha ne kılıcı
baran kaplan
Jabxnsbs
Yeniseriistiyomm^^
Öldün sen kafanda kuruyorsun kurma dndhdhhdhdhdhd
Beelzebub-cho
Valla ben ölmediğimden eminim ama kafamda kuruyosamda emin olduğumu söylerdim zaten oyuzden bilemiycem
Yeniseriistiyomm^^
Çok düşünme bana güven hdhdjdndfjnfndnd
TOJİ
ikizini kılıç yapmis olabilirler
Beelzebub-cho
yeni karım
Beelzebub-cho
banada affedecekmiş gibi gelşyo ama neden ölsün tekrar muhtemelen başka bişey vardır ölümünün altında diye düşünüyorum ben
Beelzebub-cho
şu sa aşçı kız karım bundan sonra ve mc ye güveniyorum kurtarır muhtemelen birazdan
baran kaplan
Ben imparatoriceciyim arthurcum
Beelzebub-cho
o orospu çoçukları ben sinirlendim amq öyle bir kıza öyle birşey mi yapmışlar gerçekten MC nin vr bizim kızıl ın gazabına uğrarkenki bağırışlarından çok fena zevk aldığımdan emin olucam yapabileceğim başka bişey yok gerçi zaten
Beelzebub-cho
şu barbarların amacını öğrenirsek bir taraf brlitliycem vr brlki kızlarının ölmesine gerek yoktur diyebilecem ama şuanlık hepsiünin gebermesi gerek gibi sanki
Beelzebub-cho
tamam tamam muhtemelen barbarlar kaçırdıklarını sekiz bacağa veriyolardı yani yemiyolardı ve buda onları suçsuz yapar böyle bişeyse yada en azından buna benzer bir durum varsa içim çok fena rahatliycak çünkü barbarlarda çok fena avrat adayları var
TOJİ
Mantıklı bir teori ama yanliş
Beelzebub-cho
bunların olayı ne amq öğrenmem lazım iyiler mi kötülermi anlayamıyom bide mc neden bu kadar normal davranıyo
Beelzebub-cho
bende köle olmak istiyorum amq böyleyse
Beelzebub-cho
254
Beelzebub-cho
ayyyyyyy
goko44
Bölüm için teşekkürler
BlackNoir
Çeviri ve edit için teşekkürler. Site ne zaman açıldı eski haline mı döndü?
MYSL
Ellerinize sağlık
Meian Hisashi
Bizimki şimdi bunları bi kızıştırır ortalığın mna koyar 🙂
Babane_avcisi
Olmm xok merak ettim lan elinize saglik
Hello kitty mahmut
Elinize sağlık
yakuşukluerkekhastası
ohohohoho sevdim
yakuşukluerkekhastası
düştüm
Stanczyk
Şu an bu şekilde okuyorum 😀
https://uploads.disquscdn.com/images/f956dbe6fa259a4ead42bc3ba6d38e2e40ecd13cd989a0b1a88f4743ed0d490b.gif
Stanczyk
Geldi üç silahşör çarpı 2 ler
Stanczyk
Şu 3 yetenek sınırı arttsa mc op kare olur
Stanczyk
Güzel yerde güncele geldik ben bunu listeye atayım
HuaCheng'inwife
Ne çirkin bebekmiş
HuaCheng'inwife
Vay kopke vay
HuaCheng'inwife
Çirkin beee
Üzgün kurbağa
Kadın titan gibi mübarek.
demisewox
yeni bölüm ne zaman
Youma
Üçüzler geliyor bide prenses davetsiz misafir Hugo deli oluyor sonra Bom (senaryo güzel:)
Rinseln
Fena.
MØŘĐƏͯΧƏŘ
Çeviri ve edit için çok teşekkürler elinize sağlık
yusufesan
çok feci başladı lan
Sanji
En temiz dediği kişide başladı işler klasiktir..
Babane_avcisi
ABI HER DOSTU BILDIGI KISIEEN KAZIK YERMI BIR INSAN ELİNİZE SAĞLIKK
Uyuyanbebe
Bayildim sana
Uyuyanbebe
Heyt yavrum be
Uyuyanbebe
Kızın yerine geçebilir miyim plsssss
Uyuyanbebe
Ne alaka be aşko
Uyuyanbebe
Sapik
Uyuyanbebe
Harem kuruyor mc
Rms
Maşşallah dediğimiz iki gün yaşamıyor https://uploads.disquscdn.com/images/1bd5109f3a60d342fad1e257b0b9abca1c393015af91f93ea7e02fd83f5d9cbb.jpg
FADİME TÜRKMEN
üçüzlerle üçüzleri shipledim nfvnafvnadfnvldfmvödf
FADİME TÜRKMEN
Isınamadım ben bu görüntüye umarım ayrilorlar
FADİME TÜRKMEN
görüşmeyelim lütfen
FADİME TÜRKMEN
o öpücüktende hoşlanmadım
Meian Hisashi
Beton yetmez beton 🙂
Kullanıcı adı yok
Asıl hikaye şimdi başlıyor ama biraz geç oldu
Meian Hisashi
https://uploads.disquscdn.com/images/28f7733fc710eb121b537c9d77e4bf55df43b0968dbb10ad3096b94241e91ec9.jpg Bizimkinin mod bu olacak heralde 😀
Kullanıcı adı yok
Ağır bir yük
Oxob
bi tık zort oldu sanki lol
Can Limoncuoğlu
Hala anlamadı salak geçmişe döndüğünde artık kişisel duygular ve anıların önemli kalmaz dostlar düşmana , düşmanlar dosta dönüşebilir . O hesapla geçmişte seni avlayan 3 kardeş şimdi astın oldu . Piyon olduğun evde vezir olmaya aday duruma geldin . Yaptıkların yüzünden tarih çoktan değişti. O barbar kız kara borsada ölmeliydi , salgın barbarları öldürmeliydi , küçük kız annesinin mezarı başında ölmeliydi vb şuan sana aşık 2 ilgi duyan 2 kişi toplam 4 eş adayın var hala mı anlamadın be adam
Nothing
Anlıyamaz çünki o ana karaktert😫
Kod adı:Velet
Umrunda olmaz yaşadığım kötülükler i yapan kişiler bunu yapabilecek zihniyete sahip olmuş kişiler suçsuz yere çektiğim acıyla onları boğmak isterdim o yüzden kesinlikle haksızsın
Can Limoncuoğlu
Kişisel intikam arzusunu anlıyorum ancak kötülüğün bir çok şekli vardır . Doğuştan olan kötülük, zamanla değişen ve zoraki kötülük . Herif zamanla değişen türdendi üstelik artık evde bir iblis olduğunu biliyoruz kim bilir belkide en başından beri yanlış kişiden intikam istedi .
Kod adı:Velet
Evdeki iblisin yönlendirmesi olsa bile bu bana yapılanı unutturmazdı köpek ısırırsa sahibiyle beraber cezalandırılmalı
RAUL EVANS
iyi de bunlar geçmiş bir yaşamda oldu… olmamış şeylerin intikamını kendi kafanda nasıl alabilirsin?
o zaman sana hiç bir şey yapmamış yaşlı bir adamı öldürmüş ve katil olmuş olacaksın.
Kod adı:Velet
İntikam rasyonel mantıkla açıklanabilir birşey değil intikam bencildir intikam kimi zaman etik ve ahlaka sığmaz intikam kişiye özel leziz gözüken ama yedikten sonra seni doyurmayan basit bir yemektir
RAUL EVANS
Düşüncelerin çok ben merkeziyetçi yapıda insanın genel doğasından bu kaynaklanıyor. İntikam sadece yemek olmaktan da öte bir tatlı hem de en Zehirlisinden.
İntikam Uyuşturucuya da benzetilebilir. bir kere tadını aldın mı devamı hep gelir.
Kod adı:Velet
Zaten bundan bahsediyorum intikam mantıkla yorumlanabilir birşey değil saf bencillik ve kindarlık kişinin iradesini yönlendiriyor duruma göre intikam için kendini de feda ettiriyor insanin genel doğası kindar gibi gözükse de doğamızda kendini feda etme gibi bir durum yok aksine intikam bütün zihnin tek bir çatı altında bir amaç uğruna hükmedilmesiyle elde edilen birşey
Yok Yok
Finde intikam tatos olur
Kenan Demiroğlu
Rekorunda rekorunu veriyoruz emoji emoji
Kenan Demiroğlu
Evren teorisini bilirsin bizim yaşadığımız gibi binlerce evren var o evrenlerden birine gitsen bu evrende öldürmek isteyeceğin kadar nefret ettiğin birisinden aynı şekilde nefret eder miydin ?
Neferpitou
adama en büyük iyiliği yaptın öldürsen de gam yemez artık 😀
Kod adı:Velet
Oldukça kindar birisiyim nefretimi kazanan biri illaki birşeyler kaybetmeli. Ana karakterin durumunda olsam karşımdaki kişiden sadece intikam almaz karakterini ideallerini gururunu herşeyin kırar onu O yapan şeyleri ondan alırdım
Üzgün kurbağa
Ama o adam o adam ile aynı değil. Senin öfkeni çekecek hiçbir şey yapmamış birine kan kusturamazsın.
Kod adı:Velet
Neden yapamayayım ki ? Ben halen benim yaşadıklarım halen anılarımda ve eğer gelecekten gelmesem yeniden doğmasam bunlar zaman çizgisinin gerçekliği olarak kalacaktı. Geçmişe donmesem onun yerine hortlak olarak yeniden doğsam veyahut baska bir bedende aynı zaman çizgisinde yeniden gelsem bu onlardan alacağım intikami meşru mu kılar gözünüzde
Üzgün kurbağa
evet. sen zamanda geri döndüğün zaman artık başka bir evren yaratmış gibi olursun. Ama aynı zaman çizgisinde yeniden doğarsan sana zarar vermiş birine avı çektirmende bir problem yok çünkü suç çoktan işlenmiş olur.
Kod adı:Velet
Hocam demeye çalıştığın mantığa ve genel ahlaka uyuyor ama burda hiçbirimiz atina okulunda değiliz burda esas olay kişinin intikam arzusu. Bu arada ana karakterin örneğinden gittiğimiz için hepiniz hakim bakış açısıyla rasyonel ahlaka yönelik yorumlar yapıyorsunuz ama emin olun birisi mutlu giden hayatınızda burda ne etik nede ahlaken yazilamayacak şeylere maruz biraksa emin olun geriye gittiğinizde ona acımazdınız. Bu arada adamın değişmiş olması ana karakterin geçmişteki edindiği bilgi ve güçle alakalı yani aptal birisi olsa geriye gidince yine o olayları yaşayacaktı
Kenan Demiroğlu
Örnek vereyim ben en iyisi bir adam başka evrende senin sevdiklerini aileni öldüren bir katil sen bu evrendeki anılarınla başka evrene gidiyorsun sanki zamanı geri almış gibi ama o evrende o adam 2 kız babası ailesiyle mutlu bir karıncayı bile incitmemiş birisi aynı günahın bedelini o adama ödetebilir misin ?
Yoksa günahı işleyen öldüğün evrendeki adam mı asıl suçlu o mu ?
Sonja
Seri cok kaliteli tesekkurler admin
Sonja
Hoydaa
Babane_avcisi
OLMM SERI HARIKA ELİNİZE SAĞLIKK
Hasan Sariboga
Şuan içi içini yiyor öldürmekle öldürmemek arasında kaldı delirmese bari
Erdem
https://uploads.disquscdn.com/images/f85274697d7ef3d75694decda800e87146146b48280f700bfd8735f9f650cdfe.jpg
son manga bükücü
ödünç (ç)aldım knk helal et
Amaris
Belki yanlışlıkla kurtara bilir 😄😄😂
tanısan da sevmezsin
Pp supermus güzellik
Uyuyanbebe
Teşekkürler aşko 💅💅
tanısan da sevmezsin
Çeviriye bak aq
Amaris
Yakışırlar🥰🌹
Amaris
Adam tarazana dönmüş 🤣🤣🤣🤣
Amaris
Kraliçe gücünü gösteriyor 🌹🌹❤🔥❤🔥❤🔥
Amaris
Çok güzel ellerinize sağlık
Amaris
👍👍👍👍😁😁😁😁❤🔥
Amaris
Tiranın Doğüşü ❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥
bakkal123
sen onun tazısısın yanlış kelimeler kullanma :)))
MØŘĐƏͯΧƏŘ
Çeviri ve edit için eyvallah
Namex
Ne kadar içten felsefisikeolik olan bir yazı ve yazına içtenlikle katılıyorum.
Sasuke
Haydi bismillah
Sasuke
Belki intikamı bırakarak mutlu bir yaşam vakti gelmiştir
Metin Tosun
https://uploads.disquscdn.com/images/b813a806094ecd5ded616ca2ce2e6971712042b7a451144a6381a9f33a7e5973.jpg
Sexynci
Adı üstünde ana karakter isterse tanrı bile olur
-Elcan-
Rimuru buna güldü 👍
YsaTR
Onun yeni çıkan sezona bir başlayamadım
sezon bitiyor beklerken unutuyorum mq
summary izlersem belki yeni sezona başlayabilirim
demisewox
YENİ BÖLÜM NE ZAMAN
꧁࿐༵༆༒KİSİTO༒༆࿐༵ ꧂
Son panel muhteşemdi vikir’in haşmetini gördük.kdlsllslsm
Babane_avcisi
BURDQ BIRAKILMAZ QMA AAAAA ELİNİZE SAĞLIKK
Kage
Sen nesin hey yawrum hey
Karışık tursu
Cokiyiamk
Yavuz Selim Han Tepe
Katıksız Orçun
Anclebreaker
Yeaaaaahhh Bbuddyyyy
matrixx
ulan vikir. bu adama nasıl inandın tam bir şeytan mı
lxlayw
Mükemmel seri mükkemel bölüm
Leuran
alwlöslalskel ayının malafatı gömdün kanks afied
Keyaru
Bolumler cok kısa
CAİN'İN GELİNİ~~
Ohhh amk iblisi vikir s*ksin simdi senide gör oc
Hasan Sariboga
Zehirle ateşe ver
veysel ozan
Çok beklemeyin sonraki bölümü sürdürmüştürler savaş gösterirler bi 2 bölüm ha bire şekil değiştirir iblis.
Yok Yok
Intikam sah çok zehn veriyor
YsaTR
Mq üstteki yorumları okumak için çok gencim iki ömür lazım okumak için
Yok Yok
Dem
Hashirama
Yeni bölümmmmm
Keloğlan
nefesimi tuttum şimdiye hadar okuduğum hiçbir seri bu kadar merak uyandırmamışdı on numara seri la
Ardodi
ya burda bitemez aq
Hikarii023
Ellerinize sağlık güzel bölümdü 😁
Kullanıcı adı yok
Bölüm için teşekkürler
Yavuz Selim Han Tepe
Ordular;
İlk hedefiniz şeytandeniz İLERİ!!!!
Mordekaiser
S*kin
EREN JEAGER
Efsena bölümdü elinize sağlık
Yuichiro Hanma 👹
https://uploads.disquscdn.com/images/6f1bd143d91b5314952c6a70c0d3a1d46c884722f994ba3aace771aab2b150b7.png
Prof.Dr.Çok Bilmiş
Ulan insan bir hal hatır sorar odun 😂
Haşmetlim bana geri dönnn
Harbi niye disleri var lan cok komik duruyor xkhdkdhdkdh
Haşmetlim bana geri dönnn
Bugün çok kan vahşet şeyler okudum kendime gelmeye basladim cok iyi
Haşmetlim bana geri dönnn
Çok eğleniyorumm cokkkk
Haşmetlim bana geri dönnn
Hepsi bur anda zort oldu mukemmel xmxbkdbkd
Haşmetlim bana geri dönnn
Olm tam bitirdim geldim yazacağım şeyi baskası yazmış göt gibi kaldım djvxkdbdjxvkdbd bencede bu hugo başka bir şeyden ölücek
Haşmetlim bana geri dönnn
Helal lan sana kocum aferim
Haşmetlim bana geri dönnn
Uzun sac miaggg ayh bana bisiler oluyor
Haşmetlim bana geri dönnn
Ya abi niye gittin kirmizi kafali kizla hemen sözlendin beee
Haşmetlim bana geri dönnn
Bölüm favorim https://uploads.disquscdn.com/images/2d31a5c50fdef7ef7d036ef0f10921b442aa368d8c4c15c8c4a94944a80af02c.jpg
Haşmetlim bana geri dönnn
Unuttun mu lan manyak dmdbdkdbd
Haşmetlim bana geri dönnn
Derin bir nefes alıp 10 a kadar saydım ama bu orospu çocuğu puştalara olan sinirimi suan hiçbir şey geçiremez amina koyayim
Haşmetlim bana geri dönnn
Vay amina koyim güzelsin diye bir sey dememistim yavsak ororspu ciktin
Haşmetlim bana geri dönnn
Bal döküp yalamalık missler gibi hanım efendi izniniz olursa izdivaç düşünür müsünüz köpeğiniz olurum ayağınizı yalarım köleniz olmaya razıyım lütfen beni alın
https://uploads.disquscdn.com/images/16ed2d0026413884cdf5fca3d2e0ccd8b725c5116c07197bbb8ee4b7e2442bac.jpg
Haşmetlim bana geri dönnn
Sensin lan igrenc yamyam
Haşmetlim bana geri dönnn
Şeyyyyyyyy acaba zayıf bir kadın olsa da olur mu hanımefendi ben size talibim de ehehehehe https://uploads.disquscdn.com/images/e95a458bd2b77876dacf994dbd7e7f6d90be7d671a0e59d957cfd0193cd99be0.jpg
Haşmetlim bana geri dönnn
Onu bunu geçte of be offf https://uploads.disquscdn.com/images/59be2577ff72d737482a35cb1516b3bc37e5b0ac63a3eec78638c521117886cb.jpg
Haşmetlim bana geri dönnn
Bu sefer çok dassakli duruyon hee kari annene benze azicik
Haşmetlim bana geri dönnn
Ooooo severizzz
Haşmetlim bana geri dönnn
Anaaa soylu ailedennn
Haşmetlim bana geri dönnn
Bebiş çok tatlıı lütfen bişi olmasınnnn
Haşmetlim bana geri dönnn
Bir sey diyim mi cidden artik buraya ait gibi vikir şehir hayati falan hic uymuyor
Haşmetlim bana geri dönnn
Sonunda geberiyor pislik oh beee
Haşmetlim bana geri dönnn
Ay bi ölmedi puşt yeter amina koyim
Haşmetlim bana geri dönnn
Hararetli hararetli savaş okurken pat diye minnoş cizim düştü önüme xmbdkdbdj
Haşmetlim bana geri dönnn
Ya şimdi gidicez kızıl kafalı kız gelicek ben aiyene alistimmm
Haşmetlim bana geri dönnn
Sen simdi naneyi yimedin mi bu arada gecmise sönerse atlaya atlaya okurum zaten sıkıldim🤨
Haşmetlim bana geri dönnn
Kıza bir şey olmaması iyi ama plan ters tepti lan
Haşmetlim bana geri dönnn
Hiiii vay oorospu cocugu pusttt
Haşmetlim bana geri dönnn
Ulan bi orospu cocugu hidiyor digeei geliyor o da gidiyor baska geliyor soysuz picler bitmiyorlar
Haşmetlim bana geri dönnn
Ay sonunda kan vahşet ahhhhh bayılıyorum haşmetine
Haşmetlim bana geri dönnn
Tam zevkten kudurdugum anda kayboldu https://uploads.disquscdn.com/images/249eaedc4bff06f14ed3fcf98a514bfd7f02490ce767cc6b9fa51e245c5459e1.jpg
Nikah Şahidi
Her öldürdüğümden skill alsam ben takımyıldızı falan olurum
Nikah Şahidi
Çok tatlı
Nikah Şahidi
Kızıl kümes ayy… hiç çekilmez
Nikah Şahidi
Çatla da patla çatla da patla oh
Nikah Şahidi
Adam diyip saydığımıza gün yüzü göstermiyorlar
İvan milinsk
İnsan müstakbel karısını unutur mu lan? bu zekimsi karakterlerin ortak yanı hep kütük gibi olmak galiba
aniplex
15 yaşında yardımcı konsolos olan mc ve onu okuyan 18 yaşındaki ben
İvan milinsk
Tek leydimiz sensin aiyen rahat ol ilk başlarda sinir bozucu gelsende sevdirdin kendini
aniplex
4 gün mü? heheheh heheh heh hmm…….
İntihar Avcısı
Ben de aynısını düşünüyom bu kızla evlense tam olur ama evlenmese de sıkıntı yok daha intikam alacak zaten
Haşmetlim bana geri dönnn
Ya iste evlense de evlenmese de sıkıntı yok ama kabileye zarar gelmesine izin vermesin yeter gibi
Kenpachii
Mükemmel mükemmel yerimde duramıyom
Nyx
Uf uf ufff vikirim beeeeeeğğ
Nyx
Yeni bölümmme ihtiyacım varr
Karışık tursu
Vay be amk
Youma
Bizimki bunu mu öldürmeyi planlıyordu (kesin kaybederdi MC)
İnsan
eh bayadır okumuyodum
Neferpitou
Zaten güçlü olduğunu biliyor, Onu duygusal boyutta çökertecek bir olay yaşatıp sırtından bıçaklayacak güya ama yalan oldu o fırsat 😀
Kenpachii
Şu seri hemen ilerlese keşke ne olaylar olcak kim bilir daha ohoo
Hikarii023
Emeği geçen herkesin ellerine sağlık güzel bölümdü 😁
Kenpachii
Her şey yeni başlıyo aga daha okula gidicen okul hayatı var sana ne öğretebilirler bilmiyom ama okulun zirvesinde görmek iyi olabilir seni
Cakmak
https://uploads.disquscdn.com/images/b638fe70ca87a2fa881409f7234fd9ab626c5a7ed6bc0b3e5257e7cc104f5a21.jpg bıyıkları göremeyince olur gibi
StrayKidsWorldDomination
aynısı
Mert Durmaz
12 yaş büyük versiyonun olarak hala aynısı
GhoserGH
Master https://uploads.disquscdn.com/images/dbe609bc6fecb7ea7be25f51f6449fd9dd5e7759660263ba8f1afea44eb147b1.jpg
StrayKidsWorldDomination
son sahnede kanlı ayın olum melegine aşırı benzedi hatta siyah versiyonu
Kokushibo
birsey sorcam asil siteye noldu bilginiz var mi?
veysel ozan
Dimi bende merak ettim asıl site ingilizceye dönmüş
Golgehukumdariolcam
Kanka asıl site zaten o burası onun Türk ceviri hali diye biliyorum
Kokushibo
asil sitenin baglantisina girince turkce oluyordu arayuzsude bire bir ayni idi trde ama bi an girdigimde hersey ingilizceye cevrildi ayni porlta girioyuirm ayni adres direkt kisaca ama degismis arayuzleri bile bire bir ayniydi
Dolma Biber #AAG
tr sitesi kapandı
Kokushibo
ora en aktif yerdi suan aktif site biliyormusun peki
Dolma Biber #AAG
şuan aktif siteleri yok eski bölümlerin olduğu bi siteleri var sadece ,bide mangagezgini,. diye bir siteyle anlaştılar onla ortak çeviriyorlar
StrayKidsWorldDomination
kızıl hala 1
Phantom
bayan sekiz bacak nasıl bir isim o canavara daha guzel bir şey bulamadınız mı 🤣
Ada Arat
Uff inanılmaz devam ediyor ben hugo öldürünce nasıl devam edicek intikama demiştim ama süper oldu
Phantom
aralıksız 4 gün nedir lan🤣 kızın niyette bozuk hadi hayırlısı
Yamaya
Yorum
Yamaya
Katliam severiz
Yamaya
Eyi eyi ama keşke kılıcı tutabilse
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yorum
Phantom
editlerde görünce vikirin çocuğu zannetmiştim biraz üzdü.bir de o nasıl kabile ismi mokoko diye okuyorum🤣
Yamaya
Kız güzel değil mis Bi an rudeus daki kırmızılı sandım ama fos çıktı kiz
Yamaya
Yorum
Yamaya
Kız sinirimi bozuyor ama yapacak birsey yok az fakat dramatik yapsalardı keşke biraz kolay oldu
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yorum
Yamaya
Mutlu olmak
Yamaya
Yine ayar çekmek için yer atiyor pust helal sana
Yamaya
Uzun zamandır Bi mangada böyle güzel keyif verici Bi sahne yoktu
Yamaya
Kızı kurtar MC bu kız diyer kırmızılılar daha guzel
Yamaya
Hass
Yamaya
Yorum
Yamaya
Kız adam olmus az tipi düzelmiş güzelleşmiş ilk gördüğümde bu ne amq demiştim
Yamaya
Onu yedik kdodbe repliği bak amq
Yamaya
Bu ne amq
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yorum .
Yamaya
Ibne eğer gidersen beni de götür
bahane benim
Beni unutmayin
baran kaplan
Benide benide
Hikari
+1 lazım galiba size yazın benide
baran kaplan
Yazalım yazalim
Bl0nc
ben olmadan olurmu
Yamaya
Yorum
Yamaya
Salak mc
Yamaya
Yorum
Yamaya
İnş bu kızla kabilede işi pişirirler sonra kabineden ayrilir
Yamaya
Afied
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yap yap olur bizde izleyelim
Yamaya
Yorrrrumm
Lolipop
agalar adam set in yüzünden idam edildi sonra gitti setin tüm elemanlarını idam ettirdi gitsin kendisinden intikam alsın bu a,q malı
Yamaya
La bizim MC nin soyundan la ile biten isim ve soyad bisküviler
Yamaya
Yorum
Phantom
güç gosterisi yapacak bizde okuyacağız bir şey öğrenmek için gitmiyor🤣
Dark1day
Boyle olaylarda ana karakterin reddetmesi gerekmiyomudu
Yamaya
Çok güldüm arkada hayalet yazıyordu kjsks
Yamaya
Yorum inş azize guzeldir
Yamaya
AIze beklentilerimi karşıladı aferim
Yamaya
Harem +1
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yorrummmmmm iyiydi son sahne
Yamaya
Gg p@c or@cocu
Yamaya
Aq şerefsiz
Yamaya
Yoriki tenkit yaptı papaz şerefsizi
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yorum
Yamaya
Son kızların olduğu sahne guzell
Yamaya
Lan sahneyi bize neden göstermediler laaannn
Yamaya
Yup
Yamaya
Yorum
Yamaya
Yup yorum
Yamaya
Ufff yargı adam malafatı koydu masaya bakacak kimindi daha büyük
Yamaya
Kalite kokusu alıyorum ah bu mangada geliyormuş ellerinize sağlık afied
Yamaya
Yorrrruuuummm
Azize Trer
eş adayları arasındaki en iyisi bu kız agaa
bahane benim
Cevap
Neji
Cevap
Yamaya
Yanıt.
Neji
Yanıt.
yuuichisenseiv2
Yanıt
Zenci_sakso
Sex(ayip)
Yamaya
Yanıt
bahane benim
Böyle devam et
The Secret Trio
Oradan eleman bulacaz simyacı büyücü okcu ne bileyim büyücü baltacı mızrakçı rakiplerimiz olacak okulda iblisler olacak falan filan
Kenpachii
Simyacı yeşil saçlı kız demirci cüce klanından ilk baş agresif sonra dost olan filan bide şimdiye kadarki gördüğü yaşıtları da kesin başlar akademiye şu eski kızıl saç nişanlıyı da orda görcez filan
The Secret Trio
Biz bu hikayeyi baslamadan biliyorduk sonunun
Yok Yok
Olm okurken dejavu yaşıycaz o kessin
Stanczyk
Tahmin mi ediyorsun yoksa biryerden mi okudun?
The Secret Trio
Çok fazla seri okudum hikaye yazdım olacakları biliyorum
Stanczyk
Tahminlerin kısmen doğru.
bahane benim
Cevap
baran kaplan
Yanıt
bahane benim
Cevap
Keloğlan
mangaka yarak gibi 10 tane seri yapmasada şuna hızlı hızlı bölümler atsa keşke
bahane benim
Cevap
bahane benim
Banada oradan bi avrat düşer mi
baran kaplan
Biz bi kendimize bulak seni dusunuruz pay edelim morg benim
bahane benim
Bana farketmez koca memeli ve gotlu olsunda
baran kaplan
Uzun bacakli
YsaTR
Konuşmalara bak ben de koz atam bari
mascular feminen olsun yeter
baran kaplan
Hababwvah
bahane benim
Cevap
bahane benim
Cevap
bahane benim
Cevvvvapp
bahane benim
Cevap
bahane benim
Cevap ins azize guzeldir
bahane benim
Cevap
bahane benim
Cevap
bahane benim
Cevap
bahane benim
Cevap
Yamaya
Kardeş helal olsun hiç üşenmeden bütün yorum lira Yanıt yazmışın 🤌🤌
bahane benim
Benim için bir zevk ti
bahane benim
Demekki bizim dede masumm
bahane benim
Seni mutlu edeceğime biyiklarim üzerine yemin ediyorum. Doktor biyiklarin nerede
Stanczyk
Şimdi yeniden okuyorum, yazdığıma gaza geldim
Çilgin merkuş
Adam sendeki heyecan hayatıma renk kattı ya nasıl bir insansın ya sen
TOJİ
Yazdığını yeniden gördüm yine gazga geldim bende aq
Stanczyk
Yazdığını yeniden görmedim ama ben de gaza geldim
Özcan Quliyev
Helal sana kral
Muhammed Ömer BAYRAK
elinize sağlık
Muhammed Ömer BAYRAK
olum o zaman bizim adam şuan bunu öldürünce hayvan gibi güçlanmıcek mi karmadan dolayı
Muhammed Ömer BAYRAK
ee güzel bir hayatıda olmasın mı bu yavrucağı
Muhammed Ömer BAYRAK
sevişmeleri lazımdı
Muhammed Ömer BAYRAK
nu nizim hugoya öcü gözüyle bakıyor ama adam iyi biri la bence
Muhammed Ömer BAYRAK
lan hiç beklemiyordum
Muhammed Ömer BAYRAK
harbi rekor emoji gelmiş
Muhammed Ömer BAYRAK
lan bütün hayatım bir yalanmış
Muhammed Ömer BAYRAK
ama ben demiştim dede masumdu diye
Yato
Mc mi çirkin?
Hayatboşturcoşturcoştur
Vikir, çok güzelsin. Sorun şu ki…. GÜZELSİN. sence de burda bir terslik yok mu? https://uploads.disquscdn.com/images/7a8f693ba20b2645fc40d99f8f882e1fa260af5e712c545a9b63b0047ac987c6.jpg
İşsiz Otaku
Savaş ruhunu sevdim böyle devam
İşsiz Otaku
https://uploads.disquscdn.com/images/b1a0071ffb018e3c47d5cdd9b4bbb82ba6f41eb5f4c542b5d65b785a5cbac3d3.jpg
İşsiz Otaku
Kan istiyorum,vahşet istiyorum!
İşsiz Otaku
Niye elinize sağlık yazmışsınız aq çeviren site burası değil
İşsiz Otaku
Galerimde yer kalmadi https://uploads.disquscdn.com/images/29b6f1a9d0a4c8133ce2a454243dca8cdad9ea74a805e015a685b6511bc5fdf2.jpg
Stanczyk
https://uploads.disquscdn.com/images/9ebfe4865f0da02738b6b932da82d96214ba0998d9330c815cc27943bafc37c9.png
AWDLAWPDAW
Stanczyk
Onu yedik kısmında ben dehşete düştüm amk noluyor bana
Stanczyk
Haşmetli olup biat ettirmek yerine neden köpeği olmayı seçersin ki…
Stanczyk
Yamyam olan büyücü kabilesinden, bunlar yamyam değil. Hatta yamyamlık gibi şeyleri sevmiyorlar.
bulut
Kendi kabilenmiş gibi savundun
baran kaplan
Yoksa
Stanczyk
Bilemezsin
TOJİ
Belki ballack kabilesinden olabilir
Stanczyk
Çok yaşa Büyük Ballak İmparatorluğu!!
Stanczyk
Ballak kabilesinin kötü bir tarafı yok. Yaşamlarını devam ettirmek isteyen bir barbar kabilesi sadece. O yamyam olan eşşoleşşekler büyücü barbar kabilesi. Onlarda bu ballakların lanetlediği her şey var.
baran kaplan
Sende her yerde savunuyon ne iş yoksa ballakmisin
Stanczyk
Objektif olarak baktığın zaman ballaklar gerçekten kötü olmayan bir kabile.
baran kaplan
Bu arada Griffith bence doğru olanı yaptı sovebilirsin ama öyle dostum griffithin yerinde olupta güç için dostumuzu satmiycak birimiz yok arkadaş dediğin ne ki yararlanması çokta oc denilecek kadar değil bence sen ne düşünüyorsun dostum
Stanczyk
Sendeki libido bende yok niye bu kadar azgınsın?
Stanczyk
Vikir kızlarla aklını dağıtma koçum. Senin hedefin babandan intikam almak.
Hayatboşturcoşturcoştur
Ben bu dedeyi sevemiyorum….
RAUL EVANS
“Baskerville’lerin Köpeği” okumanızı tavsiye ederim.
RAUL EVANS
Arthur Conan Doyle’un yazdığı bir kitaptır ben kaçak yollarla okumuştum
Yato
Çeviri için teşekkürler.
Stanczyk
Güncele yaklaşmak insanı üzüyor.
Stanczyk
Aldı ya zaten. Tüm elemanlarını idam etmesi aynı durum bir daha yaşanmasın diye.
lufenginmantarı
Bu mc Sanki Fugo’yu affedecekmiş gibi duruyor ama bakalım
Lostvayne
Gelecek için kıçı iyice sağlama atıyor kendi fikrimce bundan dolayı kabul etti.
-Shuyo-
yani bide kız büyüynce baya güçlü olacak
İşsiz Otaku
Asıl site zaten ingilizce değil mi ?
Yani youtuber’larinda baska dilde yan kanallari olmasi gibi (yan kanal türkçe asura oluyor)
Fatih Emin
MC nin çok deli panelleri var ve bu muhteşem uymus
Fatih Emin
Zor olucak bu baya
Fatih Emin
Birkaç yıl sonra en güçlü falan olcak galiba bu ne hız
Fatih Emin
DELI AMK HDHDHHDHDHDHDHF
Fatih Emin
BUNE KARIZMA BEE
Fatih Emin
Milli olma zamanı mı geldi acaba
Fatih Emin
Karar zamanı geldi paşam
Fatih Emin
Nasıl da giriş yaptı la
Fatih Emin
üçüncü kız da hayırlı olsun MC için işler daha da zorlaşacak sanki
Fatih Emin
Karakter gelişimine bayıldım valla
Fatih Emin
Vayoc
Fatih Emin
YAPMA SIKERIM BELANI OC
Fatih Emin
KARIZMAA
Fatih Emin
Reis çok sağlam aq MC Nin kesmesi baya zor
Fatih Emin
1 günde bitti 😭😭😭 beklemek lazım
Proysan
Zort oldum
Proysan
Sonunda geldi
Proysan
İntikamı bende bekliyorum ne zamandır gerekirse olmasın önce intikam sonra eğlence
Proysan
Kızıl 1
Bu kız 2
Rahibe 3 haremdeki sıralamam jdjdjd
Proysan
Kırmızılı hala 1 aday benim için
Proysan
Affedildin dede sana ettim beddualar geri dönsün djdnd
Acı Biber
Yanıt
AİNZ-OOAL-GOWN
kanıt?
Acı Biber
Yanıt
baran kaplan
Kanıt
Acı Biber
Şu yorum yanıtları özledim hiçbir yerde göremiyorum
Acı Biber
Yanıt https://uploads.disquscdn.com/images/f5e19ac29370f67790873b2512c4f7536a1bf9ca79d3426dc77c0d5de787dfe3.jpg
yuuichisenseiv2
Yanıt
yuuichisenseiv2
Sa
Acı Biber
Ben o goblinlerin
https://uploads.disquscdn.com/images/c98213ad98bfb1bc45205f4e2e1a50225aa9f9763ed5a47c6091ad91b2832e9c.jpg
Acı Biber
Yannıtttttt iyiydi son sahne
son manga bükücü
yanıta yanıt iyiydi son sahne
Soloyuncu
İntikam
Soloyuncu
https://uploads.disquscdn.com/images/a7e67b15b95ac5076bcd6017939cad091571a22fdaf7a95346ca03e58b2fdb98.png
Soloyuncu
Çok iyi ya
Soloyuncu
Kara veba
Soloyuncu
Oruspu çocuğu
Yasin Elçin
Bu manhwa(doğrumu yazdım bilmiyorum) baya sevdim.
Soloyuncu
İntikam https://uploads.disquscdn.com/images/0897b886e308925515fca0d512211ff7113a52ff3499394ddac49f8e1c1ee7a3.png
Soloyuncu
Karadeniz
Soloyuncu
https://uploads.disquscdn.com/images/eb4d0c10c3194c1d07eabc2a87ff0be6c69e1355082085d8ad6240f5e430f0e7.jpg
Mc hunter
Yea boy
Mc hunter
Yes baby
Mc hunter
Olum acayip akıcı ilerliyor
Mc hunter
İlgiyi mcnin üzerine verin bakim
Mc hunter
Ouw harbi zor olacak
Mc hunter
Benimde ismim Fatih ehhe
Fatih Emin
Memnun oldum (2 ay olmuş)
Mc hunter
Bende memnun oldum
Çilgin merkuş
Tek lafım sende 2 ay bekleyip yazsaydın epik olurdu
Mc hunter
Hadi bakalım
Mc hunter
Ulan yoktan power up geliyor resmen
Mc hunter
Yanıt
TOJİ
Yanıtla
Mc hunter
Ouw mc tam istediğim gibi
AİNZ-OOAL-GOWN
Deli, manyak severiz
AİNZ-OOAL-GOWN
cevap
AİNZ-OOAL-GOWN
cevap
baran kaplan
Yanıt
soul king
👍🏻
AİNZ-OOAL-GOWN
bunu önceki bölümde kızın verdiği gördüğüm anda tahmin etmiştim
çocuğa üzüldüm be 😓
YsaTR
Kötülüğün dönütü 10 katımıyd8
o zaman aiyne 10 kat iade 🔥
AİNZ-OOAL-GOWN
kızıl ölüm değil miydi adı?
Soloyuncu
Yok ya Kara veba olarak biliyorum
isekai man
2 tane var 1 tanesi kara veba bu kızıl ölüm
AİNZ-OOAL-GOWN
azize’nin gözyaşlarını mu?
AİNZ-OOAL-GOWN
https://uploads.disquscdn.com/images/cd4c1f1ee3a219ca3d2a59316dea8756b0c2c5593ef1ea13d1ba3f12a81759d8.jpg
Markiz
NAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH ŞEVKE GELDİM LAAAANNN
Can Varol
yasama & yargı kral
Can Varol
sarmadı konsolosluk arc’ı
Can Varol
bu elfte bi şeyler vardır
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
bölüm az daha uzasa serinin türü değişecekti
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
adam karısını unuttu aw
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
belliydi
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
morglar barbarları yakalayıp köle olarak satıyor, barbar kız da soyunun intikamını almak için morgların gelecekteki efendisini kaçırıp işkence yapmaya kalkıyor
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
Bayan 8 power-up
Can Varol
örümcek için endişelenin olm siz
Can Varol
çizimler muazzam
Can Varol
okuyucuların çoğunun mc’nin yerine geçmek isteyeceğini düşünüyorum
Can Varol
mc tatile çıktı, rahat bırakın çocuğu
ateist
Sex ?
ateist
Yes be düğün ve Sex partilerrr
ateist
Affetsin bence çoğu seri öldürüp intikam alıp gidiyor ama geçmiş hayatında onu öldüren kişiye sevgi beslese daha ilginç olur
ateist
Boşaldım okurken
Can Varol
genelde güçlü düşman ana karakterin safına geçince aniden güçsüzleşirler, bu seride olmaması hoş oldu
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
yanlışlıkla y@rak yedikten sonra çok normal karşıladı bizim oğlan
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
mc de alıştı iyice he
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
“barbarlarda kızlar teklif ediyomuş”
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
dayım gittiği her yerde aşk tohumu ekip kayboluyor
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
kayıp kardeşi mi acaba
Can Varol
keser döner sap döner ajun
Can Varol
seri çok hoş
Can Varol
Azizeyi de kendi aşık edecek götveren
Can Varol
DEDİM AMK AZİZEYİ DE AŞIK EDECCEK DİYE
Can Varol
en azından 1 tanesini almış g0tverenler
Can Varol
hugoyu kestikten sonra seriye nolucak merak ediyorum
Can Varol
keşke kendi hastalığından kendisi ölseydi ya ishal ola ola
Can Varol
araba minyon kılıklı pezevenk daha da küfür yemeden geber git
Can Varol
mc 6 diş oldun artık seni görelim panellerde yetti yan karakterler la
Can Varol
nidalee vs yorick ve varus
Can Varol
özledik be olm
Can Varol
öldür de şehre dön artık dayı sıktı barbarlık
Can Varol
madamı keserken aydınlanma alıp 7. dişe geçer bence
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
savaş başlasın a*k
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
böyle de güçleniyor zaten eşeğin aklına karpuz kabuğu sokma
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
sonunda be
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
Can Varol
Rinneganına kurban
https://uploads.disquscdn.com/images/d4e0c4be44da5f4b2a449c791310ba038bb71f8d5acea7a9c8dcee033633fdf2.png
Can Varol
Çeviri & Edit için teşekkürler.
ateist
Şu ballakalı kız eski sevgilime çok benziyor tıpa tıp aynısı gibi aklıma geldi kız y.rram kalktı
ateist
4 gün ne a.k çocu a.ın çürür
CAİN'İN GELİNİ~~
Off bu vikirdeki güç beni benden alıyor 😍😍😍
CAİN'İN GELİNİ~~
Oyy…ahh neler bekliyo bizi neleeer 🤩🤩
Mr. Cope
Bizim ana karakter önceki hayatında yeterince güçlü olmadığı için diplomasi yerine savaş alanında kullanılan bir adam değil miydi? Nasıl oluyoda bu kadar rahat şehir yönetebiliyo?
Merve Yıldız
Çeviri için teşekkürler ♡
Mr. Cope
Gmfdm aşırı dishonored vibe ı alıyorum şu maskeyle takılınca
Bahaha Hahah
Sonunda sonunda sonunda sonunda aptal olmayan MC şu teklifi kabul etti aaaaaaaağğğğ
Bahaha Hahah
Evlen evet evet evleniceksiniz yoksa seriyo bırakırım
Bahaha Hahah
Sus karı
Bahaha Hahah
Lan sarıl kısa karın o senin pc
Bahaha Hahah
Lan insan yiyolar barbarlar amacı ne bizene aq
Beelzebub-cho
Insan yemeklerinin bir önemi yok ve yediklerini de sanmıyorum zaten
TOJİ
insan yiyen taraf bu rokoko kabilesi aslinda bu kaçiran kisiler ise daha medeni olan barbarlar diyim anla
Bahaha Hahah
Bayan 8 u yenip karımızı kurtarmak
Bahaha Hahah
Ya karını bırakıp napcn kaç yıl gitme mal
Bahaha Hahah
Karın varlan senin çin serisi deil bu harem olamaz
Bahaha Hahah
Karım ya
Bahaha Hahah
Sıktı aq evine dön sıktı barbar arci
Bahaha Hahah
Hahaha biliodum böle olacani
Bahaha Hahah
Bizim dede belliydi zaten
Bahaha Hahah
Ah lan hatırladım bu bölümü
Kayra-Sensei
Ya sikecwm ama he köle tüccarından kaçmış gibi geziyor a**** koyayım yeter lan hani artık prangalara vurulmayacaktın soktuğumun malı
Kayra-Sensei
Ben köleliğini gördüm hala o tasma ile dolaşıyor
꧁࿐༵༆༒KİSİTO༒༆࿐༵ ꧂
Çıkarmaz ki o tasmayı köle oluşundan değil o döneceği yeri hatırlamak içindi ama işte nasıl dönecek o da var işler değişti babayı öldüremiyor da
[XII]Priestij - Raizel
Aylardır bölüm yok bu sezon finali miydi yav ??? 😉
yuuichisenseiv2
Anladık kanzi en intikam sensin
yuuichisenseiv2
https://uploads.disquscdn.com/images/efd87b579546a1eba1e5b3e6a077606d50e7e99665a624695b6d6df51a983893.jpg Smileeeee
yuuichisenseiv2
https://uploads.disquscdn.com/images/66560807950545517618e6907f11d925404e2357b9d9826e537d68c529ffd88a.jpg 😀
yuuichisenseiv2
Manyak ötesi fantezi serisi aq
yuuichisenseiv2
Olm bu sağlam la
yuuichisenseiv2
Dal
yuuichisenseiv2
Way aq
yuuichisenseiv2
https://uploads.disquscdn.com/images/9bbebcfeedcaebad1320319f3db23df3605f8b1866ee9a04655dec8c42141d8f.jpg İyi bölüm dü
yuuichisenseiv2
Baba ibne gibi
yuuichisenseiv2
Ne vereyim abime
yuuichisenseiv2
Baba göt oldu ke
yuuichisenseiv2
Manyak çocuk aq
yuuichisenseiv2
İbne herif
yuuichisenseiv2
https://uploads.disquscdn.com/images/1a3bf03203d1ed984864555c537c8dfaf32529f06bb9ca8102aa1f41ba439304.jpg Adolf
yuuichisenseiv2
nasıl 15 Bu olm
yuuichisenseiv2
Eline çok iyi bir fırsat geçti aq
yuuichisenseiv2
Baba bi dur aq
yuuichisenseiv2
Bence idam edilmesinde başka bir neden var. Ben babasına alıştım aq
yuuichisenseiv2
İbne herif kim bilir neler düşünüyor
yuuichisenseiv2
Öldğrecen mi aq
yuuichisenseiv2
Öl
yuuichisenseiv2
Çok iyi lannnn
yuuichisenseiv2
Baba sen en son evleniyordun sa
yuuichisenseiv2
Harem + 2
yuuichisenseiv2
Harem+1
yuuichisenseiv2
D:Vergi
yuuichisenseiv2
Dayı sen 8 yaşında evlenmemiş miydin aq
yuuichisenseiv2
Babası mı?
yuuichisenseiv2
Babası mı ki acaba?
yuuichisenseiv2
Olm yorum neden yapamıyorum lan
yuuichisenseiv2
OAJDUSHRISJFKSJFKSJF
yuuichisenseiv2
Öz üçüzlerim gelmişşşşş
yuuichisenseiv2
Moruq siz evlenmiştiniz harbi aq
yuuichisenseiv2
O evladı yedik ne demek
yuuichisenseiv2
O kim la çıkaramadım
yuuichisenseiv2
Kızı verin agam
yuuichisenseiv2
Ya ölme işte aq. Akademiye git önce
yuuichisenseiv2
Babaya vuran bu
yuuichisenseiv2
Gardaş bu çocuk sizin sikseniz yenemeyeceğiniz birisini yendi. Neden böyle oldu aq
yuuichisenseiv2
Olm bu mc şuan ki hali eski halinden daha güçlü. Tam güç bu kızın annesini alır la
yuuichisenseiv2
Kardeş iyileşcen mi
yuuichisenseiv2
Yoo
yuuichisenseiv2
Boş
yuuichisenseiv2
Abla bi dur
yuuichisenseiv2
Babası sandım sıkıntı aw
yuuichisenseiv2
Kız kardeşimizi bulduk aq
yuuichisenseiv2
Olm al kızı git babanın yanına
yuuichisenseiv2
Yapma
yuuichisenseiv2
Kızın hasta olmasına üzüldüm , yanlış anlamayın
yuuichisenseiv2
Geri dönme aq
yuuichisenseiv2
Harem + 1
yuuichisenseiv2
Kaçır
yuuichisenseiv2
Ya a
yuuichisenseiv2
E heralde aw
yuuichisenseiv2
Geri gidicem ama
yuuichisenseiv2
🙁
yuuichisenseiv2
7 yıl mı?
yuuichisenseiv2
Bu kadın çok güçlü la
yuuichisenseiv2
Mc nin babası lazım
yuuichisenseiv2
Bay Adonai kontrolden çıkıxak
yuuichisenseiv2
Way wq
yuuichisenseiv2
Bu arc sıktı şehre dön a
yuuichisenseiv2
Ya sikerim olur da buraya dönersen geri seriyi bırakırım aw
yuuichisenseiv2
Kızıl>Sarışın>Bu arc da ki kız
yuuichisenseiv2
Hele şükür aw
yuuichisenseiv2
Bu arada Hugo , torununu görünce imana gelecek , intikam yatacak
yuuichisenseiv2
Ben hala 7. Tekniği bekliyorum
yuuichisenseiv2
Bu kızı sikerim yaptığı şey taciz. Evli barklı adama sarkıntılık yapma ebene korum senin
yuuichisenseiv2
YA BİTMİYOT AWINA KODUMUN ARCI BİTMİYOTRRRRRRR
yuuichisenseiv2
Kardeşini(yiyenini) getirsene aq
yuuichisenseiv2
Ya aptal mc adamın torunu lan
yuuichisenseiv2
Olm baban bence iyi biri gibi de neyse
yuuichisenseiv2
Bu arada Wendy>all
yuuichisenseiv2
Hah işte biz bunları görmek istiyoruz agam
yuuichisenseiv2
Olm deşme
yuuichisenseiv2
Böyle göt olursun aq
yuuichisenseiv2
Olm mc nin babası ne kadar güçlü la
yuuichisenseiv2
Kıza elini sürersen seni bi skrm
yuuichisenseiv2
OGOFOFOOFOFOFOFOFOF GERÇEK İNTİKAMMMMMMM
yuuichisenseiv2
Örümcek güçleri
yuuichisenseiv2
Allahımmmmmmmmmmmmmmmm tam yerinde
yuuichisenseiv2
Babana desene ablamı öldüren şerefsiz bu diye
yuuichisenseiv2
Baba çok taşaklı gençlik
yuuichisenseiv2
KARDEŞŞŞŞŞŞŞ
yuuichisenseiv2
Merlin de devamı var mı ki
yuuichisenseiv2
Valla iyi seri de o köle barbar kızla evlenirsen ebene atlarım
heartnet luffy naruto :)
3. okuyuşum hala sarıyor
heartnet luffy naruto :)
ALLLALAAAHHHIIIIIMMM AHAHAHAHAHAHAHAHAHaha
heartnet luffy naruto :)
onların uygun görmesini bile düşünmeden direk teklif etmiş gibi kabul ediyorum demesi off
heartnet luffy naruto :)
yapma be abi
ateist
Yapacak bir şey yok kanki bi 31 patlattım geçti gitti ama insan diyor bazen ah keşke o kıpkırmızı a.cığı sikseydim
baran kaplan
Ah be üzülme senin yerine başkası sikiyodur
ateist
Yok kanki 3 gün önce barıştık sikişmeye tekrar başlamadık ama
heartnet luffy naruto :)
nasıl da utandı
heartnet luffy naruto :)
aööü
ValkWye
Hadi ve okula git
ValkWye
Ya daha okula gidip harem kurmadı
MaiSea
İblisleri avlayan iblis 🙂
MaiSea
Yeni sezon gelmesini heyecanla bekliyorum, seri daha yeni başlıyor.
Malekith
Evet azizeyi de düşürdü, maşallahı var delikanlının
Malekith
74. Bölümü yeni bitirdim gayet güzel surukleyici bir hikayeydi 1,5 günde bitirdim tamamını devamını merakla bekliyorum
xBeqir
Yüz yüze %0 süikast %0 kaçmak %20 tabi bunlar kazanma değil hayatta kalma yüzdeleri 🥲
Gecenin Güzelligi
Ama bu eski hali içindi
KRAKEN KATİLİ
panpa fark ettiysen sezonlar 4 ay ara verilip 16 17 bölüm hazırlanıyor 1,5 yada 2 ay sonra okumaya başlarız
KRAKEN KATİLİ
panpa fark ettiysen sezonlar 4 ay ara verilip 16 17 bölüm hazırlanıyor 1,5 yada 2 ay sonra okumaya başlarız 😉
doa
la Baskerville ana aileden sanirsam. tam soy.
doa
olum boynundakini cikarsana lan
doa
e o zaman dedeyi affediyoz galiba, hedef degisti
doa
roxanna ve penelopeye yaptiklarini duymustur umarim da sakli kalmaz…
doa
olum yakalatip konustursaydin ya
doa
40bolumde bir gercek intikam basliyor. intikam ala ala biteremedik
Malekith
75. Bolum ne zaman çıkacak tarihi bellimi acaba
isekai man
dostum hani değişti ve dahada güçlendi ve babasının gözüne girdi ya hani hikayeyi sikinlemi takip ediyorsun
uchiha madara
şü tassağa br bak şu kütleye bir bak
Malekith
Yeni bölüm ne zaman çıkacak peki çizer duyurdumu
uchiha madara
bok gibi arc dı inş 5 6 chaptera biter fav arcım başlar yani akademi arcı
Malekith
Yeni bölümler ne zaman acaba
KLR
a. bu hala niye tasma takıyor bi çıkarıyor bi takıyor çok sevmiş herhalde
Night.0.3 バトゥハン
Zaten nişanlı değilmi neden onunla evlensin ki kızıl saçlı olan çok daha iyi
son manga bükücü
üzmeyin kendinizi arkadaşlar en kötü ikisiyle de evlenir
Gecenin Güzelligi
Bence o kadar güzel değil çok klasik ve basit daha güzel olabilirdi
Arthur MORGAN
Evet ortalama dicem ama ortalama altı diyenlerde olacaktır. Bundan çok çok daha fazla güzel çizimler var
Gecenin Güzelligi
Ohhh eti de tütsüledi
Gecenin Güzelligi
Büyük ihtimalle başlarda bahsedilen reisin ilk karısından olan kızı bu hani şu bi önceki hayatında ölmüş olan
Gecenin Güzelligi
Bir büyücü
bir barbar ve şimdi de
bir azize harem +3
Stanczyk
Birkaç gün önce yeniden baktım yine gaza getirdim kendimi bu gifle 😄
Çilgin merkuş
Ulan sen nasıl bir adamsın be bir insan kendine bakarak kaç kez gaza gelebilir
Çilgin merkuş
Niku seni her profilini görünce aklıma sadece serefs1zlik geliyor ya nasıl bir profil fotosurdur bu
Stanczyk
Öyledir 🙂
Çilgin merkuş
Harbiden lan çok güzel
Deniz GÖKLÜ
Bu üçüzleri shipledim gittti
Deniz GÖKLÜ
https://uploads.disquscdn.com/images/3d617b32d647b4eb9752a8d9131187200073b85db1064b12758ad5e6b88d34e2.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c2153876daf5f86922eac08c77f2573fdb78ba21d367c46f9c2f28d0901f085c.jpg Anira anira okudum yemin ederim s dheusneeu
Kurpagiri Banzarşi
Dayı bu nasıl bir tutuş mq
https://uploads.disquscdn.com/images/b88e9864032537b2849ae7880c5cea9b839f568ad3aae581c56036a4900dc776.jpg
Kurpagiri Banzarşi
Şu serilerin birinde de harem olmasa şaşarım zaten
Leydi Vivi
Böyle olacağı belliydi cidden
🐄🐄
İyi gibii
🐄🐄
Tüm çocukları öldür gitsin amk
🐄🐄
Hass
🐄🐄
20 sinde tanrı falan olcak herhalde
🐄🐄
Bu pezo reisin kaç çocuğu var la
🐄🐄
HMTHTJMXDJYTXEGNRGGRHS
🐄🐄
17 Yaş ne oe
🐄🐄
Nokta
🐄🐄
Sik belasını piclerin
🐄🐄
Ohhh
🐄🐄
HSHSMSHSDMJW
🐄🐄
Goblin kılıklı kemik torbası medeniyetsiz orospu evladı yamyam götverenin evlatları sizin soyunuzu sikim
🐄🐄
Sekiz bacak ne aq
🐄🐄
Of şefe bak
🐄🐄
İğrenç diyene bak yarak kafa
🐄🐄
Se
🐄🐄
Yarrağı yedik
🐄🐄
Huhu
🐄🐄
Hayırdır lann
🐄🐄
Nasıl kapti o kadar önlem almistik
🐄🐄
Bakim azizeye nasilmis
🐄🐄
Offff
🐄🐄
https://uploads.disquscdn.com/images/22d2192601ccde411c0a14997ca9b1addab9ebb06408b98e2bfdc6233d2ad2c4.jpg Niye amk sen insan değilmisin
🐄🐄
Hdhejsjsisxhdnsh önüne geleni aşık ediyo aq
🐄🐄
Goblin kılıklı sıska gavat kafasını siktiğiminin orospu şamani çağırdığın o ölüler de kemiklerde 40 cm yaraklı zencilerde çatırçutur katırkutur 7 gün 7 gece senin soyunun,sopunun ,sülalenin gelmisini geçmişini helelelelele yapa yapa sikip sikip kenara attıktan sonra fareler tarafından ölene kadar ısıra ısıra yenilsin kemikleride petrole dönüşüp ananın amina girsin.(nokta)
🐄🐄
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
RAHATLADIM LANNNNN
🐄🐄
Ee biz çok güçlü olduk
🐄🐄
Acaba madamdan hangi beceriyi dizliyacak
🐄🐄
BAY BAY
🐄🐄
Baba geldi babaaa
🐄🐄
https://uploads.disquscdn.com/images/a35dc66c8460eee2201210f14326ff12fcbaa833852453f8630b505e27f9e6f3.jpg Adolf amca
🐄🐄
Hayir ya
🐄🐄
A.
🐄🐄
Bizim baba suçsuz o zaman
🐄🐄
Yapmaaa
🐄🐄
Götüne kodumun iblisi
🐄🐄
https://uploads.disquscdn.com/images/3afbdeec033246795afd0a5ee8713b3bc5f199a520033a1fb6df3a86898f0710.jpg Tipe bak HSHABSJAHSJSHSJSHBSHWHS
🐄🐄
Of ya bitti buda
🐄🐄
Yeni bölüm gelirse begenirmisiniz haberim olsun
Chung Myung
harbiden aqLK MFDMLHB SFDOHMNDSFŞHPOMDFSHLÖŞSD
Chung Myung
etti 3. harem büyüyo
Chung Myung
bence kesmicek
Chung Myung
https://uploads.disquscdn.com/images/ec8c3d7f10d1887b27f800df3c1e9f11f48853a071674a6dae2480ba34dc9f8c.png sen kurtsun Türksün hiç bir zincir seni esir tutamaz vikir hangi çılgın sana zincir vuracakmış şaşarım
Chung Myung
https://uploads.disquscdn.com/images/7d8b8a0e434edb232c3972822a486ee791b1729ae28bbaf9029b03a12de9840b.png noldu lan kaldın öyle g*t oğlanı
Alone God
Öz oğlu olacan dert etme
Alone God
OHHHHJJ VUR
Alone God
Tipe baj aq
Alone God
Cerberus eksikti bi aq
Alone God
Op eşya çıkar
Alone God
Çok iyi be
Alone God
Basssss
Alone God
Yolla hocaaa yollaa
Alone God
Gelelim ihtiyar
Alone God
Deli amk HAHAHAHAHAHAHA
Alone God
ŞFLAŞÖDŞFVŞFĞGPPTPG
Alone God
AFFERİM MC DOĞRU KARAR
Alone God
Adam kral olacal sen halla tazı diyon amk
Alone God
Mc bu gidişle öldüremeyecen
Alone God
Gene ne peşindesin be adam
Alone God
O kadar altın nasıl sorun olmadı aq
Alone God
Ohhhh saplaaa
Alone God
Aha eski hayatından biri
Alone God
LFKÖDCSOGODPPVPFPPHÇFBĞĞH
Alone God
El koy buna
Alone God
Çak buna
Alone God
LGLSLÇFLSŞVSŞGÖDŞGŞGÇBPHPJ
Alone God
Yok amk eşşek ya
Alone God
Amk cocukları
Alone God
Seni kurtaranda hata amk
Alone God
Baba geldi
Alone God
Yuh amk
Alone God
Tüh ya
Alone God
Offff kasaya bak
Alone God
Sanane oç
Alone God
Offff seniyerim yerm
Alone God
5dk zor sürüyor bu 4 gün diyo aq
Alone God
slaak
Alone God
Yok karı istiyoz
Alone God
En az 3 mısır
Alone God
Yuh amk daha da arıyor
Alone God
Ana aileden çıktı aq
Alone God
Kız çok tatlı be
Alone God
Al işte amk
Alone God
Yeri görevin kızı büyütmek
Alone God
Offff
Alone God
Offf
Alone God
Hızlı ol karı hızzlııı
Alone God
OGFFFFFF
Alone God
Hb karı, tohum vakti
Alone God
Yaşlı oç
Alone God
Yuh amk
Alone God
Oçç
Alone God
Ezzzzzz
Alone God
Şwhre dön arrık amk
Alone God
Sınırda bi artmadı amk
Alone God
Ezzzzz
Alone God
AFFERİM OĞLUMAAA
Alone God
Kızıl çok daha iyi maalesef
Alone God
Aile reisi hazır ola geç
Alone God
Ananı
Alone God
o7 böyle bi adam bile üzülüyor
Alone God
Temize bak aq
Alone God
Noluyor amk
Alone God
Amk salağı o kızı kendine alsan niye verdin adama
Alone God
Kızın tatlılığa bak
Alone God
Kıza dokunma oçççç
Alone God
Son panel gördüğüm en iyi panellerden net
Alone God
Tipe bak bune aq
Alone God
ÇOK İYİ AMKKK
Alone God
Mc sen bunu zaten öldüremezmişsin aq
Alone God
En iyi serilerden birisi kesinlikle. Umarım devamı gelir emeği geçenlere teşekkürler
-Shuyo-
abi en azından bi sarıl amk ya kız perişan halde
mert
hayııır nolamaz niye bıraktınızya
-Shuyo-
bunlar evlensin ya çok tatlılar https://uploads.disquscdn.com/images/8e40822ed1da98366d4a5b83754b81b18b4696132dfad9003e4898d34448e6c8.jpg
-Shuyo-
1 AYMI!?
Serwqmp
Yeni bölüm sandım yaw
bulut
Anlamadım bizim karakter güçlenmek için ölü taklidi yapmıyor mu niye bu barbar kadınla beraber flörtleşip amacından sapıyor aşırı ayar oldum. Boşuna mı o kadar kendini ölü gösterdin
bulut
İyice b*kunu çıkarttılar şu kabile işini artık kendi hayatına dönebilir mi bizim karakter
Emirhan
Harbi la hiç kotu havasi vermiyor adam aq
Alperen Güven
Kanka her okuduğum yerde sen varsın yemin ediyorum arkadaş gibi hissettim
baran kaplan
Arkada xslide caliyo galiba
baran kaplan
Güzel mc
baran kaplan
Geciote naocan boşver ben tazının yerine geçmek istiyorum
baran kaplan
Hagdhsgsys
baran kaplan
Amk Türkçem gitti bu bölümde normal biseymis gibi okudum
baran kaplan
Harbi yaa orda harem kur hava at
baran kaplan
Jwvxjagzhz
baran kaplan
Valla amk git akademyis
baran kaplan
İnsan gibimi
Fernix_
Sezon finalinin zamanı mıydı hocam yahu
baran kaplan
Objektif değil zaten öyle rok lari sktm öldü
Stanczyk
Griffith’in yerinde ben olsaydım güç için “dostlarımı” satmazdım. Bu durum Griffith ile ilgili. Kişiliği insanları basamak olarak kullanmak ve dün dostu kardeşi olarak gördüğünü söyleyip bugün satmak üzerine dayalı. Google’a Neutral Evil Alignment yaz çıkar. Son derece haksızdı ve normalleştirilecek bir yanı yok. Cascaya yaptıkları da dahil.
baran kaplan
Casca olayı biraz sinirden mütevellit olmuş olabilir haklısın dediklerinde haksizsin demiycem bencede kişiliğine göre degisir
seyirci343
Kayıp çocukların sebebide budur o zaman
Mizu Luffy
Hangi duvara yaslansa göçüyor, reis dayandığın duvar göçük çıktı.
Mizu Luffy
Vikir Sett'in iblis olduğunu söyedi büyük ihtimalle ve ona inanmasını önlem almasını isteyecek.
Mizu Luffy
Ananı avradını şu karizmaya bak aq tüylerim diken diken oldu laan
MazoX
Birşeyleri beklemekten gına geldi mina koyim
Kurumi Tokisaki
Yeni bolumler burda yayinlanacakmi
kamish
Ya yeni bölüm sandım uctum
Manga_Delisi
8 yaşında çoğu kişi daha doğru düzgün kız görmüyor ama mc 8 yaşında nişanlanıyor aq
Manga_Delisi
Barbarın Arayışı'nı bilmem ama Barbarın Oyun Rehberi'ni okumayan varsa okusun. Alakası yok ama Kılıç Kralının Fantezi Dünyasında Hayatta Kalma Hikayesi de harika bir seri.
Manga_Delisi
Ya kesin üst kademe biri. En kötü ihtimalle soylu,en iyi ihtimalle prenses
Manga_Delisi
İyileşme yeteneği bir boka yaramıyorsa niye aldık aq
Manga_Delisi
Bu espiriyi yapmazsam olmaz ama MC yarrağı(gerçek anlamda)yedi.
Manga_Delisi
İster ele geçirirmiş olsun ister olmasın ama
https://uploads.disquscdn.com/images/274711a3c7ae7fabe268cda5fe66a012dc67d41d03cd617e8ff09559bcaf5eec.jpg
Diye sormaya bile gerek yok tam olarak o.ç. ama hem yıldızlı hem de plus bir oç
Dr.Plague
Burada yayınlanacak mı diye sormak yerine niye emek verip çevirenlerden okumuyorsun
Maftuna
GGeliyo geliyooo gonlumun sultani geliyo
Pellox
Ben kimseyi bu kadar hızlı kendime aşık edemedim 🙁
Pellox
Ben kimseyi bu kadar hızlı kendime aşık edemedim
Bl0nc
harbi amk öylqe bi yetenek vardı demi
Manga_Delisi
Tabi o kadar çok etkisini gördük ki unutmak mümkün değil.
Bl0nc
2 versem?
TOJİ
1,5 ta anlaşalım
Bl0nc
Off
akaih
https://uploads.disquscdn.com/images/8d42bbf6c1d30161ac51a91e965eeb7a5c38e08ee74670724635549d0ad9ef17.jpg
akaih
https://uploads.disquscdn.com/images/022183f928f4848945641f161739952cef9d9f4b1805d99e91b640ecf812db40.png https://uploads.disquscdn.com/images/ddec6ce72331e24dd34f605efb7017d80145fdc2230f74fa4bcfe0a2837529a2.jpg
Meteorgeliyoo
Bence çok güzel. bundan önce nasıl bu u görmedim diye şaşırıyorum
Meteorgeliyoo
Yeni karı açıldı
Felix
Tüm yolculuğum yalanmış rıza baba
Bankaisiz urahara
Amina koduğumun yazari seriatcimisin amk 17 yas ne
Bankaisiz urahara
Gece 3 patladum amk
Bankaisiz urahara
https://uploads.disquscdn.com/images/74a2af10e8968f43591e1855a283e08c9a2b8fe3874a7ac85e0c226864933471.jpg
Bankaisiz urahara
ananın dıbına teletabinin antenlerini sokar göbeğindeki televizyondan ulusal ferre yayını yaparımananı özgürlük heykelinin yanmayan meşalesinde giber şehri duman ederimhollywood bulvarında donla gezen ananın dıbına topuklu ayakkabı sokayımananı ikiz kulelerinin yedinci katına cıkartır dıbına uçakla girerim..ananın o dazlak kafasına teflon tavayla vurur sersemletir giberim.ananın buruşmuş dıbına tefal ütü basar dümdüz ederim.ananın dıbına windows 7 kurar mavi ekran hatası verinceye kadar giberim.ananın dıbına telefon kablosu sokar paralel hattan bacını skermgardolapta tangasını arayan ananın kafasını dolap kapagına sıkıştırır müjde ar gibi giberimdağdan inmediği icin yüzme bilmeyen ananı büyük pasificte 1 ton boşalan beyaz balinalarla beraber– giber olimpiyat yüzme şampiyonasında altın madalya kazandırırımkırmızı eşarp giyip ormanda kırmızı başlıklı kız gibi takılan anana kurt gibi yaklaşır dıbını param parça ederimmmpikachuuuuuuuuu diye camdan atlayan sipastik ananın dıbına poke topu fırlatırımananı balbasaurun sarmaşık kırbacıyla dolar pikacuyla kanka olur veririm elektriğiedisonla kanka olur ananı fakir mahallenizde yanmayan sokak direğine bağlar gibe gibe trafoyu patlatırımhani benim gençliğim nerde diyen huur cocugu seni.tavşan kostümü giyip fotograf cektirince kendini playboy dergisinde kapak sanan ananın dıbına evdeki elektrik süpürgesini sokarımananla karşılıklı salsa yaparken piste takla atarak giren huur cocugu kardeşini zütünden giberim..ananla karşılıklı gibişirken ay çekirdeği cıtlatırım kabuklarını babanın suratına fırlatırımevde göbeğini yere deydirerek sınav cekince kendini atletik sanan abini zütünden gibeyim… saclarını arkaya tarayınca kendini tarık akan sanan babanıda zütünden gibeyim… tokyo drifti izleyip köyde traktörle drift yapmaya calısan abinin zütüne kamyonla gireyim..kilotlu corapla denize giren kız kardeşinin kafasını suya sokup bogulana kadar gibeyim..ananı çeeeeeeeeeeeeeeee ..googleye türbanlı karı gibişleri yazan dedeni zütünden gibeyim.camiden tabut calıp dedesine tabut satan ananı tabutun icinde giber öldürürüm… ananın dıbına kolumu sokar kücük kardeşlerini cıkartırımananı neil amstrongla beraber aya cıkartıp giber hardcore movie alırım altın portakal film festivalinde aldıgım ödülü ananın dıbına sokarımananın dıbına harry poterin assasını sokar kücük kücük büyücüler cıkartırım..ananın dıbına pandora kutusu sokar icinden tavşan cıkartırımananın dıbına duracel pill atar 10 kata kadar daha güçlü giberim.ananı national geographic belgeselinde giberim insanlar arslan ciftlesmesi görür..ananın dıbına 5+1 hoparlör sokar kolonları titretirimananı hollandadaki altın portakal film festivaline zütürür dıbına portakal ağacını sokarımanana gerilla kostümü giydirir şanlı türk ordusunun icine atıp harmandalı oynattıktan sonra dıbına c4 yerlestirip havaya ucururumananı ramsstein konserinde pistte giberim du hast şarkısını tersten okuttururumbabanın o kokmuş corabını ananın dıbına sokarımananı galatasaray fenerbahçe derbisinde kale yapar musa sow gibi hatrick yaparımkaradenizin cılgın dalgalarında sörf yapmaya calısırqene diye fotograf cektiren bacının dıbına sörf tahtasını sokarımananın dıbına nokia 3310 sokar polifonik müzik eşliğinde giberim.ananı klavyemin üstünde giberken paintte yarak resmi cizip kız kardeşine gönderirim.ananı jerry kılıgına sokar tom gibi kovalarım elbet bir köşede yakalar giberim.hain antuan diye haykıran kız kardeşini atımın üstünde yan giderken giber öldürürüm.ananı afrikada am kıtlığı yaşayan 3 bacaklı familyasının arasına atar paramparça olana kadar giberim.ananı bruce lee gibi havada 30 parande atarak giberimananı barnebau stadınnın orta sahasında giberim 70 milyon ispanyol ollaaaaa diye bagırır ..ananla karşılıklı okey oynuyum okeyi ananın kafasına vurayım beyin trawmesi gecirriken giberimananın dıbına polis jobu sokar ay memur bey lütfen yavaş olun diye çığlık attırırımananı hamit gibi 365 gün giber geriye kalan 6 saatte direğe vururumananı ağrı dağının eteğinde giberim ibrahim tatlıses halay çekerananın dıbına kemençe sokar üzerinde horon teperimalt alta ben huur cocuguyum yazınca kendini akrostiş şiir yazdım sanan huur cocuguananla yamyam ayininde karşılıklı barış çubuğu içer totem heykelinin tepesine oturttururuminşaat direğinde striptiz yapmaya calısırken bacagını kıran ananın kafasına kiremit atar bayıltıp giberim
Ddd55aa
Umarım güncel yayınlarsınız yeni sezonu
Barmen
Siktirgit 1k emoji nasıl gelsin dalgamı geçiyorsun
Bankaisiz urahara
Olm ya benim hayalım şuydu morg ve beskervillerin ortak toplantisinda ortaya bi anda çıkmasıydı
Bl0nc
ne eksik ne fazla
Bl0nc
lezzz goooo
Yeniseriistiyomm^^
Sinirli bebe jdjdjdjdjdjdjd
Yeniseriistiyomm^^
hihihihi😈😈
Yeniseriistiyomm^^
Ben Mc ye çok üzülüyorum ya
TheHonoredOne
Bizim adamın hızlı iyileşmesi yok muydu aq
Yeniseriistiyomm^^
Öküz valla ya
Yeniseriistiyomm^^
Biz sana yardım ettik kaşar . karımızı kaçır kuzenini de ye diye mi ettik
Yeniseriistiyomm^^
kızı niye ağlatıyonn laann ilk defa böyle bir seride kızı da sevmiştim ama sen ağlatıyon ya
Yeniseriistiyomm^^
nİşanlı lan o aloo hayırdır ya
Yeniseriistiyomm^^
Salak bizimki öptü seni mal
Yeniseriistiyomm^^
lanet olsun ya biz nişanlıyız kardeşim sal bizi nişanlı olmasaydı çok tatlı oldular ama of
YsaTR
Damn
Yeniseriistiyomm^^
Bu kızı seviyorum ben ya (bize s*k yedirmesi ve yatağa atma peşinde olmadığı sürece)
Yeniseriistiyomm^^
HAYIR biz nişanlıyız ayrıca bu çocuk sözünü tutar
Yeniseriistiyomm^^
kız seni arıyor mal dön artık 2 yıl neeee
Yeniseriistiyomm^^
vİkir ya off geri dön artık kıza benzedin saçlarını kes az ne olurr jhvhjvjhjhvjhvjhcjhc
YsaTR
O zaman part 2 gelir mi
YsaTR
12 gün var iyi haber;)
GONIXP
https://uploads.disquscdn.com/images/be008cb68461190f3628f57d7a45fd8d7da17287caee1a6970949eb5bd79075a.jpg
YsaTR
😀 yokmuş napalım
YsaTR
Yok 2 ay geçti yok
YsaTR
Başladı kos
GONIXP
Yaln söyledin
YsaTR
Knk burda başlamadı merlinscans ya da Koreli scanse git
Sol
15 yaşında mı vitaminsiz misin abla mc senle aynı boyda
Sol
Bence ölümünün arkasında başka bir sey var ve kesin babasını affedecek
Sol
https://uploads.disquscdn.com/images/acb046e82a18d759b0ed083d3d5c1f0ea948c6bfb059f29ccc8e4dd0b3084db3.png 7 yıl önce 15 yaşındaydı bu kız çeviri mi yanlış yoksa hata mı var
Sol
Bacımızı bulduk
Sol
https://uploads.disquscdn.com/images/67f61e7052ee8edde084d03505375cc7b0d36d1ee38d6f419c6350d18f21aa87.png Sana ve babana fena tuzak kurmuşlar kanka
soul king
https://youtu.be/VOggm6Sou78?si=JeBirxz1NSgB6AXx Vibe aynı
kangal sucuk
https://uploads.disquscdn.com/images/1a8f645fa3f4d9a2ab25b189f9b03a3275c8be3784ff32a7d549c1caa6f44dd3.jpg Bu kitabı öneneririm
kangal sucuk
https://uploads.disquscdn.com/images/7c414c2fd7f2e4d2e1a3f26c219e42fac6f81f7018735cf0c90afcca36852799.jpg Kelimeler kifayetsiz
yaoiokumayingunahtir2.0
ay sen büyüyünce amcayı mı öldürcen sen
kangal sucuk
Yav arkadaş bir tane bulamıyoruz adam 3 ü aldı https://uploads.disquscdn.com/images/d6b97953e52f9200319ecb3832c4bdad0ae80c03e9916834e49a582731fe3fc3.gif
GONIXP
Biraz büyüsün ozaman gör sen onu taş taş yemede yanında yat
muhammet
yeni bölüm ne zaman gelir 2.sezona başladılar
Vergi bekleyen varlık
Barbar
Manga_Delisi
Barbar da olsa barbarlar arasında üst kademe biri
Vergi bekleyen varlık
Biliyom
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler iyi yani
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler ohhhh
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler Azdırıcı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc yaragı yedi gibi
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc guclu olacak
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler sardı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler güzel ilerliyo he
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler oyyy mc iyisin hee
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler sarıyo ama şunun karizma bam başka https://uploads.disquscdn.com/images/b8c48e795ba154a9f1097b5d6263b8f469c6f6ea93efe51aee8b0483c9672847.jpg
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler oyyy deli mc severiz aga
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc hızlı çıktı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler offf evlenin lan
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc ne yapıyon aq
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc mal mısın amk niye o kadar altını verdin mal elinde verdiklerin yeter di aq
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler oyyyy reis çıldırdı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc cok tehlikeli la
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler manyak lan bu mc
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc harem kuracak galiba off
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler acaba mc ne yapacak kıza azdım
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler lan kim bu
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler bu bölüm iyidi
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc karın bu karın aq
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler ya yamyam oçocukları sizi doğuranı skim ben
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler vayoc lan seni kurtarmamışmıydık lan pic
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc hadi kurtar yauw
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler guclu birşey gibi duruyo
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler ya mc gene ne planlıyon amk
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler karılar azdırıcı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler ben Bu adamı sikerim la sensin pic igrenc
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc mal mısın amk karıya domal diyecektin işte
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler tam havalı offf dedim zort
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler altı üstü bir ayı yarrağı birşey olmaz ya
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Ozaman oraya gitmem gerek offf
Özcan Quliyev
Bul gidek
Zenci_sakso
Buldum gel
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler Olm boşver karıyı (kiskandim)
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler oha hala mc yi mi arıyo
Zenci_sakso
oevlatları ya tam yapıyolardı amk ya https://uploads.disquscdn.com/images/d5fdbd0da35530b982b576758f3dd31563099cbe16e71d99c64cb45af2913178.jpg
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler lan kendi ailesinden bence
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler bu arada kız cok tatli
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler yauw buna noldu amk ya
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler adam şaşırdı galiba
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler azize güzel gibi offf
Zenci_sakso
Azize de iyiymiş offff https://uploads.disquscdn.com/images/5a0c989c0c8398db832d6bcef4e8844695e23c98361e831dd6a5406d816a02ec.jpg
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler hadi ya beklemekten sıkıldım amk
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler ulan göt
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler eh almış sonunda
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler yeter Olm s1k şu kızı ya
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler ne ocsun lan sen
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler senin ben soyunu sopunu sk1m
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler pic yaşlı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler yauw yeter öldürün şunu amk
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler sonunda öldü şerefsiz
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler acaba öldürebilirim mi madamı
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler amma guclu oldu mc
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mc s1kecek 😈
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler oha önceki hayatındaki kendisi
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Oyyyyy
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler aga be
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler sonunda geri döndü ohh
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler lan
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler üçüz mallar da var
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler bundan beklemezdim la
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
O zaman intikam başlasın 😈
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler mal şimdi nasıl öldürücen He
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Ulan oc canavar
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Dokun ona seni bin barçaya ayırim oc ya
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Oyyyyy havali
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Öl sene oc
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Noldu lan oc
Zenci_sakso
Çeviri ve edit için teşekkürler
Zenci_sakso
Dede baya güçlü çıktı
Zenci_sakso
Bak dedim şu dedeyi bırakacak diye
Zenci_sakso
Yeni bölüm ne zaman gelecek ya
YsaTR
Başladı koş
GONIXP
https://media.tenor.com/fZMwB1aEGyMAAAAM/shigerusenseii.gif Benim anlık mental https://media.tenor.com/Rtr7Xfdut5YAAAAM/raigforce-raig.gif
Ali
Kral yeni sezonu geldide Türkiyede çevirmiyolar galiba demi
YsaTR
Yalan değildi ssadece sensei maldi
GONIXP
Pardon knk şimdi önceki yorum ların ewlh gülüm
Raiton
Ne şerefsizi kahpenin evladı götünü kurtaran MC zaten
TOJİ
bum şakalaka yat aşşa patrik https://media3.giphy.com/media/3r8tymrKqZHkeM9wxS/giphy-downsized-small.mp4
TOJİ
https://uploads.disquscdn.com/images/35d8fc7e2800e4f9ed61aa7d28a2f117f12e2dc522507925223df3a353ad31c3.png
Beelzebub-cho
Muhtemelen öyledir ya
TOJİ
Net öyle bu arada
TOJİ
KATLİAM BAŞLASIN https://uploads.disquscdn.com/images/35d8fc7e2800e4f9ed61aa7d28a2f117f12e2dc522507925223df3a353ad31c3.png
TOJİ
https://uploads.disquscdn.com/images/91b30861c4c1d3ec8babf8345aa00f5ce7b0820a73eb95f8f9e47d0eb6abe50e.jpg
TOJİ
Onu siktir et niyagara Şelalesi mi bu aq
Ulu Kayden
Kiz kac yasinda simdi 8 mi 15 mi
Ulu Kayden
Kesin kendisini öldü gosterdikten sonra barbarlarla kalacak orada guclenecek hihihi öyle olsa guzel olurdu
Ulu Kayden
Lutfen biz de gorelim ucundan
Ulu Kayden
Bisküvi abwndkdmdnfn
Ulu Kayden
Sayilarda ciddi bir tutarsizlik var daha once de olmustu
Ulu Kayden
Ölüyü de rahat birakmiyor yasli osuruk
Ulu Kayden
Simdi ben anlamadim mc bir suru canavar oldurdu farkli farkli ozellikler kazandi. Hepsi bir kenarda duruyor da ayni anda kullanabildigi ozellik siniri mi 3? Nasi oluyor?
Nefesini tuttugunda 600 kilo guc kazanabiliyordu mesela istese onu 3. siraya alabilir mi yani
TOJİ
LETS GOOOOOOOO https://uploads.disquscdn.com/images/35d8fc7e2800e4f9ed61aa7d28a2f117f12e2dc522507925223df3a353ad31c3.png
Ulu Kayden
Lan belki zayif olmasinin sebebi vucudunu parazit gibi kullanilmasidir. Ben inaniyorum kendisi iyi birisi…
Ulu Kayden
Cocuklarini silah gibi kullanip atmasi disinda evet bizim mcye karsi bir kini yokmus en azindan
Ulu Kayden
Lan Mc bir onlem almistir kiz icin
Ulu Kayden
Evet!! Tüm intikamıni al simdi!! Her seyin sorumlusu o
Ulu Kayden
Senaryo cok guzel kurulmus harika seri.
Rexo
mc yarrağı yedi yani
Rexo
affedecek gibi geliyo bana
KND
Sıvazla sırtını al malını (orjinalini unuttum bunla yetinin)
KND
Sandınızki öldü kraliçeniz geri döndü
KND
Sevicek yav bence
KND
Sadistler toplantısı
KND
Serinin adını değiştirip intikam tazısı yapıyorum
KND
Fake yedik (bölüm yokmuş)
ryōshi
asıl böyle güzel seriler animeye dönüştürülmeli (güzel bir animasyon şirketi tarafından tabi)
Özcan Quliyev
Hacı elf değil yalnız
Özcan Quliyev
Kutsal azizeyide şeyi yapmasın artık ebesininki
Yellow Dollar Foster
lav tazısı
Eray
Başrol şerefsizlik yaptı ama hadi neyse
Bäran⁉️
Genelde mcler reddederdi şaşırdım.
Bäran⁉️
besle kargayi oysun gozunu
SonWukong
Evolution begins with a big tree serisini çevirin lütfen çok güzel bir seri günceli 300 ü geçti diğer siteler çevirmeyi bıraktı tek umudum burası 🙏 🙏 🙏
The best Muichiro fan
Aa dustum(kendinden emin)
The best Muichiro fan
Sinclair aşik oldu bence
The best Muichiro fan
Kimle kimi shipleyecegimi sasirdim en iyisi Vikir harem kursun 😝
The best Muichiro fan
KAN ISTIYORUM VAHSET ISTIYORUM
VIKIRIN HAREMINI GORMEK ISTIYORUM
The best Muichiro fan
FAV HATUNUM ÖLDÜ
The best Muichiro fan
SONDAKO FOTOLAR ASSIRI IYII
The best Muichiro fan
BIR KAC BOLUM YORUM YAZMAMISIM LO
Efeblabla
Neden buraya yazdın başka adı var mı
SonWukong
Adı bu diğer siteler 148 de çeviriyi bıraktı bayadir da devam etmiyorlar
Efeblabla
Bu sitede bulamadım
Nadir
cok iyi lütfen boyle devam cevirmenler ve editleyenlerin hepsine tesekkürler bazi sitelerde yeni bolüm gelsede atmiyorlar ama bu sitede yeni bolümu heme getirdiğiniz icin minnettarim.
Delta
https://uploads.disquscdn.com/images/e0e2f1461d04bb92c3e0457fbd7321c0a48fc263580399c5dabb72b072c63a8d.jpg
Malekith
Harika bir seri çevrimenler ve editorlere özel olarak teşekkür ederim umarım yorumları okuyor ve minnetimizi görüyorsunuzdur
Kullanıcı adı yok
Çeviri ve eşit için teşekkürler
Çilgin merkuş
Spoiler aslında tam değilde neyse
serideki en iyi ve en çok kot Kurtalan bir kılıç silah alacak MC ha novelini mi okudun diyene webtoondaki şu ana kadarki en iyisi bu silah novelde daha iyisi gelmiş olabilir
Çilgin merkuş
Evet ama aslında gerekli şöyle düşün mcye yoktan birkaç güç verirmedigi her senaryoda MC normal bir npc olur webtoonlarda geri dönmek shounlerde evrenin en güçlü yaratığı mahualarda mistik teknik falan yoksa harbi MC npc olacak bazen gereksiz power up ilerdeki gerekli power uplar için mantıklı zemin acar
Fullmetal
Ya şu kabile olayından sıkıldım.Git lan artık evine.Unga bunga gibi yaşayıp duruyorsun.
Fullmetal
Ya Allah aşkına harem falan yapmayın.Kalite çok fena düşüyor.Sırf harem yüzünden çin serilerini okumuyorum.Siz de başlamayın babasını satayım.
Fullmetal
Mal mısın lan?Ne demek her şey bitince geri dönücem.Barbar kabilesine gelip unga bunga yaşamına geri dönüp evli mutlu çocuklu yaşamayı mı planlıyorsun🤮.Git adam gibi kız bul kendine aptal mısın be adam.
Fullmetal
Hala şu salak tasmayla geziyor ya 🤦🏻♀️
RatheuMs
"QUA VADİS" "Havadis" demek.Havadis kelimesini kullanmak daha iyi olabilir.
depxen
merhabalar arkadaşlar,
youtube için yeni bir içerik oluşturduk – manga seslendirmesi yapmaya başladık ve içeriğimize bu mangadan başladık. Kuduz Hançerin İntikamı mangasının ilk 2 bölümünü seslendirdik. Yeterli beğeni ve yorumu alırsak bölümlerin devamı gelecek sonrasında farklı mangaları da seslendireceğiz. 2 bölümlük pilot bölümü izleyip görüşlerinizi bildirirseniz çok memnun oluruz
https://www.youtube.com/watch?v=seTYXgrC57s
Eiji Urashima
https://uploads.disquscdn.com/images/5bb74da948c4e47b63e8ca0343054638cd7c1800b46511ea79e9d96f3dfd35f0.jpg
Dodo
Şacma
İkiucubokludeğeneksanagirsin
İsimlere bak hepside lüks marka isimleri ndşdödllx
İkiucubokludeğeneksanagirsin
Öncesinden saygı duyduğu kişi şu anda kötü ve öncesinden nefret ettiği kişiler de kendisine saygı ve sevgi duyuyor umarım uzatmadan artık bu gerçeği anlarsın vikir
İkiucubokludeğeneksanagirsin
QHWŞJDŞDKXŞDŞDŞİDQHWŞJDŞDKXŞDŞDŞİD ciddimisin çocuk sen çok üzüldüm düşmeme dikkat et
ÖlümsüzYetişimci
Aga bu kadına düşmeyende ne bileyimm ya
Ismetlergelirismetlergider
Devam edecek mi acaba ?
Ismetlergelirismetlergider
Ellerinize sağlık
blackcloverrr
benim de yap gerçek ballak böyle şeylere takılmaz
blackcloverrr
sarışınımız eksikti
Anos
Bi atlamayla iki daş
İşsiz Otaku
Istersen ongilizce asurascans dan okuyabilirsin
Ismetlergelirismetlergider
Tamamdır teşekkür ederim
Ismetlergelirismetlergider
Türkçe çeviri durdu mu peki
Nothing
Ay evet ama tüm karılarıda kapmasın ya hani bana hani bana bende istiyom kari😰
son manga bükücü
maalesef vikir çok yakışıklı ve çok zeki ve çok güçlü ve ve ve ….. böyle sonsuza dek gidebildiği için vikirin karşılaştığı birinin yani serideki birinin başkasına bakması imkansız gibi hsjkdajskanksjdasjkdl
depxen
arkadaşlar merhabalar. 'Kuduz Hançerin İntikamı' mangasının 3 ve 4. bölümün seslendirmesini tamamladık , yayında şuan. izleyip yorumlarsanız seviniriz. Şimdiden teşekkürler , iyi seyirler <3<3<3
https://www.youtube.com/watch?v=uQwpT7PVULw&ab_channel=AN%C4%B0MANGA
son manga bükücü
yaw tamamm anladık s1klemiyon karı kızı da bi eline gelen fırsatı da değerlendir yani
son manga bükücü
en azından mc nin y4rr4k eksikliği gibi bir sorunu kalmadı (var mıydı bilemeyiz ama artık eminiz)
son manga bükücü
acaba hugo bizim vikirin ölümünü duyunca ne yapmıştır ayrıca kız çok tatlı lan asjdjaskdjkasdknj
son manga bükücü
jıdajksldjksaldlks
son manga bükücü
offfff
son manga bükücü
ben normal bir insanla benzer bi yanını göremedim
son manga bükücü
parmağa bak lan gümledim
son manga bükücü
bence 3 yetenek tek varya yeni bir tane aldığında eskisi gidiyor şuan diğer yetenkleri kullanamaz sadece bunlar bence ya da bunları ana kümelere alınca yedeğe düşer ama yerine başka bir yeten aldığında eskiyi hiç kullanmıyor 1. ihtimal daha muhtemel
son manga bükücü
knk burda şuan herkes ona saygı duyuyor adam gibi kız diyon da mal mısın aq bu kız çok iyi ya bu ya da camus la evlensin amk bi de her mc yaşamını savaşa adıyacak diye bişey yok evli çocuklu yaşamanın nesi kötü tek hedefi intikam zaten intikam alırsa sonra yaşasın mis gibi
Fullmetal
Sen mal mısın mk.Evlenmesin diye bir sey mi dedim?Ben UNGA BUNGA KIZI ve KABİLESİNİ beğenmedim.Mağara adamı yaşamı iğrenç.Herkesin kendi zevki.Pekala daha mordern bir yerde yaşayıp daha düzgün biriyle evlenebilir.
son manga bükücü
neyse öncelikle sana fazla çıkışıp mal dediğim için kusura bakma ama fikirlerimiz ayrı bu kadar yani bana göre ordaki yaşamı da güzeldi filan
son manga bükücü
cidden güzel plan yapmış hadi koçum yapıyosun bu sporu
son manga bükücü
müq savaştı dedim belki 7. teknik ile final verir ama gene de efsoydu
son manga bükücü
ben de ilk başta kızıl diyordum ama aiyenle vakit geçirdikçe bu daha cana yakın geldi bakalım şimdi neler olacak
son manga bükücü
normal mc ler gibi saklanma triplerine girmedi direk kendini gösterdi işte bu beee reis yaw
son manga bükücü
altından heykelini yapmaları güzel bu adolf morg da t4şş4klı adam
son manga bükücü
lan bu oe ye bak sen mantıken bunu öldürürse intikamı almış olur zaten hugo filan iyi char gibi onu öldürmez büyük ihtimalle
Erdem
https://uploads.disquscdn.com/images/3979beac7859e6dff41d40fbee162a7f37b7759fe2a811a5178ebe5489ee60c3.jpg
son manga bükücü
bu helal olarak algılıyorum ajskdjaskdnkasd
Elmaskafa555
Hrrlayan köpek ısırmaz asıl susandan korkucaksın
Son manga büken
ben bu seriyi nasıl yeni bulurum aq ya başyapıt resmen
Elmaskafa555
Aslan parcası yürü be olm
Elmaskafa555
PUAHAHAHAHAHAHAHAH
Son manga büken
hddhhehdhd yigen gibi yigen
Elmaskafa555
Gerizekalı 7 yılda nişanlandığını unutmuş
Elmaskafa555
Azizeyi de jaremimize aldık ne güzel ama ben carmus muydu neydi o büyücü var ya onu istiyorum ilk kez harem istemiyorum herhalde
Elmaskafa555
Bu mal olayı çok yanlış anladı ben hala hugo'dan intikam almasını istemiyorum şahsen ya çünkü tarihi değişti
Elmaskafa555
Anasını avradını siktiğiminin koca g**** o***** çocuğu
Elmaskafa555
Çaldım reis hakkını helal et
son manga bükücü
mc kurtarır kesin de bu nasıl bir oe lik amk harbi arada bazen böyle krakterlere şaşırıyorum resmen saf bir 0çluk
son manga bükücü
https://uploads.disquscdn.com/images/b3ec2e4a7a9ac4791fc9083150617dc004012220133127322dc04e1b5e5ca0f6.png ölme vaktin geldi oe seni
son manga bükücü
aga şaka maka bizim mc çok t4şş4klı adam ya
son manga bükücü
https://uploads.disquscdn.com/images/71511eef904c9535f2122cf37c7a50ef8310667319985ec7fcdbadcc49664ea8.png PUHAHAHAHAHAAHHA oevladı seni
son manga bükücü
bu seri gerçekten efsaneymiş okumaya karar verdiğime çok mutluyum çevrenizde okumayan varsa okuyun okutturun arkadaşlar
Elmaskafa555
Amk öldü mü şimdi bu sikerim hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır OROSPU ÇOCUĞU MANGAKA GECE RÜYALARINA GİRİCEM OLUM BEKLE SEN SENİ VE SENİN O ÇOK SEVDİĞİN AİLENİN İÇİNDEN GEÇİCEM
son manga bükücü
https://uploads.disquscdn.com/images/71511eef904c9535f2122cf37c7a50ef8310667319985ec7fcdbadcc49664ea8.png PUHAHAHAHAHA akademide daha baya oe ezecez desene
Elmaskafa555
En son bir kötüye ne kadar çok sinirlend hatırlamıyorum ama bu iblis olucak ORULU OEUL OROSPU COCUKLARİ BENİ COK FAZLA KİZDİRİYOR ONCE CAMUS SONRA PERİ ANANI SİKİM SENİN İBLİS EVLADİ
son manga bükücü
yaw bu ne aq ciddi ciddi yan karakter ayaklarına mı yatıyor daha ne kadar böyle sürecek tek faydası biraz komik aaaa yere düştüm asjdajskdjksadjksadkn
son manga bükücü
aşık olması değil aşık olmaması bir gariplik olurdu adam en basitinden efso yakışıklı bi kere asjdkaskldaskld
The best Muichiro fan
Oda var
son manga bükücü
askdaksldaksdlk sonraki bölümlerde de baya flörtleşiyor (tek taraflı)
Elmaskafa555
Oğlum siz hiç mi bir şeyin farkında değilsiniz ya CAMUS morg öldü amk az buna kafa yorun ya ben inanmak istemiyorum ağladım zaten ağlıyacağım kadar kimse camusu konuşmuyor hepiniz mi bu kadar nefret ediyorsunuz camustan ya
Elmaskafa555
https://uploads.disquscdn.com/images/84f1e36fd9301ec510d159e862e5fac116afedfd48b152029ea1a47ac9c4e92c.jpg
Elmaskafa555
https://uploads.disquscdn.com/images/01969dfccb39add5f98da5d3aa4b493cf1d0df2d1fcfc070c9c02ed2172e10ac.jpg Admine saygı sevgi yorumu
Nothing
Ama bende kasliyım hanımıma yemek yaparım olmazmı😔 ana karakterlerden nefret etmeye başlıyorum bize karı kalmadı Ingaaa😭(eşcinsel değilim ama kadınlarda çok çekici çiziliyo 😔)
son manga bükücü
harbi çok iyi çiziyorlar yaw kaslı olmandan hanımcı olmandan ve hanımına yemek yapmandan dolayı 60/100 veriyorum bence iyi senin de birilerini alma ihtimalin var reis askodjaksdnkl
Nothing
İnş alırım waaa boydan kaybederim ama aga🥹 neyse zaten bende karıyım o alıcağım karoda kaırysa ve kaslıysa benden uzun olmasında sorun yok birde korece öğrenmem lazım ancak ben Japonca öğreniyom 🫠 dediğim gibi eşcinsel değilim ama dayı senin bir şansın varsa kullan
son manga bükücü
şansım varsa kesin kullanmaya değer askdkalsdjkalsdnkl ben de boydan baya artı kazanıyom biraz da çalışkanım onun dışında çok bişi yok (japonca öğrenmen de çok iyi bu arada )
son manga bükücü
nasıl ölüyor bu sg amk oç oç oç oç oçlar öldüre öldüre serinin fav kızlarından birini mi öldürdünüz
son manga bükücü
ailesinin içinden beraber geçelim kardeş oç yaw öldüre öldüre camusu mü öldürmüş sırf seriden biri azalsın diye
Son manga büken
riasi oldurmeseydijiz bari
Son manga büken
izmimiz baya benziyo ha
Son manga büken
güzel seri elinize sağlık
son manga bükücü
arkadaşlar gidip biraz araştırdım spoiler ölen camus değil onun kuzeniymiş hani ballakların kaçırdığı var ya oymuş diye bir yerde okudum
son manga bükücü
he lan nerdeyse aynı ruh ikizi filan mıyız neyiz ajskdjasokdjasldl
Son manga büken
belki oyleyizdir djhdhd
son manga bükücü
knk spoiler istiyosan okuölen camus değil onun kuzeniymiş başka bir sitenin yorumlarına baktım noveli okuyanlar öyle demiş
Son manga büken
eyw kardo
son manga bükücü
🙂
son manga bükücü
knk spoiler ölen camus değil onun kuzeniymiş bsşks bi sitede novelini okuyanlar yorum yapmıştı
Fullmetal
İnsanlara hakaret etmeyi ve kalp kırmayı sevmem de birisi hakaret edince ben de karşılık veriyorum mecbur.Olmamış varsayalım böyle dandik şeyler için atışmaya gerek yok .Tabi ki renkler ve zevkler tartışılmaz görüş farklılığı gayet normal.
son manga bükücü
eyw knk tekrardan kusura bakma 🙂
Angeli Ying
Bizim şeytan sinek:Ahhh çok şükür verene
Angeli Ying
İki dahi deli mi Allah'ım shipledim gittu
Angeli Ying
1 adet üçüz zaten yetiyordu
Angeli Ying
Zihni:Nişanlandık diye hatırlıyorum ben ama ne ara evlendik lan?!
Angeli Ying
Teşekkür ettin sandık bacım affet
depxen
çeviri için ty:)
Mia Kamado
AAy Çok tatlı
Mia Kamado
Oğlum bu çocuk doktor mu mk
Mia Kamado
Spider-maaaann
Mia Kamado
Erkekse kendime alırım jekekek
Mia Kamado
Erkek değilmiş pühh
Oğuz
Olm haremmi çekiyoruz bu ne savaş istiyorum
Oğuz
Sondaki çok güzel olmuş elinize sağlık
Oğuz
Ya baba sıkıcı oldu ha hadi
Oğuz
Oh be rahatladım
Mia Kamado
Bu Bacı çooook güzel
Mia Kamado
Düştüm
Mia Kamado
Ulan hepsini ezsene yumartaların
Mia Kamado
Tek kelimeyle mükemmel
Mia Kamado
Ya ama bu çok tatluu
Mia Kamado
Götümün kağarımdan uydurdum nerden bilebilir ?!
Mia Kamado
Yok abi adam cehenneme uğurayıp geri geldi
Mia Kamado
O sürede seni öldürse nasıl olur
Mia Kamado
Nerdeyse herşeyi. Fjdmrjdi
Mia Kamado
Bismillah
Mia Kamado
Orospu yaaa
Mia Kamado
Kıza yazık ama yaaa
Mia Kamado
https://uploads.disquscdn.com/images/76027a8973a17e012d0ef19adcc1556ab5155d42389cc5ba31c6f84a19ce57f2.jpg
Mia Kamado
Pok oldu djdndndjdj
depxen
Kuduz Hançerin İntikamı mangasının 5 ve 6. bölümün seslendirmesini tamamladık. 1-2 yerde mikrofon cızırtı yapıyor kayıt tekrarı alamadık malesef affınıza sığınıyoruz 🙂 videoyu izleyip görüşlerinizi belirtirseniz seviniriz. İyi seyirler
https://www.youtube.com/watch?v=RduY7lNa_Oo&ab_channel=AN%C4%B0MANGA
LONGAS
Bir oe evladı daha
LONGAS
Çeviri ve edit için teşekkürler
LONGAS
Bu kızda bi bokluk varda bakalım ne çıkacak
LONGAS
Çeviri ve edit için teşekkürler
~Dazai Osamu~
Şu anda tek düşündüğüm şey eğer karakter kız olsaydı kesinlikle birkaç bölüm sonra baba ona tapardı
~Dazai Osamu~
Keşke önceden okumaya başlasaydım (Çoğu kez karşıma çıkardı ben de pek umursamazdım ama keşke okusaydım o zamanlar🥲)
~Dazai Osamu~
https://uploads.disquscdn.com/images/7577b0c78f2566713838ec0739301cbd3d3b7d953e81179d1132301f7e45567d.jpg Tipe bak amk🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
~Dazai Osamu~
Hocam evlenenler birlikte yaşamaz mı ben bi bok anlamadım?????
~Dazai Osamu~
Yediniz mi olm bunlar insanlıktan çıkmış hayvan diyeceğim de hayvana yazık olur onlar çok aç kaldıklarında kendi türlerinden yerler bunlar direk kızı gördükleri gibi yemişler
~Dazai Osamu~
Adam şok oldu amk🤣🤣🤣🤣
~Dazai Osamu~
Hocam o nasıl beden Allah aşkına
Arthur MORGAN
Pırt paydon altıma SIÇTIM galiba uWu https://uploads.disquscdn.com/images/201af47bf411cec4095a5a88716bdff20a49dc23ef79b814105f590467220574.jpg
Arthur MORGAN
Kardeşim Meliodas gelir şimdi falan aman diyin gitmesin paracıklar
Arthur MORGAN
Olm ne yazicami unuttum
Arthur MORGAN
3+3 eşittir altı eder öpüşün bakayım. La neden hep üçüz dingiller görüyoz. Son olarak başka bı manhwadan bişi koyucak. https://uploads.disquscdn.com/images/d5eb61e204d7242fc3ba3756625eaf91968b39e3dd6027d37bf670dfdf421f6a.jpg
Arthur MORGAN
Babuş sanki herkesi aşık ediyormuşsun gibi konuştun nasi marifetlerin var https://uploads.disquscdn.com/images/2f2cd38865665fe23655e920fc9fa2d310893a5176aaa768acfc435fecb46ab6.jpg
Pellox
2 adım atıyom ağaçlar bile aşık oluyor
Arthur MORGAN
Amacı buydu
Arthur MORGAN
HAİSE HAİSE!!
ZinTiAz
bende yazıcaktım bunlar birbirini duvardan duvara vuruyor hiç ses çıkmıyor mu aq.
~Dazai Osamu~
Çok iyi olmuş da kız karakterleri seslendirmek için biri var mı???
Ephee
2 saattir guluyorum suna KDHDKDVDHEKDHDHDLRJRHRKRJDHRKDJDHRKRKRHRGEKDHDHDJRKJDGEİDNDVR https://uploads.disquscdn.com/images/2e6b7dbb38dd69adb3fee35ba1b1e5747786bf889ed42ec736bc9f036bc0eced.jpg
Ephee
Ya kimse hatta cevirmenler bile bu bölümleri sevmemis ama bana göre en değerli olanlar bu bölümler hani sonuçta şu müdür büyük biri birden onu keşfedip 2 sayfa dövüşmeden sonra kafasını alsa bu kadar etki yaratmaz gidip bilgi topluyo yaltiklarini öğreniyo ve saldiriyo ayrıca diger yan karakterlerle olan ilişkileri de ön planda ki en sevdiğim muhabbet bu seriye renk katan bölümler ama gereksiz yorumlar gelmis
Ephee
Lan burda bitemez hayir