Derece
Reaper of the Drifting Moon Average 4.5 / 5 out of 16
Sıralama
43rd, it has 852 monthly views
Diğer Adlar
Kanlı Ayın Ölüm Meleği
Tür(ler) :
Tip :
Manhwa
O Jianghu’nun bir parçası. Boşluğa sürüklenmek istemiyorsan gözlerini dört aç.
Kadir Işık
bölümler ne kadar zaman aralığı ile yayınlanıyor acaba?
Kadir Işık
yeni bölüm ne zaman gelir?
Kadir Işık
çeviri ve edit için teşekkürler güzel seri böyle devam ederse
1 beden 2 ruh
ohhh yarasın koçu ma
1 beden 2 ruh
hll be mc ben bire bunu beklemedim
1 beden 2 ruh
böyle bi erkek varda bizmi gay olmadık
1 beden 2 ruh
korkuç mu ben sana korkuç dersem carpılıyım sonra
ESCANOR
Hadi bakm kimmis bu cocuk
Kadir Işık
çok iyi seri ya ama keşke biraz uzun bölümler gönderseler. çeviri ve edit için teşekkürler
𝐒𝐞𝐫𝐢𝐥𝐞𝐫 Ç𝐨𝐤 𝐊𝐚𝐥𝐢𝐭𝐞𝐬𝐢𝐳
hehhehe aradıgımız şey bu işte bu.
Kadir Işık
çok iyi bölümdü elinize sağlık
Hayatboşturcoşturcoştur
İlk bölümden beri bir kere bile sıkmadı efsane bir seri çeviri ve edit için ekibimizin de ellerine sağlık
Himeria
Mc garıya dönüşmese daha iyi olurdu
Kadir Işık
e ne oldu şimdi burda kesilirmi ya, elinize sağlık
Riyalmesut Özil
Zeki mcler güzeldir
Riyalmesut Özil
Avrat desin olsun bitsin bu iş
Keyaru-sama!
Deilmi karı avrat da hazır MC ham madde olmaktan cıkıyor
Riyalmesut Özil
O değilde bizim avrat hinataya benziyordu ölmeseydi keşke
Riyalmesut Özil
O zaman diğer avrat bize kaldı heralde
Keyaru-sama!
Max fenerli andaval avrat ne la karı diyeceksin karı karı yada sulu delik
Riyalmesut Özil
Ölüm makinesi
Riyalmesut Özil
Femboysa bırakıyorum seriyi
Keyaru-sama!
Shhshshd
The L O S T
pp cok klasmıs
Himeria
+1
Riyalmesut Özil
İşte böyle kanun kan istiyorum intikam
Riyalmesut Özil
Bide usta öldü or*spu çocuğu nasıl olunur onu öğreticek
Riyalmesut Özil
Ulan bu karı avrat olacaktı ya
xBeqir
O nasıl cümle lan
The L O S T
Birde itlere yem etceklerdi hic deilse mezarı oldu
Riyalmesut Özil
Burda final lazımmış
shikatana
neden?
The Old Master
yani mc sonuca ulaştı ve eski bölümler gibi akıcı ve heycanlı gtimez artık sadece ufak tefek killer ve dünyayı tanıtırlar
Tago
doğru aslında
Riyalmesut Özil
Herşey değişir o bakışlar değişmez yeğen
Riyalmesut Özil
Avrat alıyorduk avrat biz olduk amk
Riyalmesut Özil
Burda mı biter ag
miriremm
bastaki yasli adamin burada bu suikasci ne yasadida bu hale geldi diye dusunmesini beklemistim dedigine bak https://uploads.disquscdn.com/images/680af345940adea1d6f209100a7ce771f3ec8e5f18c11f5ea5dcf0a67653bcce.jpg
xBeqir
Ooo laçin hanım
miriremm
oha selamm
xBeqir
Selamm 🙂
miriremm
kamka korkuyom durun
xBeqir
Sen korkuyon diye bölüm gelmiyo al mutlu musun şimdi
miriremm
haydaa
Miyamura İzumi
Mc si baya guzel gittikce daha cok sarmaya baslayan bi seri 1 sezonu mukemmeldi ama 2. Sezon ee simdi nolcak hissi verdi bi tık gorecez bakam. Guzel seri oneririm yeni bolum beklicez artik
Nida ENEŞ
Böyle weebton önerir misin
asweord
Hasakiiii
asweord
Gorganın cocu olmaz
Keyaru-sama!
Ohhyyy adam ödülünü de unutmuyor ha👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿🫦
maeram
Devam etmiyor mu seri? Ne oldu şimdi ne olacak yılanımıza :’)
Jin Mu-Won
1 yıl olacak herhalde yeni bölüm için
Spancar
Show time
Taisei Seiten
serinin yeni bölümleri gelebilirmi lütfen
eren
keşke çevirmeye devam etselerdi devamının olmaması üzdü
xBeqir
Allah çarpsın yürüyemiyotaşaktan yürüyemiyor
xBeqir
Bu 2 karakterin benzerliği biraz fazla yaptığı seyler bile aynı https://uploads.disquscdn.com/images/565b787fa2bb94be687edbc1947a4d5d652eb1137656c5752c7c31eeab78495b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/032dd96ac30a499e90b929bfa85d21332bab0b4b73f6a65b2c925bd9f00b55c9.jpg
Ege
Önceki hali daha iyiydi şimdiki hali karı kılıklı gibi.
Ege
İlk başta çok iyiydi de mc karı gibi olunca bozuldu seri burada bırakıyom. Çeviri ve edit için teşekkürler.
huzurevikundakcisi_69
Vay şerefsiz
Himeria
Mc kadın olunca zeki oluyor
Himeria
Mc erkekmi kizmi biri söylesin
Himeria
Bir an ölüp reenkarne olcak sandım
Himeria
İşaret fişeği niye atıyorsunuz mk çocukları hile yapmayın
Himeria
Mc delirdi olm canlı birakirsaniz madara olcak
Himeria
Karı oldu olum bu
Himeria
Ben bu serideki karakterlerin kızmı erkekmi olduğunu anlayamıyorum
Himeria
Ciddiye anlamıyorsun ki erkek adam karıya daha çok benziyor
Himeria
Madara olcak demiştim
Himeria
Oc karı
Himeria
Sion öldü sion dirildi sion yine öldü
CuzimMilka
Novelde nereden başlıyor?
Motoshi
Çeviri için tşk
Motoshi
Yeni bölüm gelmiyecek mi
Acı Biber
Kadın değil 😅https://uploads.disquscdn.com/images/9ff81d7ce6e1e44617eeaba7495e17bf2f3f44dc2bd01c66bdf7099a1f4a3d4e.png
Acı Biber
Erkek https://uploads.disquscdn.com/images/9ff81d7ce6e1e44617eeaba7495e17bf2f3f44dc2bd01c66bdf7099a1f4a3d4e.png
Himeria
Olm 1 ay önce yazmışım ne bu sinir
Acı Biber
Erkek
Acı Biber
Zaten erkek a*k salağı
Himeria
Neden karıya daha çok benziyo o zaman mk
Wayn
Yo gayet erkeğe benziyor çok yakiskli aynı ben dndkdkkd
Himeria
Yoyoyoyoyo
Acı Biber
https://uploads.disquscdn.com/images/1dff6c9a860a20527c9bbdaa508e2fda0a8d8aa7de6eee7cefb589ed975a4956.jpg
BetonYetmez
Hohooo~
griffitsama
Bu hangi seriden
xBeqir
Tower of god çok güzel seridir
ber_ga_sa
iyi iyi spuer
x_O
olum ya bu manga efsane nasıl takipçisi olmaz bu manganın delircem.
çeviri ve edit için teşekkürler elinze sağlık
𒆜ANGEL OF DEATH シ
ÇEVİRİ VE EDİT İÇİN TEŞEKKÜR
MC kedi
Çeviri ve edit için teşekkürler
Kayra-Sensei
Beğenmedim çöp
Kayra-Sensei
HAHAHHAHAHA
[XII]Priestij - Raizel
Yav he he
Neko
Kim kimi kaldırıyor göreceğiz assssslan parçası
Neko
Bir seride bütün karılar mi gıcık olur hepsi olsun özellikle şu oc karinin yanindaki o kıza uyuz kaptim
lziew`
SEN BENİ, BENDE PARAYI KOVALIYORUM
Sylva
Çookk iyidii
Sylva
Yeni bölümler ne zaman gellicek bilgisi olan varmı
Sylva
Admiiinnnn
Sylva
@asurascans
The L O S T
Gözleri Elaydı
The L O S T
Görev Başarılı Asker
The L O S T
Orak nasil kirli olabilir hıaaağmınakoyim
The L O S T
Onu bize ver lan
Bizim o
The L O S T
Hic kimse sormamak mc nasılsın?
The L O S T
Hancı için üzülüyorum mezarlarla uğraşacak birde
The L O S T
Teyzeninde skecez
The L O S T
Mc in taşa olamicak adamlar laf atarsa ceyrek panel bile gözükmez böyle
The L O S T
Lan cırt çıktı bunlar baslatma cocuguna bide bakıcılık mı yapacaz
The L O S T
Adamı böyle skertirler az sonrada altına kaçırır
The L O S T
Zehiri bir damla mı istersin yoksa YUT ULAN!
şeklinde mi?
Nâtsu
91
Nyx
Oh oh
YüregimAgzımaGeldi
Ahanda gelmiş prensesimiz
Emin
Olaylar çok kaydı ne MC den
YüregimAgzımaGeldi
Yalnız ten rengini nasıl değiştirdi?
YüregimAgzımaGeldi
O kim lan?
YüregimAgzımaGeldi
İşte benim kocam!
Xueyi
Bu devirde korsancılık bile zor gemin bile yok sandallarla saldırıyorsun
Xueyi
mc yılanlarda vakit geçirdikten sonra iyice kafayı oynatmış
Xueyi
bizimki şeytanın vücut bulmuş hali vallaha sdfsdfsd
Xueyi
bu klanıda az da olsa sevmiştim yazık olacak
Xueyi
mc nanomachine mc sini örnek alıyor galiba
C Pi
Sen kimsin canımmm????
C Pi
Ne kadını la
Himeria
La kadın sanmıştım ben bunu zamanında
C Pi
Amk çok iyi mc la
C Pi
Belliydi amkkk
C Pi
Olm bu mcnin geçmiş hikayesi değil mi amk çok uzun
Zoro ama yolunu kaybeden
BU ADAM TAM BİR MANYAK DOSTUUUUM
Zoro ama yolunu kaybeden
Bu çocuk olücek bunun intikamını alicak 🗿
Zoro ama yolunu kaybeden
Ollum bune aqqq çok güçlü laa
Zoro ama yolunu kaybeden
H. ahahahah yarrağı kokleri karıyi öldürmüş
PrinceVegeta
olum mc yi femboy yapmışsınız
PrinceVegeta
SeN ÖlÜm mElEğİsİN YAPMA YA
AfumetsuKanu
Mc dehşet iyi ya
AfumetsuKanu
La bu bizimkini yılanların oraya atarsa ölsün diye şimdi bizimki zehir dayanıklılığı var hayatta kalır öyle mi olacak la birden aklıma geldi
AfumetsuKanu
Geçen bölümkü tahminim tuttuda beyazlaşmasını tahmin edemezdim 😀
AfumetsuKanu
ooo bacak gitti galiba
AfumetsuKanu
ya bu mc nin yanına gelen kadınlar niye ölüp duruyor kaç oldu bu 3 mü yeter artık
Nimur
Çok iyi oldu la mc
Nimur
😀
Nimur
Evet başka siteye geçme zamanı seri bitti
Answer
Bıraktığın yerden devam etmek iyiymiş
yeni oyuncu
hayır belki böyle işlemiyodur bu cehennemden çıkıp intikam alması gibi zehir ejderinin asurasımı onungibi bir seri vardı benzer gidişat olabilir
C Pi
sıkılıp bıraktım bunu analmadım hikayeyi ondan ama saol
yeni oyuncu
knk ben devam ettim ve şuan günceldeyim eğer 6. bölümde bıraktıysan çok şey kaçırmışsın beni de ilk sıkmıştı ama ileride çok fena şeyler yapıyor mc seri geç açılanlardan yalnızca biraz sabret pişman olmazsın benden demedi bide intikam serisi arıyorsan sana ilk yorumumda söylediğim gibi ASURANIN EFSANESİ ZEHİR EJDERİ diye bir seri var içinde global seviyede bir kötü var okursan anlarsın yorum yaparsam sp a girer (seviye atlıyamayan oyuncu) bu tarz seriler biraz geç açılıyor ama çok güzel seriler 1 şans tanı derim
C Pi
denerim okumayı o zmn
The_duppy_duck
oha sağ ol
yeni oyuncu
bir şey değil
The Old Master
aw nesi sıkıcı artık farklı başlıyon webtoon buldum diye seviniyom aw hepsi aynı
C Pi
evet ya
yeni oyuncu
gözler çok iyi hocam
yeni oyuncu
https://uploads.disquscdn.com/images/883367426663ed6e1e801606b2f2133b30e4aacde93a9924663c7f3a8d008a12.jpg
Wayn
Yo gayet yakiskli oldu böyle daha iyi bende öyle olmak isterdim
The_duppy_duck
oha evet
Wayn
Reisim ya
Üstünoyuncu
Toplu katliam vakti 🫸🫷
Üstünoyuncu
Özellikle şu oe emel klibindeki sürtükler
yeni oyuncu
amk çok yazmışım yaw ama harbi iyiler bence oku derim beğenmezsen küfür edebilirsin serbest https://uploads.disquscdn.com/images/62debe63de7d6e9cecde9d88d2d8029acf4a484d0cf0a143ffcee218e457c0a6.jpg
Kakuja
Abi bu seri niye eskisi kadar bilinmiyor devamı gelsin çeviri için teşekkürler
Musti
Seri ne durumda diye bakmaya geldim de, abi bu çizim ne. Eskiden de böyle miydi hatırlamıyorum da, mc nin çizimi berbat.
Yüzünü mü değiştirdi nr yaptı, öğk
Muhsin
Knk asıl sorman gereken okadar saçı neresine s0htuğu olmalıydı
YüregimAgzımaGeldi
Öhxçhzlhx haklısın sende😅
Muhsin
Lan bari ustu duzgun cizseydiniz baksanıza gogusleri var gibi duruyo https://uploads.disquscdn.com/images/e5dfc1143afa2519c9b0af81863136109b9e3c2e20a3a5273c078518bac425fe.jpg
Muhsin
Sonraki sezon 2025 subatta gelcekmiš galiba bi kaynakda oyle yazıyodu
The Old Master
ne kadını olm kadınmı mc???
Himeria
Değilmiş ben öyle sanmıştım
The Old Master
platforma benziyo olm biyerde çok yemek bi yerde az yemek
The Old Master
güzel ilerliyor ha bakalım sonrası sapıtmaz inş
The Old Master
lan o bizim sal lan onu
The Old Master
amk bide şu seytan meytan kitabında alsaydıkya
The Old Master
mc femboy olmuş aw köse olmuş bide
The Old Master
ne madara mı nasıl yani yaşıyormu
The Old Master
odin vs kratos gibi oldu aw
The Old Master
heuk AM bizim mc den daha havalı duruyor aw bizimki kız bildiğin heuk AM bizim mc olsun
The Old Master
aha siki böyle avcuyun içiyle duttu
The Old Master
çocuk çok iyi ya
The_duppy_duck
oha ilk defa zeki mc görüyorum gözlerim yasardı
The_duppy_duck
oha tam aradığım seriyi bulmusum amk
The_duppy_duck
of of
The_duppy_duck
oha bune ölürüm
The_duppy_duck
cıkar göster
The_duppy_duck
bir tek ben mi sevdim mcyi aq
:>Jr.<.
Ben de çok sevdim.
The_duppy_duck
LAN KAÇ BÖLÜMDÜR BİBER ERKEK DİYOR ISRARLA KARI DİYORSUN AQ
Himeria
Üstünden ne zaman geçmiş tarihe bak la
The_duppy_duck
ya bir de kadın için mi diyor EVET SENDEN COK DAHA GÜZEL BİR KADIN İÇİN ZIRLA SİMDİ
Syxles
erkek olduğuna şimdi inandım
:>Jr.<.
Çok Tatlı mc
Angeli Ying
Aslında pyo wol çırağı olabilir potansiyeli var
Angeli Ying
Hafif mal olduğun için
Fatih Çetin
Yok aynı. Sana öyle gelmiş.
Tago
bro düzeliyor ileride tasarımı fln değiştiriyorlar
Tago
sonunda femboy görünümünden vazgeçti çizer
mutluyuz