KONU ÖZETİ
Tatlı düşmanım, kocam. Ölüm bizi ayırana dek böyle çetrefilli bir ilişkimiz olacağını düşünmüştüm. Canach Riadon: imparator mevkisine yükselen bir köleydi ve aynı zamanda ilk hayatımda evlendiğim adamdı. Ancak talihsiz evliliğimiz ailemin katledilmesine ve vatanımın onun ellerinde yok olmasına neden oldu. Şimdi bana ikinci bir şans verildiğinden bu siyasi evliliği başarıya ulaştıracağıma ve tüm sevdiklerimi kurtaracağıma yemin ediyorum! Ancak bir aksilik var… Yoksa onun aşkı önce beni mi kurtaracak? Düşmanlık ilişkisinden aşk ilişkisine uzanan “Benim Tatlı Düşmanım” başlıyor!
- Bölüm 41 25 Nisan 2025
- Bölüm 40 1 Nisan 2025
- Bölüm 39 1 Nisan 2025
- Bölüm 38 19 Ekim 2024
- Bölüm 37 19 Ekim 2024
- Bölüm 36 19 Ekim 2024
- Bölüm 35 16 Mayıs 2024
- Bölüm 34 16 Mayıs 2024
- Bölüm 33 16 Mayıs 2024
- Bölüm 32 27 Nisan 2024
- Bölüm 31 27 Nisan 2024
- Bölüm 30 28 Mart 2024
- Bölüm 29 22 Kasım 2023
- Bölüm 28 22 Kasım 2023
- Bölüm 27 9 Kasım 2023
- Bölüm 26 2 Kasım 2023
- Bölüm 25 2 Kasım 2023
- Bölüm 24 2 Kasım 2023
- Bölüm 23 17 Ekim 2023
- Bölüm 22 7 Ekim 2023
- Bölüm 21 7 Ekim 2023
- Bölüm 19 1 Ekim 2023
- Bölüm 18 1 Ekim 2023
- Bölüm 17 25 Kasım 2023
- Bölüm 16 1 Ekim 2023
- Bölüm 15 1 Ekim 2023
- Bölüm 14 1 Ekim 2023
- Bölüm 13 1 Ekim 2023
- Bölüm 12 1 Ekim 2023
- Bölüm 11 1 Ekim 2023
- Bölüm 10 1 Ekim 2023
- Bölüm 9 1 Ekim 2023
- Bölüm 8 1 Ekim 2023
- Bölüm 7 1 Ekim 2023
- Bölüm 6 1 Ekim 2023
- Bölüm 5 1 Ekim 2023
- Bölüm 4 1 Ekim 2023
- Bölüm 3 1 Ekim 2023
- Bölüm 2 1 Ekim 2023
- Bölüm 1 1 Ekim 2023
Bukee
Ayy be adam geçmiş hayatlarını nasıl hatırlıyor çok merak ediyorum
Na bi
Başlıyom
Na bi
Lan noluyo
imsunshine
Abi asiri sıkıcı ama okuyorum iste birakmaya yuregim el vermiyor
CosM1cSpideY
Aynı şekil buna değmiyor ama okuyoz işte
imsunshine
Evet hatta benim icim yarim birakinca hic rahat olmuyor diye mecbur okuyorum, tabii artik kac aydir ara verdim manhwa, webtoon falan okumaya yaz geldi yeniden baslarim herhalde(bitirmem gereken 2749273 manhwa var)
Oyebicis
Ay dimi ya
Erenin yeşil gözü
Şimdi ben bişey anlamadım bu site armoni olmamışmıydı ayrıca seri bırakıldı mı?
C。◕‿◕。ky
Yaa bilerek yapmadıysa bende neyim Canach görsün,duysun diye dedi bence,öyle tahmin ettim,genelde hep böyle bir klişe oluyor .
himmellll
Nedion çiçek
Izekin boklu donu
Bence anlamadim armoni artık shoujo paylasmiyo burda da mı paylasilmayacak
Erenin yeşil gözü
Hayatım ben olayı çözdüm burdaki asura önce armoni oluyor simgesi rengi falan değişiyor sonra arnonide shoujo ekibi kendine yeni site açıyor aşırı tutulan seriler çevriliyor adı da NYX MANGA buran okuya bilirsin bu seriyi de sordum az düzene girince gelecekmiş öyle dediler
Izekin boklu donu
Ha ogh asiri üzülmüştüm takip ettiğim seriler yoktu cookk saooolll
LuluBey
İLK BÖLÜMDEN DE ÖLMEZSİN BE
Haise'nin rüyası
Gitti kız
Otaku suzy
Kesin bu o kapşonlu şero ama inşallah öyle değildir. Çeviri ve edit için teşekkürler🤗
Gabriel
Bi sakin durun amk daha birinci bölğm
Gabriel
Kapak oldu hepinize ama ikinci prense üzüldüm la https://uploads.disquscdn.com/images/90cc9cd5be186994b77e0dfa4a9cc98b81ba3c7a45bdb3d66732fac2510f3dd0.jpg
Vanessa
Aq daha birinci bölümdeyiz sakin lan
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
1.prense üzülmedim de 2. Prensin ölmesine üzüldüm TwT
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
Bölümü okuduktan sonra kan kaybından dolayı hastaneye kaldırılmam an meselesidir https://uploads.disquscdn.com/images/2db303dc9e1f3257733ae387b047cd0633badb12bb3e67c1b02ed5753c44b10a.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/18deaa934dafed42bded518cd4c24434169fd8b2b64a3a1b57af0f7c1f098b92.jpg
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
Bence bizim ml de geçmişi hatırlıyor bilemiyorum tam ama ben öyle düşünüyorum
Vanessa
Ben yanlış tahmin etmişim ama olsun bunuda düşündüm ama çok klişe olur diye olmaz diye düşündüm ama böylesi de güzel https://uploads.disquscdn.com/images/3924a1060790b1518842658b41191ff7e09f2429875598da112b684228a7cf33.jpg
Vanessa
Seni sinsi seniii hehehehhehe https://uploads.disquscdn.com/images/378b2b4a601f0eadeceace845e4e77465aae60fb638633ed15964816e664d687.jpg
Vanessa
Diğer bölüme yorum atamadım şuan iki katı yorum atmaya çalisıcam
Vanessa
Yorurmmrmrmrmr
Vanessa
Lan niye kimse yorum yapmıyor gül lokumu gibi webtoon işte
Vanessa
Yorummmm
Vanessa
Bide bölüm için teşekkürler emeğinize sağlık <3
Vanessa
Bak ben bunları yerim https://uploads.disquscdn.com/images/ec72b21ba4e466067d1201b5c798286f8910cc9c37683c1a07c2055f3ad07e29.jpg
Vanessa
Ama kesin bir bokluk çıkacak ya https://uploads.disquscdn.com/images/cc539f585303a0fcb50c6f193a9ba4847da4ec47e0729c66a7f283257916e966.jpg
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
Lan onu bunu boşverin de fl çok güzel aq https://uploads.disquscdn.com/images/5f9782c04ea1a1ce7f3c30f4045d9a24cc7fed4716fc63d025e8ba9d0679e117.jpg
Vanessa
İlk başta üzüldüm fakat sonradan bunun kıskançlıkla birleşen bir hırs olduğunu düşünmeye başladım fakat ne olursa olsun bence bunun olmasına yol açan kendisi tabiki kendi öznel düşüncelerim yinede üzüldüm özellikle küçük yaşında bu kadar büyük bir yük aldığı için kendini kötü hissetmiştir ve tabi bir anda bütün emeklerinin boşa gitmesi çıktığın zirveden düşmekte kötü hissetitir (öznel düşüncem)
Vanessa
Bune aq bu kadar çok yazdığımın farkında değildim okumaya kendim bile üşendim yazım hatalarım varsa kusura bakmayın
Vanessa
Bölüm için teşekkürlerr <3
Vanessa
Hayır yani sebep neden endiselendin içinse bence endiselendigin için kısıtlama koymak yerine desteklemelisin
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
YA BILORDUM DEDIM BEN KESIN DUYORDUR DIYE YA
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
Vanessa
Bi tik klişe ama iyii
Vanessa
Öncelikle nefes almalıyım AMA BUNLAR COK TATLI BAYILACAĞIM SIMDDIII https://uploads.disquscdn.com/images/735109488a9e7ad5a693f974c55b245e44dbca74dfb86ffcbf937045740991c5.jpg
Vanessa
Bölüm için teşekkürler <3
SleepingSoul
Bence bu adam geçmişi hatırlıyor ya da kızı o kurtardı
v3sile
Zaten ayol
SleepingSoul
Hiç yemek yemediler o dikkatimi çekti
Kaccan Katsuki
Görünce aşık oldum o Güzel gözlerine başkasını istemem benim gönlüm sende ….shipledim gitiii https://uploads.disquscdn.com/images/1717a5eafd8226e8a4e9f0add328727688d9f79b29a6ee5ee8ca060ecab72215.jpg
Kaccan Katsuki
Ben iyi…iyim https://uploads.disquscdn.com/images/67338953e4993e0a74fceb49d4f71c26ce66b3028dda5a295af58aa4b10c4b58.jpg
Aimi00
Merhabar 20. Bölümü unuttuğunyzu bildirmek istedim. Bu bölümü çevirip editlediğiniz için teşekkürlerr
BEST MAN
Çikolatam benim sen neler yapıyorsun
Js.e
Ustam bende nefesimi tutabilirmiyim
Stolas
Tam o heyecanla yeni bölüm tuşuna basacakken yeni bölüm olmadığını gördüm aglicam sanırım😓 neyse ellerinize sağlıkkk
Hatice
ya uzun zamandır okuduklarımın arasında en iyisi ama yeni bölüm yok nedeeeen
Vittirivizdik
yavrum daha iki bölümden vahşete bakmk
Ayashley1518
Kız dirilcek diye beklerken kızın ailseni katlettiler
çim tohumu
AHA ALEMIN KRALI DA GELDI HASMETLIM
Sabina
Bu adamın yarısı kadar kocam olsa yeter. 😍😍😍
C。◕‿◕。ky
Çizimlerin tatlılığı şaka mıı 😍💘
Tarafsız
4 gün oldu yemek yemedi bunlar hâla
Apocalypse
Abi ateş topu adam yok böyle karizma esmer şekerim benimm ışığından kör olduk beee✨️🥹❤️🔥😚
Hatice
yaa bölüm için teşekkür ederim ama neden bir tane 😭
Melissa
Bu herifler beklentimiz öyle yükseltiyoki evde kalcaz
Haruka-chan
Ayyy bunu yazmaya geliyodum tamdaa
Its Betowın
son karedeki tas hangi seriden
Sabina
Kızım sendede ne kardeş varmış , düşman başına.
Apocalypse
Kardeş değil şerefsiz
Paranormal hanimeler
Dı-dı-dı dınnnnnnnnnnnnn
KimsesizKedi
Ml net geçmişi hatırlıyor artı bunlar gerdek gecesei yaşamıcakmıaq
verrykocamfelix
AY NOLUYO NOLUYO
Şerefsiz seme severiz
bu kızın zekasina hayran kalmadan edemiyorum ya AAAA YENİ BOLUMU BEKLİYORUM HEYECANLA CEVİRİ VE EDİT İCİN TESEKKURLERRRR
Nireus
Niyeyse sürekli fl nin adını okuyunca (eusebie) euzu billahi mineşşeytanirracim nismillahirrahmanirrahim diyesim geliyo ne garip bi isim bu
Shinomiya
O ne ihtişamdır be yiğidim…
Valerian
Bide soruyo musun
Valerian
Yusebya diye okuyom ben umarım normal okunuşu budur
Nireus
Yusbia diye okunuyomuş sanırım bi de fransızca allam bayikdim
Vermeil
Çiçek sen hayırdır
v3sile
🥰🥰🥰
v3sile
Ay tas gibi karı
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/353adbe94d57e8813dc21af992558f144e138564d690adbf664ddb5df21bbf89.jpg TARİH TEKERRÜRSDAN İBARETTİR RWAAAAAHHHH!!!🇹🇷🇺🇿🇰🇿🇰🇬🇦🇿🇹🇲
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/650b00e368a45eba6635397051a5c819519a6f332ef7084f7b64c00dc55e6411.jpg My sweet darling Canach… I've been always love you.
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/65268b53a27ef692033c8c89f662c447e4c169b365ed585dece6a8deddf50e3d.jpg Sen, sen benim olmadan hiçsin belki.Sana verdiğim değer senden daha değerli,demek isterdim. Ben sen olmadan hiçim,sana olan sevdam… Biliyorumki kara sevda,ama aşığım sana. Yıllar sonra belki komik gelir sevdiceğim, ya sana ya bana… Ya da çocuklarımıza…
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/b21b985b74ac1310fdd350525916c4bd32c9c72c0f3e97fc27b0a2252c08dc6e.jpg Yalnız,o benim saygıdeğer sevgilim.
v3sile
YA O BENİM SUSAR MISIN SESİNİ EUSWBUA MİDİE BWDUE
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/9941f9187f6c3839906b9a01829c250c7be76560cfa9aaef320fdc210cd8fc23.jpg YA TAMAM BEB VARİS VERURUM SEB RAHAT OL https://uploads.disquscdn.com/images/49d673d1193455ceaa097edce416d370f825638e54359846efefb40c6af8c080.jpg ALLA ALLA SUNA VAK YA 😘😘😘😘😘😘😘😘
v3sile
Kizlar bence kızlarada 4 koxa hakkı verulmeli yani bem veririm gigi
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/7179ea59edd9187d8b12ab94845c758c1fb5b360578b3afd3e10fd0e0b24314d.jpg BENİM SEVGİLİMDEN UZAKLASSİR MİSİN YELLOZ
v3sile
Ben verirdim
v3sile
https://uploads.disquscdn.com/images/d20192f1121ca1f4cb4c3115414f9b08c350e284f9586a98a4c4f734eef71133.jpg yerum
v3sile
EVET YA
Çöpkutusu
Çiçek shut the fuck up
Çöpkutusu
Eusiya diye okuyan tek benmiyim AJSNFJFJGNGNGDJDJ
lisn4u
bunlar niye bu kadar sapsal
Gebeşkamlumbağa
Senin yorumunu görünce ben de düşünüp durdum
Okumahesabi
Merhaba yeni bölüm gelmeyecek mi acaba 🥲
harmanımbaba
kapüşonuyla dolaşan elemana benziyor
çim tohumu
bölüm için teşekkürler yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorumm
Biri
Seri buraya kadardı okuduğunuz için teşekkürler
Biri
Yalnız oruçlu insanın nefsini baklava iken sınamak büyük bir suçtur yav
Biri
Ml geçmişi hatırlıyor mu bilmem ama bu ani unutamayacagindan eminim
Biri
Konuşan bir çiçeğe mi guvenicex amk başındaki hayallaettot belki
Biri
Otun bokun dilindesin Derrick haddini bil almayayım ayağımın altina
Biri
Lan niye başa döndük
sinekli kavun
lan hic beklemiyordum HFJAHDJAJDHWBHD dur kiz nereye hemen oluyon
sinekli kavun
cok guzelsin kizim
sinekli kavun
ya su agac tanrisi mi ne dedi ya sana yardim eden ben degildim diye, net bizim ml kizi gecmise dondurdu ondan boyle ask ask davraniyo