KONU ÖZETİ
Ben; çocukluk arkadaşı ve nişanlısı olan prensle, hizmetçi Helena, evlendiği için kendini zehirleyip öldüren bir kötü kadının bedenine reenkarne oldum. Şu andan itibaren tek bir hedefimin olduğunu fark ettim. Novelde yaşanan bu dünyadan kaçmak. Ölümden sonra bile bu dünyadan kaçmaya çalıştım. Ama ‘dünya’ buna izin vermedi. Ancak orijinal noveldeki ‘Eris’’in yaptıklarını yapmadığım zaman, Eris’e zulmeden ve onu görmezden gelen tüm erkekler, onun ilgisi ve sevgisi için yalvarmaya başladılar. Helena’yı canlandıran rahip “Sen kimsin?” diye sordu. Helena’ya sonsuz sadakat sözü veren savaşçı bile “Sen … Sen gerçekten Eris misin?” diye sordu. Helena ile evlenmek için Eris’i reddeden prens “Değişmişsin.” dedi. Garipti. Daha önce kimse Eris ile ilgilenmemişti. “Zaman geçse bile sevecen biri olmak istemiyorum.” Bu dünyayı sevmek konusunda hiçbir güveni yoktu. Kill the Villainess
- Bölüm 102 11 Mayıs 2024
- Bölüm 101 11 Mayıs 2024
- Bölüm 100 11 Mayıs 2024
- Bölüm 99 11 Mayıs 2024
- Bölüm 98 5 Ocak 2024
- Bölüm 97 5 Ocak 2024
- Bölüm 96 17 Ekim 2023
- Bölüm 95 15 Ekim 2023
- Bölüm 94 7 Ekim 2023
- Bölüm 93 1 Ekim 2023
- Bölüm 92 1 Ekim 2023
- Bölüm 91 1 Ekim 2023
- Bölüm 90 1 Ekim 2023
- Bölüm 89 1 Ekim 2023
- Bölüm 88 1 Ekim 2023
- Bölüm 87 1 Ekim 2023
- Bölüm 86 1 Ekim 2023
- Bölüm 85 1 Ekim 2023
- Bölüm 84 1 Ekim 2023
- Bölüm 83 1 Ekim 2023
- Bölüm 82 1 Ekim 2023
- Bölüm 81 1 Ekim 2023
- Bölüm 80 1 Ekim 2023
- Bölüm 79 1 Ekim 2023
- Bölüm 78 1 Ekim 2023
- Bölüm 77 1 Ekim 2023
- Bölüm 76 1 Ekim 2023
- Bölüm 75 1 Ekim 2023
- Bölüm 74 1 Ekim 2023
- Bölüm 73 1 Ekim 2023
- Bölüm 72 1 Ekim 2023
- Bölüm 71 1 Ekim 2023
- Bölüm 70 1 Ekim 2023
- Bölüm 69 1 Ekim 2023
- Bölüm 68 1 Ekim 2023
- Bölüm 67 1 Ekim 2023
- Bölüm 66 1 Ekim 2023
- Bölüm 65 1 Ekim 2023
- Bölüm 64 1 Ekim 2023
- Bölüm 63 1 Ekim 2023
- Bölüm 62 1 Ekim 2023
- Bölüm 61 1 Ekim 2023
- Bölüm 60 1 Ekim 2023
- Bölüm 59 1 Ekim 2023
- Bölüm 58 1 Ekim 2023
- Bölüm 57 1 Ekim 2023
- Bölüm 56 1 Ekim 2023
- Bölüm 55 1 Ekim 2023
- Bölüm 54 1 Ekim 2023
- Bölüm 53 1 Ekim 2023
- Bölüm 52 1 Ekim 2023
- Bölüm 51 1 Ekim 2023
- Bölüm 50 1 Ekim 2023
- Bölüm 49 1 Ekim 2023
- Bölüm 48 1 Ekim 2023
- Bölüm 47 1 Ekim 2023
- Bölüm 46 1 Ekim 2023
- Bölüm 45 1 Ekim 2023
- Bölüm 44 1 Ekim 2023
- Bölüm 43 1 Ekim 2023
- Bölüm 42 1 Ekim 2023
- Bölüm 41 1 Ekim 2023
- Bölüm 40 1 Ekim 2023
- Bölüm 39 1 Ekim 2023
- Bölüm 38 1 Ekim 2023
- Bölüm 37 1 Ekim 2023
- Bölüm 36 1 Ekim 2023
- Bölüm 35 1 Ekim 2023
- Bölüm 34 1 Ekim 2023
- Bölüm 33 1 Ekim 2023
- Bölüm 32 1 Ekim 2023
- Bölüm 31 1 Ekim 2023
- Bölüm 30 1 Ekim 2023
- Bölüm 29 1 Ekim 2023
- Bölüm 28 1 Ekim 2023
- Bölüm 27 1 Ekim 2023
- Bölüm 26 1 Ekim 2023
- Bölüm 25 1 Ekim 2023
- Bölüm 24 1 Ekim 2023
- Bölüm 23 1 Ekim 2023
- Bölüm 22 1 Ekim 2023
- Bölüm 21 1 Ekim 2023
- Bölüm 20 1 Ekim 2023
- Bölüm 19 1 Ekim 2023
- Bölüm 18 1 Ekim 2023
- Bölüm 17 1 Ekim 2023
- Bölüm 16 1 Ekim 2023
- Bölüm 15 1 Ekim 2023
- Bölüm 14 1 Ekim 2023
- Bölüm 13 1 Ekim 2023
- Bölüm 12 1 Ekim 2023
- Bölüm 11 1 Ekim 2023
- Bölüm 10 1 Ekim 2023
- Bölüm 9 1 Ekim 2023
- Bölüm 8 1 Ekim 2023
- Bölüm 7 1 Ekim 2023
- Bölüm 6 1 Ekim 2023
- Bölüm 5 1 Ekim 2023
- Bölüm 4 1 Ekim 2023
- Bölüm 3 1 Ekim 2023
- Bölüm 2 1 Ekim 2023
- Bölüm 1 1 Ekim 2023
Herhangibiri
Biri çıkıp şunların geçmişini geleceğini iyi bi şekilde biiiiiippp
mc tekler
Aşk kadınım da geldiğine göre bu sorun çözülmüştür umarım bizim erkekte kızımızın dünyasına gelirde mutlu olurlar
feza
Gerçekten şuna buraya ne yazsam bilmiyorum ama ben hâlâ ağlıyorum ve bu her ne kadar emin olamasam da sanırım mutluluk, bilmiyorum. erisi çok sevdim ve çok benimsedim gerçekten çok garip hissediyorum. Bu webtoon benim okurken kendimi hissettiğim bir şeydi. En başından beri hikayeyi okurken erisi en derinden anladım, geçtiğimiz bölümlerde hissettiği duyguları hissettim ve kendimi tutmadan hıçkırarak ağladım. Bilmiyorum ancak onu gerçekten yaşayarak okudum. Ve bu sonla birlikte sanırım mutluyum.
23/11/2023 de bitirdim.
Melody
Ben hala ağlıyom
feza
deli gibi ağlıyorum şuan napıcam ya kintia beni ayrıca mahvetti
feza
Buraya uzun uzun bir şeyler yazmayacağım ancak anı kalması adına söylemek istediğim şeyler var.
Eris.. benim hikayenin başından beri kendimle bağdaştırdığım ve onun hislerini iliklerime kadar hissettiğim biriydi. Son bölümler… Sanırım 3 bölüm oldu emin değilim ama ağlıyorum ve gerçekten salya sümük ağlıyorum. Neden bu kadar ağlıyorum ben de bilmiyorum ama içimden geliyor. Ve bazı cümlelere dayanamıyorum nedensizce.
feza
Son 10 bölümdür falan ağlıyorum galiba mahvolmuşum
Kaan Albayrak
Dayanamadım atldaım bölümleri. Ama güzel sondu
feza
ÇOK GÜZELDİ HEM DE 😭😭😭 ve bölümleri atlamanı şiddetle kınıyorum tch
İşsizbirmangaokuyucusu
YAAA ŞAPŞİK ŞEYE BAK SENNNNNN
İşsizbirmangaokuyucusu
YA AŞIĞIM BI SERİYE
Zeflisya
Ne bl miii
Şehrazat
Biri bl mi dedi
İşsizbirmangaokuyucusu
BAŞRAHİP YANDERE ÇIKTI AMMKKK GEBERİCEM
Kaan Albayrak
Yapacak bişey yok çok kasmışlar
feza
Asla öyle düşünmüyorum çok güzeldi olay akışı güzel bağlandı ve karakterlerin duygularının iyi yansıtılması için o bölümler gerekliydi
Kaan Albayrak
Ama ben duygusal manga sevmiyorum
açım ama sana
Bu seri sonsuza kadar favorim olarak kalacak. Gerçek anlamda beni bu kadar tatmin eden ve bu kadar ağlatabilen ilk seriydi.
xıaowun
Keşke erisimi görsek
Abiko Samejima
hmm… güzel bi seri başlıyor gibi görünüyor!
Yagneka
Askm burasi çalinti site nyxmangadan okuyabilirsin emek hirsizi siteden okuma armoni shoujo serileri nyxmangada
kookie_loveer
Nyxmanga açılmıyor 😭😭😭😭
Dabi Xme
Evttt ya niye acaba
kookie_loveer
Sanırım tadilattaymış neyse en kısa sürede açılması dileğiyle…
mutevazierik
O senin kardeşin kardeşin https://uploads.disquscdn.com/images/a08bb6e34a3984038e18af6f11850d92f35c00e6072a1378eb73887374538c9a.jpg
Lilith00
Sonunda seriler asıl sitesine geri döndü
Dabi Xme
Sonunda evini ailesini özleyen gerçekçi bir webtoon…
Kızıllarşahesermidir
Anakinin kardeşine ne olucak
Kızıllarşahesermidir
Gerçek erise ne oldu acaba
Blyasamsebepim
yok oldu ya o
Melody
Allahım ben neler çektim sizden salın kızımı tamam mükemmel ama yani olamaz bu iğrençleşiyorsun ( zaten öylesiniz)
Melody
Allahım kahroldum aşkımdan aşkım ağlamaktan olabilir bilemedim 🙁
Melody
Ağlıyorum Allah cezanızı versin ÜHÜÜ
elf
Ben korktum ama yüreğime iniyordu
Rauda
Ayy, sonunda yayınlanmış ek bölümler. Özledim bu seriyi okumayı
Rauda
Eris ile Anakin’i merak ettim yaa
Worakina Sttayir
Profilindeki Attack On Titan mı acep??
Rauda
Daha 2 ay önce bitirdim seriyi ama neden bilmiyorum tekrar okuyacağım
Michaelson Paspas
Ndjdkxnsns
Mehmet Can Ertan
Medea tanrıçanın reenkarnasi olabilir mi acaba ya? Bi kıllanmadım değil
Zeflisya
Aaaa bak olabilir bu
Mehmet Can Ertan
son paneli nedense “HEPİNİZİN SOLUĞUNU SİKECEĞİM” olarak okudum lol
Mehmet Can Ertan
La Elis’in annesi tanrıçanın reenkarnasyonu olabilir mi?
Haboyuz
Mükemmel ötesi bir seriydi okudum en iyi shoujo’ydu duygulandırdı ama en çok sevindiğim şey sonunun mükemmel olması hakettiği puan 10/10
Haboyuz
Çok güzel seri hakettiği puan 10/10
kangtaemulover
Sonu nasil bitiyor ona gore basliyicam
Ecoo
Aşşırı çok güzel sonu da bayağı iyi hemen başlaa
Ecoo
Herkesin okuması gereken bir seri bir günde bitirdim hemen başlayın
kangtaemulover
Iyi basliyim baree teşekkür ederim askmm
nct fedaisi
march 7th emojisi gozumden kacmadi 😍😍
Gece Aksoy
Birisi sadece yüzüyle oynamak yerine gidip şu orospu çocunun bir yerlerini kessin
Gece Aksoy
An itibariyle şövelyemiz bulunmuştur
Gece Aksoy
An itibariyle şövalyemiz bulunmuştur
Gece Aksoy
Ne istiyon be götûmün kenarı
levinore
zırıl zırıl ağlıyorum şimdi ben de kahrımdan öleceğim şuracıkta T-T
Nilgila
Rahip bey!?!?!?
Nagr27
Orusbu çocuğu seni o elini kırarım lan
Nagr27
Oruspu çocuğu aldatigin yetmiyor birde reşit töreninde aynı kiyafeti giydiriyor yemin ederim okurken sinir krizi gecirdim
SUMAY🍉
Bende onu düşündüm yaa
wonhu
kıza net aşık oldu https://media2.giphy.com/media/21GCae4djDWtP5soiY/giphy-downsized-small.mp4
wonhu
bizim kız cadı olucak bence
wonhu
ya of öldür işte
wonhu
bu da takıntılı çıktı
wonhu
çok haklısın..
wonhu
karım gelmissssssssss
trxie
galiba ikizler burcu-
Beri
Yipini s2ktigime bak sen
Beri
https://uploads.disquscdn.com/images/54699f99abe3596ac9449157580d7146fa14b62379ed811d7f29f95916ecfe72.jpg gercek erisi tekrardan gormeyi cok isterim buarada
Beri
Abla bi git isine ya
Beri
Sovlye ve erisin dinamigi asiri hosuma gitti(bazi yerlerde kafam yetmiyor ama olsun)
Beri
Uzulen var mi harbi
Beri
Heh buda asik oldu sira @ptal prenste
Beri
Hay p1ce bak ya
Beri
Asik oldum diyo kisaca
Beri
Bu mal kardesinden mi hoslaniyor simdi
Beri
Prensin kotu bir gecmisi olsa bile bu onun erise olan davranislarini normallestirmiyor eris sirf onun yuzunden yok oldu umarim ilerki bolumlerde bunu ogrenir ve acisini ceker
Beri
https://uploads.disquscdn.com/images/6b0ac8656bb21b8de25a425bc0b6b5717fd3a61662b1083c33a591a7d9cd0019.jpg yeni mi farkina vardim aq
Beri
Psikopata sardi buda
Beri
https://uploads.disquscdn.com/images/281c773645049518bed249780a6c0a19e809a2db17a94cce014889a4e6cb9d82.jpg nedense cok komik geldi DJDHSJDGEKEGJEEGJWEHEJEVKEVD
Beri
Cokkorkunc
anna
ya zaten hayat cok kotu kaldiramicam su malin malliklarina yeter okumuom amk
anna
allahim mekkeye giden otobusu mu tasladim neden beni böyle seylerle kiniyorsun
anna
eyvah eyvah
anna
basrahip bey ben de yesil gozlu siyah sacliyim bana gelin
light_1nthe_dark
Vay be koskoca seri bitti
Walking Dead
Aglicam simdi ya daha güzel bitebilir miydi 😭
Gecenin Güzelligi
Queen işte ya
Gecenin Güzelligi
Yürrrrrrü be yavrum kim tutar seni
Gecenin Güzelligi
Ben en çok küçük çocuğa üzülüyorum çünkü Anakin de ölürse kimsesiz kalıcak değer verdiği iki kişiyi de kaybetmiş olucak
Gecenin Güzelligi
Çok alakasız ama ben o çocuğu erkek sanıyordum bi de cadıların bahsettiği kiçi o çocuktu büyük ihtimalle
Senjuizm
Prens o kadar bencilsin ki kafamda farkli farkli işkenceler dönüyor senin icin🥰 https://uploads.disquscdn.com/images/1f0705821093f36c97cb6659c31f70bfd08219d7111640c548b55e828792050a.jpg
Senjuizm
Rahip seni bir kac bolum once nerde diye merak ettiğim icin özür dilerim. Lutfen geri git
Senjuizm
https://uploads.disquscdn.com/images/aca554ce0208433d82168543f37f7b03ba69ae07879d6ec2816f093c8dd5d859.jpg artık biter misiniz?
Senjuizm
Paramparcayim
Senjuizm
https://uploads.disquscdn.com/images/5cb2c1451a564b284a0b62b7b3c21c39548356cce689e64142c68bef05691326.jpg
Hadi ordan sen kız mıydın
Lys
Guzel basladi gibi
Lys
WOAOAOOEA
Lys
Hepsi simdi erise asik olur klasik
Lys
Kız bitane de sen ona çak olmuyon zaten
Lys
Bu ejderhada eris gibi ölemiyormus galiba
Lys
Gercek erisle bizim kiz yer değiştirmis galiba
Lys
Kapa ceneni yeter ya
Lys
Acaba ml de yabanci mi olacak
Lys
Demistim bunlar hep erise tutulcak
Lys
Kafayi yemelik
Lys
Ml bu muuu
Lys
Ya başrahibd üzüldüm adam her türlü 2. Erkek olacak
EVRENİNENYAKIŞIKLIERKEĞİ
Vay be.
Yurei
2. KereKere başlıyorum okuyun okutturun
Zeflisya
Vee?!
Zeflisya
Suprisee shawty https://uploads.disquscdn.com/images/898ecd0fb6465c63f17a97c41766cf9a09b963abec40f95baf0c631c030cf35d.jpg
Anakin ile asırııı shipliyorum
Zeflisya
Anaa rahip uvey kardeşimizmiymiş. Nedensellik yasası car curtu kafam almasada. Bizim kız cok guzel https://uploads.disquscdn.com/images/8105889c0d9a19fce3091b9824146f1785613b25c949c290efa384b7932f3656.jpg
Zeflisya
Uy tuylerm diken diken oldu
Zeflisya
https://uploads.disquscdn.com/images/44867803162e0162e9ec520d937d4370b385e087bf1a4c114a9fa44b2271bd89.jpg Yerm bunuuu (ben düştüümm)
Zeflisya
Vayy duygusallastm ya hepsinin ayrı bi hikayesi var. Ama hala Anakin ciyim
Zeflisya
Herhalde bko gibi
Zeflisya
Aga bi durun, şurda bişi deniyoz yaw. (seni sevmeyeceğim demeseydin cocuga ben bile kırıldım minnoş Anakinim ya) https://uploads.disquscdn.com/images/ef80afd623102b08c866d43c2b791e1f73663b492ed28d9f6d74f3bf0a27b588.jpg
Zeflisya
Anakin: Çöqem (çök esma çök)
Zeflisya
Ahanda bizim kız aşık oldu, hü keşke ikisi kaçıp beraber yaşasa ama bizimki gitmeye kararlı. (Uyy babacugum kesn azarlayacak bizi)
GAYANSABUN
Ossura ossura ağladım 😭😭😭😭😭😭
Zeflisya
Vay şerefsz İmparatoriçe. Kızın ne günahı var. Herkeste Helena bagımlısı he hic sevmiom o kızı
Zeflisya
Su Helena yı hic sevmiom. Bizim kız aşırı zeki nasılda buldular nineyi
Zeflisya
Biraz kraliyet adabı öğrensin bakalım. Teyze çayı fırlatmak yakışmadı he
Zeflisya
Keşke öyle olsa yaa😭
Zeflisya
Bu Helena da guzel baya, ama bir Erisim etmez
Zeflisya
İnsanları değilde senin komple varlığını görmezden geliyoruz oksijen israfı https://uploads.disquscdn.com/images/af8c1eb431ea5f80f423b3dad2d4ed3099d63073622897ba110cf28e08f9d2bf.png
Zeflisya
Hepsni işten attıralım
Zeflisya
Cidden bu kızın masum hareketleri benimde midemi bulandırıyor. Ama kovmak da bir şey o yüzden fena değil
Zeflisya
Uffff Eris koydu lafı https://uploads.disquscdn.com/images/d655189b157bc542f17c420612a6887724d9b0e8d95fbd378390cd55a30ba22e.jpg
Zeflisya
Anakinim de Anakinim
https://uploads.disquscdn.com/images/0947be86949d5080f42a23d1ab30b0c18eaf70315bb5c1896de7602b368f303a.jpg
Zeflisya
Kızım bırak söylesin işte ya, sonra ikiniz kaçıp başka bir yerde yaşayın
Zeflisya
Uffff harbi çok iyi laftı. Helena paçozu halktan degilmis gibi davranıo bide
Zeflisya
Vay be kadın ozamanlar bile havalıymış bi tek şu prens olmasa Eris hep iyiydi
Zeflisya
Ordaki en güzel çift Anakin ile Eris. Prens sende zırlama artık
Zeflisya
https://uploads.disquscdn.com/images/1c9ddd375c9165506281b2513d95be2102d781dc5bc6fc2a29a9bc5df39d0236.jpg
ZORTTTTTT
Zeflisya
Sonunda yaaa😭😭💓
Zeflisya
Bu artık şerefsizliğinde üst seviyesi
Zeflisya
Uyy hadi cadı ol ve Anakin le evlenip mutlu mesut yaşayın
Zeflisya
Ya tam itiraf gelicekti Bİ DURUN ULAN
Zeflisya
Vay başımıza gelen
Zeflisya
Anakin koşşş, olum tabancasınıda düşürdü keşke gizlice saklasaydı yanında
Zeflisya
Marki buna kanacak mı acaba…
Zeflisya
Sezon finali ola bilir,ama bizz hemen diğer sezona geçiyoruzzz
Zeflisya
https://uploads.disquscdn.com/images/1dee434d4530a16e0863cfdf5e28c34faa404ff1ed2b40053290fd7be471c92a.gif
Bu prens daha ne kadar salak ola bilir desem o kadar kendini gösteriyor
Zeflisya
Manyak ulan bu, yeter salın şu kızı
Zeflisya
Kwkgkekkg sınav haftası biz
Zeflisya
Hepsi ayrı psikopat bunlarn https://uploads.disquscdn.com/images/95c7659d4fc8ec4358474e9b30c090c80c08a1475fb1c16f6807fa24bb93881b.jpg
Zeflisya
Ah be Anakinim bu cocuk nasıl dayanacakk
https://uploads.disquscdn.com/images/ce522451f94c52dc7c2d8a1ad6e7c4edb570c877ee49cb0b7d19eebbf979ae6b.jpg
Zeflisya
Olm neler dönüyor yaa
Zeflisya
KAHROLDUM AAAGHH Anakin yaaa https://uploads.disquscdn.com/images/ef80afd623102b08c866d43c2b791e1f73663b492ed28d9f6d74f3bf0a27b588.jpg
Zeflisya
Gerçekten Kintia ya da yazık
Zeflisya
Başka bir evrende
Zeflisya
Medea efsane kadın gelmiss
Zeflisya
ZIRIL ZIRIL AGLIYORUM
İyi gösteri, çok iyi gösteri….
Zeflisya
Onun sayesinde buldum dediğide buymuş ozmn
Zeflisya
Siz çok güzelsiniz🥺💞
Zeflisya
Sonunun mutlu bitmesine çok sevindim. Eris ve Anakin ikiside mutlu olmayı hak ediyordu. Ve onun kendi evreninde olmuş olması daha mükemmel kılıyor. Umarım Kintia da Medea ile anlaşır. Her ayrıntısı ile muhteşem bir seriydi, okuduğum için çok memnunum. 2024/07/28
vinnylly
o—— c—— alec ne curetle yok ol dersin
vinnylly
can en son on bir degil miydi nasil on oldu
vinnylly
cok guzeldi ya. keske biraz daha bolum gelseydi modern dunyadan ama gercekten cok guzeldi. eris cok harika biri. anakhin de gercekten sevilmeyi hakeden bi adam. valla helal olsun amk
vinnylly
helena da cok guzel gelisti sevdim davranisini bakisini. o aptal alec ettigini cekecek. o—— seni
Pattis
Sonunda cidden beni tatmin eden bi sonnnnn mutluyummm
Bir taehyong
Bu kızla oğlan olur nokta
Bir taehyong
Şimdiden söyleyeyim bence sonda bütün erkolar buna aşık olcak ama yetmez yenileride gelir kesinn
Bir taehyong
Sozdede olsa zaten iyi bir aileden geliyor
Bir taehyong
Vurmak daha iyidi Helenaaaa helenaaa
Bir taehyong
Nolduuu lağnnnnnnnnnnnnnn
Bir taehyong
Akıllı yaakışıklı ve benim
Bir taehyong
Aggggggggggggggg
Bir taehyong
Anakin niye öyle bakıyor
Bir taehyong
Anakinnnnnnnnn koşssssss
Bir taehyong
Elerinden öperimm yani oda emri yerine getiriyordu ama yine bunu yapamz
Bir taehyong
Aferin oğluma
Bir taehyong
Oğlubdan mı
Bir taehyong
Yaynı döngü ine
Vermeil
0 üzüntü
Vermeil
Helena Eris shipim hazır
Vermeil
Pardon da göze göre göre benden nefret eden birini niye görüyim çekerim s1ktiri rahatıma bakarım ne bekliyorsun?
Vermeil
İkizler burcu temsili
Vermeil
Sanane Yarram kime teklif ederse eder boş yapma
Vermeil
Lan bende kalp var ben utandım aq Queen sin kız ben dayanamazdım
Vermeil
Lan hayır imparator un gençliği o
Vermeil
En sevdiğim insan tipisin bir şeye karar verdin mi aynen böyle tam vereceksin hiç bir şey umrunda olmamalı
wonhu
teşekkürler 💖💖
Vermeil
Ya kesin o cadı artık işine yaramadığımız için bizi kandırdı ve aslında hiç geri kendi dünyamıza dönemicektik bub yüzden idam cezası alması için helenayı öldür dedi
Vermeil
Kardeşim dokunanı yakarıö okuyorsun👍🏻
Vermeil
Füze atsaysaydın be Eris çocuğa ama ne yapalım sende haklısın o kadar haklısın ki birşey diyemiyorum
Vermeil
Ulan sonunda olması gereken son normelde kendi dünyasını s1ktir ediyordu MC çocuk oyuncağı sanki doğru olan son bu ne kadar üzücü olsada
Vermeil
Barka bir evrende başka bir zamanda tekrar buluşalım sevgilim…
Vermeil
Bu gün gülmek yok sadece hüzün
Vermeil
Bitti… Hah bu seri muazzam türünün tek örneği normalde kendi dünyalarına dönmezler ama bu kız gerçekten çalıştı ve kendi dünyasına döndü doğru olanın işlemdiği tek seri👏🏻 Tek kelime MUAZZAM💜 16/8/2024 bitiriş tarihim
Vermeil
Vay be bitti 🥹 Bitti 🥹 ağlıyorum bitti 16/08/2024 bitti🥹 fav serim net.
pers0n@
Dazai ??
pers0n@
Kahkaha attım abi kim bu kadar uğraştı da buldu bu ismi hdldkllnllsjd https://uploads.disquscdn.com/images/95d0887ce507cd049d762aff4fb0c345b7c940e7b7282f8b17bfce432dfa3fe8.jpg
anahkınııım lskdjdjdj
pers0n@
Uıyyy görülemeyen klişelerden mi gördüm ben 🫣
https://uploads.disquscdn.com/images/347a72b807d99589ec663ad2993fd24b1bc5314822e15db8d9f510502256b55a.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f7631c83a03c8d0424c5764eeab01709baef6cc240431352b59e526055ad4ebd.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/b4f9bfde0974850d775ea40121def3561ae08f26c087d2ccad1662919618a9d3.jpg
pers0n@
Geri gitmeseydik bee ben sonucu sevmiştim oldu olacak kız yerine prensi öldrdü diye kendi dünyasına gidebilseydi
Michaelson Paspas
Bismillahhh
Michaelson Paspas
Dazai core
Michaelson Paspas
KuKullanılır hocam https://uploads.disquscdn.com/images/208626ccebc928a7947a81e0c7f7f3255dc976601b67238a0d2a434244129fd0.jpg
Michaelson Paspas
The death is the only ending fir the Villainess e doncek kesin herkes ona aşık olcsk
Michaelson Paspas
Jöle sağ olan çok güldüm
Michaelson Paspas
Ya hayır intiharı düşünmüş 😭
Michaelson Paspas
Bu nihayetin ardındaki başlangıç taki en baştaki ejderhaya benziyor https://uploads.disquscdn.com/images/f3e877207c0bbfe445c919d67373891835d2bc04fabd0793f5349217aa59ca3b.jpg
Michaelson Paspas
Webtoonun gerçekçi olması güzel olmuş genelde bugünü atlatim uyum saglim sonra bakarım düşüncesi birde sistem var ailelerinden düşünmüyorlar bu webtoonda sistemde yok uyum sağlama cabasids
Michaelson Paspas
Kızım başka bir şey dileseydin olacakmış be
Michaelson Paspas
Bu Emma da amma akıllıyım haa
Michaelson Paspas
Ben üzülemedim bea
Michaelson Paspas
Goddes keşke kapanmasaydi ya çok uğraşıyorlarmis
Michaelson Paspas
Olum bu bildiğin düğünde beyaz giymek aw
Michaelson Paspas
O din dersinde kopya cekmicektik
Michaelson Paspas
RwRahip
Michaelson Paspas
https://uploads.disquscdn.com/images/9a62693cd936ff026ee5f34adfac16e17a3e5aaae0cae39405a271a63a92f6e2.jpg
Michaelson Paspas
Yine değnek bizim gözümüze girdi yani
Michaelson Paspas
Ah be rahip
Michaelson Paspas
RRahip Mitski havası veiryir
Michaelson Paspas
1.veliaht prense yakiyoruz
Michaelson Paspas
Jason kardeş bir git irsey deniyor surda aw
Michaelson Paspas
Kk spoiler işareti koysaydın aw
Worakina Sttayir
Ne alaka spoi vermedi ki bu bölümde geçenleri söyledi aw
Michaelson Paspas
Çok olmuş yazalı ama benim İnternet az yavaştı bölümden önce yorumlar yükleniyor bölümü okumadan yüklenene kadar yorumları okuyodum ben ondandır cmcmxmmx
Worakina Sttayir
Haa anladım sorry o zaman boşuna aw fln dedim sksjsjs
Michaelson Paspas
Sorun değil ldldöd
Michaelson Paspas
ZZattiri Zort zort
Michaelson Paspas
Imparoterice çok sinir bozucu
Michaelson Paspas
BBizim Şövalye aşık oldu
Michaelson Paspas
Ya iyi kızda sevemiyorum ben
Michaelson Paspas
Bi sal aw
Michaelson Paspas
Oruspi
Michaelson Paspas
Prens batırdı erisi
Michaelson Paspas
Sanane bitch
Michaelson Paspas
KaKapak sesi dalgalarla geldi
Michaelson Paspas
I never smile again… https://uploads.disquscdn.com/images/478a17dcdeb3ae6574d50265d2811ff66786fb832f4759dcffe96cb480aa5957.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/1ae37a840c9f207484d67dec748acfa3b59be8ace74103c78ef5619344b2d425.jpg
Michaelson Paspas
Demek o yüzden o sahne gerçekleşiyor
Michaelson Paspas
Aynen iyoe
Michaelson Paspas
Basrahip iyi hoş adamsinda başkasını bul be sen iyisine layıksın
Michaelson Paspas
Zattiiri zort zort
Michaelson Paspas
https://uploads.disquscdn.com/images/a1abbee93d9f34dc4a933dca49e1dee8aeb7ea9923d08b9ad05e8726e1827a7e.jpg
Michaelson Paspas
İyi naneyi yemedik
Michaelson Paspas
Kk baya naneyi yerdi ve cadıya dönüşür çıkamazdı
pers0n@
Seneryo gereği birini öldrckti, prensi öldrdü diye seneryo tamamlanabilir kız memleketine dönebilirdi ya da yine prens ölür kız cadı güçleri kazanır seneryo dışı varlık olarak kendi kaderinde yaşarlardı vs. Nanayi yiyene kadar pek çok olasılık daha var bence
Michaelson Paspas
Kk ,zaten dünyadan çıkmak ölmek istiyor niye cadı olsunki veliaht prensin sarayında bin tane koruma var çıkamaz zindana atılır görevi helvayı öldürmek birini değil
pers0n@
Canım olasılıklardan bahsediyorum seneryo sapabilir kız kalmaya karar verebilir saray cadının taraftarı olabilir vs. Neyse nihayetinde kötü olmadı ya ona bakalım
Michaelson Paspas
Evet evet
Michaelson Paspas
Babasına çok benziyor
Michaelson Paspas
Ya bu helenadan nefret etmek imkansız ya
Michaelson Paspas
https://uploads.disquscdn.com/images/1ae37a840c9f207484d67dec748acfa3b59be8ace74103c78ef5619344b2d425.jpg Kızımızda travma bıraktı
Michaelson Paspas
Ablam yakiyorsun
Michaelson Paspas
Sonraki sezon final sanırım
Michaelson Paspas
Bu prens te amma toxic ha felaket toxic bir ilişkileri var ya
Michaelson Paspas
BiziBizim kız kafayı yedi
Michaelson Paspas
O kadar kolaymı adam öldürüyorsun sonuçta
Michaelson Paspas
Olabilir
Michaelson Paspas
Basrahipi bosver sen benim karım ol
Michaelson Paspas
Hepsi manyak aw bunların
Michaelson Paspas
Harbi lan olabilir o kahpe bunu yapabilir
Michaelson Paspas
https://uploads.disquscdn.com/images/1dee434d4530a16e0863cfdf5e28c34faa404ff1ed2b40053290fd7be471c92a.gif
Michaelson Paspas
Duygusaldi ama ağlamadım çevirmen travma geçirdi aw cjkdkdjd
Michaelson Paspas
Başka bir evrendeee en güzel halinlrr
Michaelson Paspas
En güzel halinle
Michaelson Paspas
Büyücü kadın geldii
Michaelson Paspas
Anakine yakiyoruz
Michaelson Paspas
Ah be bu seride bitti diğer serileri hiç benzemiyordu karakter uyum sağlamak yerine ölmeye çalışıyordu ilgi çekiciydi gerçekten
Michaelson Paspas
Kintia kız mıydı aw tomboy lugun dibine vurmuş cocuk
Michaelson Paspas
Olabilir
Michaelson Paspas
Aşkından öldü gerçekten
Michaelson Paspas
Oha yeni tanrı bulundu
Michaelson Paspas
YA COK TATLI
Michaelson Paspas
Nasil ilk öpücüğün oluyor trendede öpüştünüz ya
Michaelson Paspas
Birde anakinin perspektifinden görmek iyi oldu
Michaelson Paspas
Çok güzel bitti bea 2024.20.9
Biri
Zahmet oldu canim
Biri
Ben hala bu çocuğun kız olmasında kaldım ae
ech1rinn
bu biliyormuydu ya söylemişlermiydi unuttum da
ech1rinn
İyi seriydi
Worakina Sttayir
Bu olsunn
Lys
Oyle zaten hatirladigim kadariyla adamin dibiydi
Worakina Sttayir
Ben de okudum çok güzeldi sonu
Worakina Sttayir
Başrahip bizim başrol kızın üvey kardeşi değil miydi ya
yarı kardeş diyordu bi sahnede ne shipinden bahsediyosunuz
Worakina Sttayir
https://uploads.disquscdn.com/images/0e6926d8656f6e2f7c04f853dd8ddc38b183f22524589ee19cd853303056d215.jpg Zavallı Vivian.. Hugh yüzünden çekmediği kalmamıştı herhalde o işi yaparken aldılar gözyaşlarını..
Worakina Sttayir
Orsbu kadın
Worakina Sttayir
Gerçek Eris olmamasına rağmen bu kıza çok üzülüyorum kumasına nişanlısıyla evlendiği zaman nasıl davranması gerektiğini öğretecek olması çok ağır bişi
Worakina Sttayir
Dimi çünkü bizim kızı sadece sen görmezden gelebilirsin o sana asla bu cüreti gösteremez dimi awk çocuğu
Worakina Sttayir
İşten atmak yeterli olmaz ibreti alem olsun diye asmak lazım bunları
Worakina Sttayir
Çıldırıcam çok iyiydi şu an telefonla aşk yaşıyorum yaladım taciz ettim resmen sjsjsjks https://uploads.disquscdn.com/images/2ff33523767fa891e1c11beb39d8fb4a051491371d8562417717e6bc33a9426c.jpg Her ne kadar geç kalmış olsam da bu sahne beni yedi bitirdi ufff çok iyisin be kızım
Worakina Sttayir
Yazık kıza ya ağlıyorum şuan
Worakina Sttayir
Takıntılığın bu kadarı PSYCHOPATH!
Worakina Sttayir
Zamanı geriye almışlardı ya
Worakina Sttayir
Yeter awk salın bi kızı ya herkes kızdan sevgi dileniyo aq
Rauda
Evett
Worakina Sttayir
Öpmemişti 'mış' gibi yapmıştı dudakları birbirine değmiyordu
Michaelson Paspas
Heeeee
Şehrazat
Teklif etti ya da etmedi bundan sana ne
Şehrazat
At çok tatlıydi kalpten gidiyordum az daha https://uploads.disquscdn.com/images/1ead15c044f055ebb7bb0bfa991c3e0fb9bb4a26214e3907c2eefff63690c896.jpg
Şehrazat
Neden mi bir de soruyor musun !?
Şehrazat
Durun siz kardeşsiniz
Şehrazat
Bu demek oluyor ki bizim kız cadı olacak
Şehrazat
Bence göz yaşı için kızın üzüntüden ağlaması gerekiyor. Çünkü asla ağlamıyor
Şehrazat
Yeni tahminim kızın aşk acısı için gözyaşı dökmesi lazım
Şehrazat
Anakin'e dokunmayın lan
Şehrazat
Ama sen ölürsen Anakin'e ne olacak yazık değil mi çocuğa
Şehrazat
Anakin'i de yanına almanın bir yolunu arasan olmaz mı, ayrılmayın
Şehrazat
Hala beni seviyorsun diyor. Doğuştan mı salaksın yoksa kendi çabanla mı bu hale geldin
Şehrazat
Son pişmanlık fayda etmezmiş prens, artık pişman olmak için çok geç
Şehrazat
Al işte bu da manyak çıktı. Ve eğer dedikleri doğruysa bu durumda cadının onu geri göndereceğini söylemesi yalan mıydı?
Şehrazat
Saçın aniden beyazlamasına Marie Antoniette sendromu deniyor. Eski Fransız kralicelerinden söylenene göre ölmeden önce saçları aniden beyazlamış.
Şehrazat
Kaçmak istese Anakin dururken seninle mi kaçar salak. Bu da kendini birşey sanıyor.
Şehrazat
Kahroldum hüngür hüngür ağlicam şimdi https://uploads.disquscdn.com/images/5892a55e99cbcea37256f985d32f4ea3e4ced2f4709b36a2f32b508874545c10.jpg
Şehrazat
3'lü 0r0spu çocuğu konseyi
Şehrazat
Ah Anakin üzümlü kekim benim
Şehrazat
Umarım gerçekten buluşursunuz https://uploads.disquscdn.com/images/8bfb4bbd933c4e7df661f1a29a4da91cad608b274a89fcd7979ed305abe93014.jpg
Şehrazat
Sen Anakin'in saçının teli kadar bile değerli değilsin kızıl kafa. Kız hepinizin suratına 'sizden nefret ediyorum' dedi kaç defa nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyorsunuz.
Şehrazat
Neşem bitti bu sahneden sonra artık mutlu olamam.
Şehrazat
Bir an kavuşmayacaklar diye o kadar üzüldüm ki. Çeviri ve edit için çok teşekkürler 🩷
Şehrazat
Sana hiç üzülmedim sevmemistim zaten bu karakteri. Takıntılı piç
Şehrazat
Ağlamak https://uploads.disquscdn.com/images/4a4c055b8722856783517c835930496271b7b5391104dde14319afa6cf94b209.jpg
Şehrazat
Bir serinin bu kadar güzel ve mükemmel olması suç sayılmalı. https://uploads.disquscdn.com/images/641ab569656f5e09500402abe1d0c1c03c761aa91b199aa37ee46d37ae83746b.jpg
Şehrazat
Tam bir başyapıt. Durum devam ediyor gösteriyor ama 97.bölümfe final veriyor yani gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz. Şimdiye kadar yüzlerce seri okumuşumdur ama bu açık ara en sevdiğim oldu. Eris ve Anakin için ölünür.
Blyasamsebepim
canımız istedi peder napcan
Blyasamsebepim
helena hiçbir şey yapmadiki olm sadece fazla salak ve saf
Blyasamsebepim
off bu karılar cok güzel
Blyasamsebepim
https://uploads.disquscdn.com/images/45800dcac0df982ec77f909883fc23bcbff5f1c83957600c369dd29853a9943b.jpg
Blyasamsebepim
anakine bitmişim
Blyasamsebepim
ya söylesin iste sonrada ikiniz birlikte bu dünyaya gelin
Blyasamsebepim
offf bu karının her hareketine düşüyorum
Blyasamsebepim
https://uploads.disquscdn.com/images/7ecbc6ed65a13a0ab53f798f46e890053e86605f6ebb5cca04ee95508b3fe232.png sonundaaaa
Blyasamsebepim
https://uploads.disquscdn.com/images/ea3366189100a35aa097e99d54bc133941b2eebf7a708793d524f97de7416614.png inş götüne ajjushiininki girer
Blyasamsebepim
https://uploads.disquscdn.com/images/514a2d9217b7b67df78c8bdc234f40779fd1fdadb818125eeb724da29b983e81.jpg şu resmin güzelliğine bak maşallah
Blyasamsebepim
saklasa bile mermisi bitmişti
Blyasamsebepim
hay sıçıyım anakin koş çocuğum
Blyasamsebepim
yaa helena çok iyi kalpli yerimm
Blyasamsebepim
vah vah güzelim kızım ne hallere düştü
Blyasamsebepim
https://uploads.disquscdn.com/images/73a9ff260a0d96f4eaf12b5845c1a52bcb461f10b8db1173916760a12e51143d.jpg
Blyasamsebepim
prensin gelmişini geçmişini skmek istiyorum
Blyasamsebepim
başrahip sktir git gtüne koyarım senin
Blyasamsebepim
öldürün şu kızı artık âaa delircem ya
Blyasamsebepim
yaa ağlıcam buneee anakinim benim
Blyasamsebepim
ay iğrenç miğdem bulandı
Blyasamsebepim
gelin kesin kafamı, Allah'ım bune https://uploads.disquscdn.com/images/19efabb50f52f52b9f02b41a59057b73b608aa3b78b08c94e5d7f85032ec0219.png https://uploads.disquscdn.com/images/d701e4739c25bd2ef0471edc089c694f321aa376ba892f6485fd3cd71caa9cd2.jpg MY SHALAAA 😭😭😭😭
https://uploads.disquscdn.com/images/44f0488ec7dc3422a711084507ef7c6f7285f9ddc204e21a4ee83ce20bbb0810.jpg
Blyasamsebepim
aha karım geldi ben sena kurban olim
Blyasamsebepim
Ağlıyorum, çok kötüyüm
Blyasamsebepim
oh olsun sana
Blyasamsebepim
ya keşke eris ile anankini biraz daha görebilsek
Blyasamsebepim
ohaa tanrı bumuymuş
Blyasamsebepim
anakin çok mükemmel bir adam
saeran
siz ikiniz olun
saeran
ben olsam bende asik olurdum
saeran
oluye bile saygilari yok
Ada Bey
OROSPU COCUKLARI GELIYOR!!
Ada Bey
O din sinavindaki kopyayi cekmiyecektim..
KumaGetsu
Vay Piskopat Piskopos senii…
KumaGetsu
Kahır Kahır kahrolduk yine
KumaGetsu
Ne kadar duygusuzum yaa ağlamam gerektiğini bir yoruma bakıp hatırladım sonraki bölümlerdede ağlamak için kendimi zorladım 😀 çünkü biliyorumki ağladığım seriler çok güzel ve MAL da yüksek puan verdiğim serilerdi bunuda çok sevmiştim ama sırf ağlamadım diye düşük puan vereceğimi düşünüyorum aushdıahsdkasd şaka şaka var bi 9 yada 10'un 😁🤭🫡