KONU ÖZETİ
Düşük rütbeli bir soylu ailenin varisi, Raven Valt, imparatorluğa karşı darbe yapmaktan suçlandı.
Affedilmesi için imparatorluğun en kötü ordusu olan “İblis Müfrezesi”ne katılıp iblislerle savaşması gerekiyordu.
Çoğu kişi 1 yıl bile yaşayamaz demişti ama Raven bir şekilde 10 yıl boyunca hayatta kalmayı başardı.
Tam özgürlüğüne ulaşacakken “Pendragon Düklüğünün Varisi, Eren Pendragon” ile karşılaştı..
- Bölüm 121 5 Şubat 2025
- Bölüm 120 5 Şubat 2025
- Bölüm 119 14 Aralık 2024
- Bölüm 118 14 Aralık 2024
- Bölüm 117 14 Aralık 2024
- Bölüm 116 14 Aralık 2024
- Bölüm 115 14 Aralık 2024
- Bölüm 114 14 Aralık 2024
- Bölüm 113 14 Aralık 2024
- Bölüm 112 14 Aralık 2024
- Bölüm 111 14 Aralık 2024
- Bölüm 110 14 Aralık 2024
- Bölüm 109 14 Aralık 2024
- Bölüm 108 14 Aralık 2024
- Bölüm 107 14 Aralık 2024
- Bölüm 106 20 Mart 2024
- Bölüm 105 20 Mart 2024
- Bölüm 104 20 Mart 2024
- Bölüm 103 29 Şubat 2024
- Bölüm 102 18 Şubat 2024
- Bölüm 101 8 Şubat 2024
- Bölüm 100 3 Şubat 2024
- Bölüm 99 29 Ocak 2024
- Bölüm 98 26 Ocak 2024
- Bölüm 97 26 Ocak 2024
- Bölüm 96 26 Ocak 2024
- Bölüm 95 26 Ocak 2024
- Bölüm 94 26 Ocak 2024
- Bölüm 93 26 Aralık 2023
- Bölüm 92 26 Aralık 2023
- Bölüm 91 5 Aralık 2023
- Bölüm 90 5 Aralık 2023
- Bölüm 89 5 Aralık 2023
- Bölüm 88 24 Kasım 2023
- Bölüm 87 24 Kasım 2023
- Bölüm 86 5 Kasım 2023
- Bölüm 85 27 Ekim 2023
- Bölüm 84 27 Ekim 2023
- Bölüm 83 8 Ekim 2023
- Bölüm 82 1 Ekim 2023
- Bölüm 81 1 Ekim 2023
- Bölüm 80 1 Ekim 2023
- Bölüm 79 1 Ekim 2023
- Bölüm 78 1 Ekim 2023
- Bölüm 77 1 Ekim 2023
- Bölüm 76 1 Ekim 2023
- Bölüm 75.5 1 Ekim 2023
- Bölüm 75 1 Ekim 2023
- Bölüm 74 1 Ekim 2023
- Bölüm 73 1 Ekim 2023
- Bölüm 72 1 Ekim 2023
- Bölüm 71 1 Ekim 2023
- Bölüm 70 1 Ekim 2023
- Bölüm 69 1 Ekim 2023
- Bölüm 68 1 Ekim 2023
- Bölüm 67 1 Ekim 2023
- Bölüm 66 1 Ekim 2023
- Bölüm 65 1 Ekim 2023
- Bölüm 64 1 Ekim 2023
- Bölüm 63 1 Ekim 2023
- Bölüm 62 1 Ekim 2023
- Bölüm 61 1 Ekim 2023
- Bölüm 60 1 Ekim 2023
- Bölüm 59 1 Ekim 2023
- Bölüm 58 1 Ekim 2023
- Bölüm 57 1 Ekim 2023
- Bölüm 56 1 Ekim 2023
- Bölüm 55 1 Ekim 2023
- Bölüm 54 1 Ekim 2023
- Bölüm 53 1 Ekim 2023
- Bölüm 52 1 Ekim 2023
- Bölüm 51 1 Ekim 2023
- Bölüm 50 1 Ekim 2023
- Bölüm 49 1 Ekim 2023
- Bölüm 48 1 Ekim 2023
- Bölüm 47 1 Ekim 2023
- Bölüm 46 1 Ekim 2023
- Bölüm 45 1 Ekim 2023
- Bölüm 44 1 Ekim 2023
- Bölüm 43.5 1 Ekim 2023
- Bölüm 43 1 Ekim 2023
- Bölüm 42 1 Ekim 2023
- Bölüm 41 1 Ekim 2023
- Bölüm 40 1 Ekim 2023
- Bölüm 39 1 Ekim 2023
- Bölüm 38 1 Ekim 2023
- Bölüm 37 1 Ekim 2023
- Bölüm 36 1 Ekim 2023
- Bölüm 35 1 Ekim 2023
- Bölüm 34 1 Ekim 2023
- Bölüm 33 1 Ekim 2023
- Bölüm 32 1 Ekim 2023
- Bölüm 31 1 Ekim 2023
- Bölüm 30 1 Ekim 2023
- Bölüm 29 1 Ekim 2023
- Bölüm 28 1 Ekim 2023
- Bölüm 27 1 Ekim 2023
- Bölüm 26 1 Ekim 2023
- Bölüm 25 1 Ekim 2023
- Bölüm 24 1 Ekim 2023
- Bölüm 23 1 Ekim 2023
- Bölüm 22 1 Ekim 2023
- Bölüm 21 1 Ekim 2023
- Bölüm 20 1 Ekim 2023
- Bölüm 19 1 Ekim 2023
- Bölüm 18 1 Ekim 2023
- Bölüm 17 1 Ekim 2023
- Bölüm 16 1 Ekim 2023
- Bölüm 15 1 Ekim 2023
- Bölüm 14 1 Ekim 2023
- Bölüm 13 1 Ekim 2023
- Bölüm 12 1 Ekim 2023
- Bölüm 11 1 Ekim 2023
- Bölüm 10 1 Ekim 2023
- Bölüm 9 1 Ekim 2023
- Bölüm 8 1 Ekim 2023
- Bölüm 7 1 Ekim 2023
- Bölüm 6 1 Ekim 2023
- Bölüm 5 1 Ekim 2023
- Bölüm 4 1 Ekim 2023
- Bölüm 3 1 Ekim 2023
- Bölüm 2 1 Ekim 2023
- Bölüm 1 1 Ekim 2023
ESCANOR
Asiri guzeldi
Burak Kuzhan
Allah’ınızı severseniz şu şovelyenin kafasını kesin geri yollayın
Burak Kuzhan
Seçmece bunlar gel pendragon gel
eSHa
İsla taşağına kurban şu gerizekalıyı bı kendine getir ya
Nese Cim
kral bir hareket bekliyoruz hepsini lazer ışınları ile öldür gitsin :))))))))))))))))
CanerMEG
7 yıl öncesine döndüyse raben valtanın iblis müfrezesine gittiğinin 3. Yılı olması lazım.raven valtanın ruhu prndragona girdiyse iblis müfrezesindeki raven kim olacak.Veya geçmişe dönüş filmi gibi kendisiylemi karşılaşacak.
CanerMEG
Şovalyenin derisini yüzüp ejderhaya condom olarak hediye edecek.
mangaokuyan
deri rahat olmuyor ya
Ari Katakiri
Karizmaya bak be
zuzu naz
dikkat bir adet sinirli eren bulunmaktadır lütfen bölgeyi derhal terk ediniz
zuzu naz
Niye öyle bakıyorsun yiğenim
zuzu naz
Valt topraklarına
Kurovashi no Sanji
Hesinin suratı aynı.🤣🤣 Serideki tüm kadınlar aynı ýüz hattına sahip neredeyse.🤣
ReinaXGT
Ulan bunu sanji'nin söylemesi o kadar manidar ki anlatamam
Kurovashi no Sanji
Di mi? Bunu sanji de diyorsa sen düşün artık.🤣
zuzu naz
No,thank you :/
zuzu naz
N’oluyoruz sakin beyler
zuzu naz
Ay yeter öldürün şunu ya da sakat bırakın egosu düşsün biraz
zuzu naz
Kadın auranın kendisi
zuzu naz
Şu kahverengi saçlı kim görüp duruyorum am tanımıyorum
zuzu naz
hım
zuzu naz
power up aldık galiba
zuzu naz
Acaba sen geçmişe döndüğün için ravenin yok olması mantıklı değil mi
zuzu naz
Habire renk değiştirip duruyor bu
zuzu naz
Bekle öldü mü?
zuzu naz
Herkesin zort oluşunu izlemek çok zevkliydi jskmgkra
Daenerys
burda bölüm mü biter ulaaan
uur
https://uploads.disquscdn.com/images/c7f46965c689ecde1d90078677692823780e0a99a1d11b7f8fcb0a1587235146.png
Zeysu
Oha çok iyi bölümdü
Mustangs
RGB takmışlar
Tanya von Degurechaff
RGB ejder yav ikide bir renk değiştiriyor
Zeysu
İçeriye girişleri, pardon dalışları çok havalıydı
Zeysu
Yüzüne bir güzel tükürmek, iğrenç küfürler etmek istiyorum şu an. Aşırı sinirime dokundu
Mustangs
ÇET https://uploads.disquscdn.com/images/49136d91b98c022f27ff110da59fdaac9117b7e430ea2fa7e1e7d47bba3cff0c.png
Hassikome
https://uploads.disquscdn.com/images/2e7ca62c2174f1d30ae38df0fe91cdf94a22993dd3f5a2cf34852074dffc7b16.png
Hassikome
https://uploads.disquscdn.com/images/2e7ca62c2174f1d30ae38df0fe91cdf94a22993dd3f5a2cf34852074dffc7b16.png
Hassikome
https://uploads.disquscdn.com/images/2e7ca62c2174f1d30ae38df0fe91cdf94a22993dd3f5a2cf34852074dffc7b16.png
Hassikome
https://uploads.disquscdn.com/images/2e7ca62c2174f1d30ae38df0fe91cdf94a22993dd3f5a2cf34852074dffc7b16.png
Hassikome
https://uploads.disquscdn.com/images/2e7ca62c2174f1d30ae38df0fe91cdf94a22993dd3f5a2cf34852074dffc7b16.png
AlienGirl
Melek mi sen mi pek benzetemedim korkunç duruyorsun
AlienGirl
Çeviri için teşekkürler ☺️
Panatya
seri bayağı karışıklaşmaya başladı ben kachow
intihar31
Aha
intihar31
Safkan orospu cocu
intihar31
Sonunda aqq
intihar31
+1
Marjinal
+1
intihar31
1000 ap sylas
intihar31
Eyyo wttfff
Hyper
Kırmızı iyiydi
Mikadzuki
Kral adam Griffin lerle ucar
Cavid
Azerbaycandan selamlar.ceviri ve edit icin tesekkurler.
Ferid Agayev
Yox bi azeri tək deyiləm tək deyiləm
Alice547
👍👍👍🤌🤌👌🤌
selim bozkurt
Yeni Bollumler Kac gun Aryla Geliyor b
Eflatun
Aaa bu kadarmış 🥲 yeni bölüm ne zaman gelir acaba
Shirohige
https://uploads.disquscdn.com/images/5c204ec03fa6836b937e08fc275285e9c92366ee030567c45c0d4ceb7b70868f.png
Yavuz Selim Han Tepe
Ama cidden yaaa
https://uploads.disquscdn.com/images/09e497fbfefb6d5f761ef41f22ef8913aa1f009d4bed013df0d414529e0c9695.jpg
ramo
Sen kimsin mk
ramo
Ya yaşlı abla de get ya adam evli hem karısı senden 100 kat daha iyi be mk bane olm bu karının duygularından
Kedistan şövalyesi
Karısı ya
Marjinal
Kıskandı kesin vermek de kararlı ama çok geç 😒
Kedistan şövalyesi
İki birden iyidir üçte ikiden iyidir hem prensesi hemde o kariyida alsin ne olacak üçü de dünden razı gibi zaten
Alice547
Ben o haremi bozarim kardes yigidime goz koymuşlar hdjdndosofbfjdkdo
Marjinal
Hareme karşıyız nerde çokluk orada poklu namuslu hanımıza kuma getirmem ağa karşıyız bu ilişkiye
Alice547
Aynen adamın 🤌👍👍👍👌👌
ramo
Harem sevmiyorum no harem
Kedistan şövalyesi
Adamı az önce patates çuvalı gibi yere serdikten sonra ne bu kırk yıllık dostluğun çiçekleri
GASTER
Noluyo mk
Alice547
Gonlumun çiçeği geldi hos geldi sefa getirdiiii
Alice547
Wtf
Alice547
La oyle değil bence raven diye biri hiç varolmicak o yüzden zaten pendragonun bedenine girdi bence
Xueyi
hmm o zaman ravenda ailesi öldüğü zaman ölmüş mü olacak acaba
Alice547
x: Abi yeni bölüm ne zaman?
Bunu zaman açıklayacak issjbdidvdbzjzkz
Alice547
Gomen simimasen
Alice547
Amk ne ara bi sakin yaaa bi durun bi düşünelim
Alice547
Aynen içeriye doğru sic sonra konus mal amk
Alice547
Hım hım ne yaqragam
Alice547
Çikolatamı birak lan fahise şerefsiz elvinime yapışıyor
Alice547
Ağzına sicmassan şerefsizsin pendragon
Alice547
Ölsün sikik
Alice547
HahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaa Allahını ne büyüksün be buyuksuuuuuun allahhhhh
Alice547
Be ben beni alır mısın yanına yigidim
Alice547
Omg kkskaa çıldırıyorum suan
Alice547
Eveeet simdi içeriye doğru sıçma vakti
Alice547
Siz amk kizlari sizin sacinizi basinizi yolarim yigidimi rahat birakin
Alice547
Aha geldi büyük pic
Alice547
Eyyo wtf?!
[Kachika]
Buben
Xjjsj Jdjdhd
O kirpik çiziminde herkes çok korkunç
Marjinal
Kadınlar serseri erkeleri neden seviyor anlamıyorum çoğu psikopatça erkek seviyorlar herhal de 💁🏻♂️
Marjinal
Ben hayalet sanmıştım bunu gerçek ya la 🤔
[Kachika]
Serinin çizimleri bi değişik kendine has ama daha alışamadım yüz yapıları hep aynı cinsiyet ayırt etmek biraz zor gibi cjfjfk
[Kachika]
Bi tane de bana https://media0.giphy.com/media/TkBoNth0Ps3Vm/giphy-downsized-small.mp4
[Kachika]
O hata bir kereydi hocam ikinciye düşmeyiz (yani umarım)
[Kachika]
Time Traveler: taşın yerini değiştirir
The time line:
[Kachika]
Hikaye oturmaya başladı sayılır öbür ejderlerin olayını ve bizim adamın asıl haline ne olduğunu da öğrenirsek
furkanee
Vallahi erkekleri kıza benzetiyom bazen
[Kachika]
Yakışıklı yapmaya çalıştıkları erkekler güzel olmuş fjdjdjd
furkanee
Hee 🫦🫦LAÖXLAŞÖASLAŞ
[Kachika]
Böyle bişey bekliyodum tam oturdu bakam sonrasında ne olucak da bölümler eriyo bu gidişle sonraki bölüm butonu yok olcak püğ
[Kachika]
Şeytan lordun aurası kırmızı demek hee
[Kachika]
Bu adam ölmez bence kesin bunda da kukla sembolü vardır
furkanee
Cikolatan elden gitti
Alice547
Ne alaka bi kere o benim cokolatam kimse benden başka yiyemez onu ona göre haaaa bi deeee nasıl gidecekmiş kim buna cesaret ediyor?!???
furkanee
CİKOLATANI YİCEKLEE
Alice547
Hayir HAYIR HAYIR HAYIIIIR OYLE BISI YOOOOOOOK
[Kachika]
Yeni kurulan york şehri New York cjfjfjdnd
furkanee
PUAUAUAUA ARTIK YOK
Alice547
Suuuuuus yaaaaaaaa uhuhuhuh😱😱😱😭😭😭😭
furkanee
Olmas olmas pf cok sardı seri
Alice547
Hahhaha senin yorumlarini okuyunca daha eğlenceli oluyor gdizksjsj
furkanee
Oo eyv kral
Alice547
😃😄🤌👌👍
furkanee
🤲🏿🤲🏿🤭😩😩😩🥰🥰
[Kachika]
Nolur biri aura hissetsin djdjdjd
[Kachika]
Böyle şeylere alışık değilim tecrübenim yok dedi sanırım cjxdjdjdjd sıfata bak
Drullah
evet ama tercihen 2d olanları
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/002e13e50e0ad58fca4db418abe582b9446dca9d83d6d5243d36937a65da2ea4.jpg
Marjinal
Boş yapma aq
Marjinal
Ön yargı ile başlamıştım ama MC in yeni hayatına önem vermesi boş bölüm aşırı sohbet yerine icraata geçmesi güzel ortalamanın üstünde seri güzel * şimdilik *
Marjinal
Kıral hareket hizmetciyi alması beni çok mutlu etti doğrusunu yaptı cariye demese eşim dese daha güzel olurdu ama olsun güzeldi 😎👍
Marjinal
Onu çok fena benzetir bi görse keşke 🤛🏻
[Kachika]
Adam boş değilmiş hocam 🤐
Marjinal
Adam harbi boş değdirilmiş ilerde öğreniyoruz 🙄
Marjinal
Vay Qç mına mına senin 🤬
Marjinal
Adam haklı ama
Marjinal
Buna yakılır işte 🚬🙂
Marjinal
Hımmm 🤔
Marjinal
Kırallar ölmez sadece kılık değiştirir 🫡
Marjinal
Beton yetmiyor 🫡
Marjinal
Ne oluyor ya sarı saçlıydı saçınımı boyattı 🤔
Marjinal
Ben de sinirlendim şimdi 🤬
Marjinal
Mantıklı ama insan üzülür ya adama da hak ver hem böyle iyi bir dostu olduğu için mutlu olmalı 🥲
Marjinal
Sk anasını şunun
Marjinal
Saf kan pç
Marjinal
O kaşar ile bir olmasın ya lütfen ya
Marjinal
Türkiye’de de köle gibi hissediyorum kendimi hayalim yok sürekli çalışıyorum ama boşa 🥲
https://uploads.disquscdn.com/images/8188423b4175692165baa9dda9cc9dfdd26b250c4e1dc4102ba9f4eb115df576.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/03194b144a0c4326086ac8c2a308c301660ddcfa4cd604545abbae1a57156f14.jpg
Marjinal
Çok hoşuma gidiyor ya seri akıcı ve güzel sıkmıyor sürekli yeni şeyler ile renk katıyor bayıldım 👍
Marjinal
*Teq *huzur için de yatmasın öl Qç🫡
Yalnız gölge
Geber s*k*k
Marjinal
Çok güzel ya 🙂
Marjinal
Bu nasıl kıral bildiğin kukla ya bundan kıral olmaz ki 🤔
Marjinal
Harbi çok iyi yakında kıral olur dede yakında kalpten gitmez ise tabi 😂
Marjinal
Bakalım çok heyecanlandım 🤔
Marjinal
Adam istemiyor sevgi ona göre değil çok şey yaşadı yeni yeni açılıyor şimdi sadece arkadaşın dediğini yapacak çıkar için şimdilik sevgili olacaklar 💁🏻♂️
[Kachika]
Eğer eski ailesi dursaydı çıkar iiin yapardı bence ama şuan kendi hayatını yaşadıpı için çıkar için olacağını sanmıyorum
Marjinal
Eleceed ve deli mühendis birde bu benim favori serim tavsiye ederim güzel hikayesi var durmayın başlayın
Xueyi
şuanlık tek sorun eren in karakter değişimine hafıza kaybı diyerek fazla kolay ikna oldular. Full resim çizip kitap okuyan adam 15 gün eline kılıç tutuyor ve şövalyeyi yeniyor 😀
Ashina
O mc tabiki de öyle olacak
Xueyi
Şu kadına nedense çok gıcık oluyorum
Xueyi
kelebek etkisi problemleri
Xueyi
o kellenin gitmesi lazım bu saldırıdan sonra
Xueyi
anamızı yedirmeyiz orada ejderha var bir kere
Xueyi
başta hizmetçiydi sonra ejder ile anlaştıktan sonra karısı olması için seçtiya
Xueyi
ilgimi çekti demedi çok ilginç
Magma ve lavın kedisi
https://uploads.disquscdn.com/images/985267188c0bfa5de07fc30d3bdb7036d90a745a3b1308d3d28110c1d935ed6b.png
ReinaXGT
https://uploads.disquscdn.com/images/2fdcf060fae283080cf17494d2dee4bff1014b4701fcf3d84562de9ead8d87fd.jpg
Xueyi
ifşa olmamak önemli
Xueyi
sanmıyorum ya kudurunca aurası çıkıyor sadece
Astral trinity
Böylede demezsin ama evet katılıyorum
Xueyi
vay be bende şuan valt napıyor diye merak ediyordum meğerse dünyada hiç var olmamış o.O
Xueyi
Büyük kapışma bir şey olur baltai kesin kaçar
Xueyi
bencede bunu o kadar kolay öldürtmezler
Xueyi
nişanı bozdunuz artık ereni salarmısın krdşim
Xueyi
diğer seriler gibi tekrara düşmeden konu akıcı şekilde ilerliyor
Marjinal
Diğer serileri neler paylaşırmışım okumak isterim?
Xueyi
okurken en çok zevk alıp sürükleyici bulduğum seriler bunlar unuttuğum 1-2 tane daha olabilir
Pick Me Up, Infinite Gacha
Legend of the Northern Blade
Swordmaster’s Youngest Son
Omniscient Reader’s Viewpoint
Revenge of the Iron-Blooded Sword Hound
SSS-Class Suicide Hunter
Marjinal
Teşekkür ederim hepsi nadide parçalar bir kaçını biliyorum güneyin kılıcı * benim favorim zahmet edip zaman ayırdığın için teşekkür ederim 🫡
Xueyi
diğer bölüm mc den tek yiyecek adam
Yalnız gölge
https://uploads.disquscdn.com/images/6c43dd6322613553b3453a3c736f8a338e323951558f959317d55d31e1e403ac.jpg
GAYANSABUN
Hizmetçiyi seçiyorum
GAYANSABUN
Yani bizimkinin şövalyesi olacaksın
Neji mamá
https://uploads.disquscdn.com/images/17c0b87b31babeea53010179c1ad2e1a6d118f8957bb824fee3e6469d84ed1af.png
Neji mamá
https://uploads.disquscdn.com/images/310e9cbd527e2a2572b462b2429857fa6e64239b7daa7670459e254be7fd3b43.jpg
Keloğlan
nerden bilsinler ülkenin tanrısını evde bıraktıklarını yazık. sdasadsadad
Keloğlan
yeni kahraman h.o.
SON_LOLİ_BÜKÜCÜ
Tabi başaracak olm mc sonuçta
SON_LOLİ_BÜKÜCÜ
X:Abi bu kızmı erkekmi
Y: Bunu zaman açıklayacak
animesever caca
Bu luna ne kadar çirkin qmk
Ledaa
aklımdaki tek soru raven nerde ne yapıyor yaşıyor mu? bu kadar değişiklik gördükten sonra eren buna niye dikkat etmiyor? mal mı? koskoca dük araştıramıyor mu?
Ledaa
her şey bir yana düşman prens güzel tezgah kurmuş tam tilki
Zhou fan
Sarmaya başladı
Zhou fan
Göreceğiz kimin daşşa daha büyük
Zhou fan
Dayı çok kaşınıyorsun sende
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/0b48ebad216e1ae0b511455962d7098173b28ab70cdd8ace72c86738a88dbb11.jpg
Zhou fan
Hizmetçiyi seç diğerleri şan şöhret peşinde
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/c69f163005d8332bfd889e5a22668ee7fdf1c58d9136a375bdd36db02ee09d96.gif
Zhou fan
Sonunda kadroya aldık
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/c69f163005d8332bfd889e5a22668ee7fdf1c58d9136a375bdd36db02ee09d96.gif
Zhou fan
Çok havalara girmiş prens havasını söndürmek lazım
Zhou fan
SG
Zhou fan
Zaten bir siz eksiktiniz
Zhou fan
Görcez
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/1b953941df79a86d144bd6716cae8dd663bf388d2537e6917ac56752d454dd52.gif
Zhou fan
Elkin ve ray
https://uploads.disquscdn.com/images/39ad8d267b299ceb324242856e98feab8f401882031b2ea5584a09246b122510.jpg
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/37a5e8e159511317a4ee0aad4f7ab091f7ebac029a1781d209739453c65c7f0f.jpg
Zhou fan
Bi salmadı gitti
Zhou fan
Sırtımızdan vurmada
Ledaa
ejderha sahneye giriş için son anı mı bekledin anam adam sana düşeşi iyi ki koru dedi sen son ana kadar ortalıkta bile yoktun
Zhou fan
Yav sende bi s……
Zhou fan
MC den tek yiyince gelemeyen pişmanlık hissi
https://uploads.disquscdn.com/images/096aede53ac95d797ee1408da3316a4ea02c242ce2618925474f39d1167ee058.jpg
Ledaa
karısına karşı son derece umursamaz ejder’e yada diğerlerine geldi mi bi havalar eren raven sana uygun bir lakap var ama banlamak istemiyorum
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/0b48ebad216e1ae0b511455962d7098173b28ab70cdd8ace72c86738a88dbb11.jpg
Ledaa
kaç kaçabilirsen
Ledaa
spoilerden faydalanarak baya yoldaş topladı dikkat et gittikçe çoğalırsa başına iş açılır
Zhou fan
Merzardan çıkarmışlar adamı
Zhou fan
https://uploads.disquscdn.com/images/37a5e8e159511317a4ee0aad4f7ab091f7ebac029a1781d209739453c65c7f0f.jpg
Ledaa
isla daha havalı
Ledaa
yemeği için sinirlenen isla tam kafa
Ledaa
iblis filan diyordu ejderler birliği onun gücü mü?
Ledaa
isla aşk isla bambaşka bir şey keşke bundanım olsa
Ledaa
beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar müziği çalıyordu bölüm bitti 🤣🤣
Ledaa
kabul etmiyorum ben farklı bir senaryo bekliyordum bu nasıl bi dümen
Ledaa
depresyon da knk
Ledaa
ben de bir tane geçirebilir miyim? ejdere bak soru soruyorsun üzgünüm diyor cevaplayabildiği bi tane soru yok
Ledaa
isla seni ejderle shiplemek gibi bir hatam oldu kusuruma bakma sen ondan daha üstünmüşsün ben görememişim bir tanesin sen
Zhou fan
Görcez kimin daşşa daha büyük
https://uploads.disquscdn.com/images/37a5e8e159511317a4ee0aad4f7ab091f7ebac029a1781d209739453c65c7f0f.jpg
Zhou fan
Gelde diğer bölümü bekle
https://uploads.disquscdn.com/images/275a7a16985c2cf4b8a530ab8a1ce11776400133cea345369bbad71f46e6b404.jpg
Ledaa
şu büyük plan büyük çıkmazsa baltai seni ben öldürürüm
Ledaa
şu iblis kanı olayını ortaya attılar bıraktılar bi açıklasalar iyi olacak 70 küsür bölüm oldu hala raven duygusallığıyla uğraşıyoruz
Ledaa
tüm bunlar olurken ejder hanım nerde ne halt ediyor çekirdek mi çitliyor? bu kadar işe yaramaz bir ejder daha görmemiştim sadece ismi varmış varlığı ve gücü sıfır
Ledaa
baltai savaşta çok konuşsan düşmanı uyandırırsın eğer aura maviye geçmeseydi planın on numara diyip ben senin tarafına geçecektim
Ledaa
isla’m da isla’m büyük harflerle duvarlara kazıyasım var elsin isla çok havalı diye başrol sen olmalıydın be
Ledaa
kaç bölümdür şunu yapamayıp düşmanla iletişim içinde olan bıraksak ağlayacak eren raven kaç bölümdür gözükmeyip bi işe yaramadığını gösteren ama son dakika bi kurtarma yapmayı akıl eden bir ejder ve tüm olayın kökünü kurutup dibine kadar savaşan isla ve arka plana atılıp spot ışıkları sadece ejderle eren raveni görür hayatın adaleti de böyledir
Ledaa
valla bravo böyle bir bilgiyi bulabildin la olum şu ekonomik kara kule efendisinden bilgi isteseydin çoktan öğrenirdin bunu bi pazarlık masası kurmayıp gösteriş sevdasına düşersen böyle kalırsın bu adam yanındakiler olmazsa bu verdiği savaşı kazanamaz bile
Ledaa
konuşamadık bari gösteriş yapalım gibi oldu lafı kesildikten sonra dönüşüm
Ledaa
benim de sana sıkıldı baltai ye oğlum didin çok canım sıkıldı saklı düşman sen çıktın çok canım sıkıldı umarım arkadan biri vardır esas düşman değilsindir
Ledaa
yani? bunları lunayla paylaşman da plana dahil falan mı yoksa rast geldiğine duygularını mı anlatıyorsun?
Ledaa
isla saldırır diye bekledim ama fevri davranmadı yiğidim iş yapacakları yerde birbirini deneme oyunu oynuyorlar iş iyice türk dizisine döndü lunayı da getirdi ben eşim sevgilim manitam birlikte yaşıyoruz olayına bağlayacaklar galiba luna’nın normal olarak bağımsız yaşama isteğine büyük saygı duyuyorum ama işin işinde duygusallık olmasa on numara olacak luna eren olmaz inşallah geçmişlerini düşününce
TurkNeko123
Aa bu seriyi hala okuyan varmış.
TurkNeko123
Bu arada gerçek hayatta da böyle olmuş york şehri taşınmış ve yeni şehir new york adını almış.
Yavsak_abla
Merhaba arkidislar okuyup yorum yaparım baş karakter tas
Yavsak_abla
Bi dakika bunlar ya best friend yada gay olacaklar lan
Yavsak_abla
Ee ney
Yavsak_abla
Anlayacaz insallah
Yavsak_abla
Hızlı adaptasyon oluyor eyi bari
Yavsak_abla
Bu sefer gerçek misin nine
Yavsak_abla
Ben olayı bi tık yanlış anlamışım kimse gay deil wkegrkwshqk
Yavsak_abla
YIHAHAHAHAH
Yavsak_abla
Çok eyi gidiyooo
Yavsak_abla
OGUZ UYAN OGUZ
Yavsak_abla
YIHAHAHAHA
Yavsak_abla
Ayayay
Yavsak_abla
Hadi loo
Yavsak_abla
Ben solu seçiyorum bi ejderha jojum olsun
Yavsak_abla
Dur aşkım dur
Yavsak_abla
Ben uyuyorum askitom yarın gorusruk
Yavsak_abla
SACIGNNN
Yavsak_abla
Sen yanlisikla iblis oluyor assom
Yavsak_abla
Olum dur pişman Olcan
Yavsak_abla
Şükür
Yavsak_abla
Benim insanlara yaklaşımım akdhaksbal
Yalnız gölge
Çocuk içini döktü bunda bile sebep soruyonuz ya
Yavsak_abla
Ben birsey demedim ki
Yavsak_abla
Adam evli amk
Yavsak_abla
Erem sikecem seni oglum
Yavsak_abla
Normalde harem tarafcısıyım ancak bunu sevmiyorum ya lindsey ve sol olsun sadece
Yavsak_abla
LAN YB NASI YOK NE ARA 106YA GELDIM
SİKibidi toilet
Ne sandın yaraim
SİKibidi toilet
https://uploads.disquscdn.com/images/13a302fe0c17ba5c52e4a3ccad6cc4c504e0db76e1a426a15c2ee70a2f4d44c0.jpg
SİKibidi toilet
Reiz sakın ol
SİKibidi toilet
https://uploads.disquscdn.com/images/0c33ad99ac0cd4a92acbcc808ed944fa1ad784c4c9e849b5ed902eb577381f34.jpg
SİKibidi toilet
07
SİKibidi toilet
https://uploads.disquscdn.com/images/c6d9554cf84f1fba6c96412aa51c31ac15d0c0881b3513c33245fdcc7e1c1f17.jpg
RastgeleBiri
Bi an raven valt a benzettim nedense
SİKibidi toilet
Uzağ
SİKibidi toilet
https://uploads.disquscdn.com/images/13a302fe0c17ba5c52e4a3ccad6cc4c504e0db76e1a426a15c2ee70a2f4d44c0.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/0c33ad99ac0cd4a92acbcc808ed944fa1ad784c4c9e849b5ed902eb577381f34.jpg
SİKibidi toilet
AMparator
SİKibidi toilet
Benimde canımı sikiyor
SİKibidi toilet
AMparator adam
SİKibidi toilet
Türkiye’nin değerini bil ayıp ya
SİKibidi toilet
Yeni köle
SİKibidi toilet
Namık gibi adam
SİKibidi toilet
AMparator
SİKibidi toilet
Efendimizzz
SİKibidi toilet
Yupi oyun zamani
Ashina
İlk bölüm olmasına rağmen çok içselleştirdim YAPARSIN ASLANIM
Ashina
AUUUUUUUUUUUU🇹🇷🐺🐺🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺🐺🐺🇹🇷🇹🇷
Ashina
ALAPSLODIJDJIDJDIDJIDOKDOD GERÇEKTEN OLAYA DEĞİL TEPKİSİNE GÜLDÜM DODJJDNJDNDIJDKDOLWPLAPALAÖAÖÖMODMDOJD
Ashina
Ayrıca o da gülüyo
Ashina
Bütün yolculuğum bir yalanmış. ONURUM KIRILDI
Ashina
Edek nine
Ashina
Birazcık🤏 https://uploads.disquscdn.com/images/468323e50cda65631288ea08dd5c6405d29637b6ddccb925b8d3e87f127be9ea.jpg
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/554fed2468406bae0f7b48c06ca7a2e0c0f04cac466972894fb435f0dd3377f9.jpg YAPARSIN YİĞİDİMMMMMMM
Ashina
Bu niye kendi kendine hallediyor aq kimsenin onu umursadığı yok g*tümün şövalyesi
Ashina
Kutsal??
6Hour
büyü imparatoru.
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/cd0a261b45a95585b95ea376035a452f1e7e71ff1b290a520c9d74c37ccdbd3f.jpg
Ashina
Şu kadının yerine en kısa zamanda düzgün bir yenge istiyorum
Ashina
Nereye gidersen seninleyiz aslanımmmm
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/d865a50755ee570584a6c045a4aec0053933c96fedc41f167eb4ca92a6b0c42b.jpg
Ashina
Birşey olmaz o mc
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/3c8137567c03235213866de0db434dff80dc5d144993aa127a7e880cd840f470.gif
Ashina
Bi necromanser eksikti
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/4bae49b377e49e8b13b18153230c29ffd4bac52305ee4b52ebcb345c3b909d20.jpg
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/a690807748cf3036325effdf2614d2eadb6a955f2f4ebc0d4e6380fb96335ff0.png
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/3da0dc91ebca881e7f0214d68f9163c2cb86fa9a2a80e25a5a14d92f3f1c082a.jpg
Ashina
Ben bu çocuğu sevdim yav
Ashina
İan ilk başta kıl biri gibi durmuştu ama şu an sevdim ben https://uploads.disquscdn.com/images/7230418a73d40c465d844fd56d8ed7ed9aa59ae01135a6161d638f6804374d3b.jpg
Ashina
Çok uzatmaya gerek yok kısacası oç
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/b2014036dec31cfb2cd094b07f10bf2d26e35a0e25d8eb080de9874b1a72cf54.jpg Kıral değil kral knk
chung myung
Galerinde her sey icin gorsel var mi boyle kac fotograf var galeride hepsinin yerini nasil buluyon
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/d8db05d70e09aa2b838cf1fd9a7e1803d97035df97f6ade162fca15f9293a1e3.jpg Bir fotoyu yarım saat aradığımı bilirim https://uploads.disquscdn.com/images/9938787c934dada9f84b3d45e2da28dfd8baa27856ff8d839745e6da5ce2bfbc.jpg
chung myung
Vay beee
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/ba10943ac07551b6f29e91695435c3ef3cea0f7829167ce798517d34330f1b4c.jpg
Ashina
Sonunda solun gücünü göreceğiz
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/1de62955ea696d2602affc7d1685d925c5225ac1db03c2e19c3917bdd7faa33c.jpg Geçmiş olsun knk yrrğı yedin
Ashina
Bu ekip muhteşemmmmm https://uploads.disquscdn.com/images/7d1cb9d6309246a3a99b99d32a1ca66db08703b14707c0a3bfcd74bcf078ef08.jpg
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/9b5353e26bd2d5d54842d1fddb1cde79b3d3d321b2cb741dfef4c1404076bd47.png Geliyoruz lan bekle şerefsiz
Ashina
OÇLARA İDAMMMMMM
Ashina
Hawalı
Ashina
Fav karakter 2 vincent (birincisi hepimizin aynı zaten)
Ashina
Sen kimsin velet
Ashina
Ben de diyorum bizimki hiç bir b*k bilmeden iblis müfrezssinde nasıl hayatta kaldı hocası varmış yav PEKİ MANGAKA NİYE BUNU 81. BÖLÜME KADAR DEVLET SIRRI GİBİ SAKLADI AQ
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/489f9f7972a07de186235d82ff9cca7ebab2f4791ecff96b393ea0b4a4963f56.jpg
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/87e6e36214b1258055bd47f706e8e7b6e3fcdc89d1dbd13813e3fadb6eb32d46.jpg
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/9da070443eb59611e43a2c23ff9170b1d5349075697811634348c2db520635ea.jpg
Ashina
Agalarla buluşma
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/2755f6ca7deb10230b44ba9bb620836fbfd4156f597fe544c073da3a347d2a12.jpg SIPAYDIRMEN SIPAYDIRMEN
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/17f0ec3fd2f039ad882f8242ba574a28bac3c9d3e75f77da2abeb456a24c2e06.jpg
Ashina
Hoşgeldin k.o.ç
Ashina
HANIMCILIK KAZANACAKKKKKKK https://uploads.disquscdn.com/images/8926f97117add7b4b705e7163587126fb95e1bdb77005ef2a89a2d150fd75d8b.jpg
Ashina
Yine aynı hata kıral değil kral knk https://uploads.disquscdn.com/images/d52d6c7c4ada2c722af433261cb9af06d12f5675c603c436d0718db04b4d73eb.jpg
Sırma Saçlı Kuş
Hepte sana deny geliyo cidden
Tanya von Degurechaff
polat da yengeye yanlışlıkla yazım kuralları derdi
Ashina
Adamın gözü yok aq
Ashina
Bizim nur yüzümüzü görünce moruq iyileşti yav
Ashina
O güneyin dükü müdür nedir kesin bir şey yapacak bu kadar kalay olamaz abi
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/ad6deb809877b1ef8b13a5dfbf3b52a19cdaa2bba1e17e9330ba7af5c8b385bc.jpg
Ashina
Tanrıça ne alaka aq şimdi daha düklerle uğraşamıyoruz
Ashina
Lan hemen o şişeyi yerine koy ve karının yanına git şerefsiz
Ashina
Çiçek toplar gibi müttefik topluyor
Fx Burpy
Bölümler aşırı kısa
Fx Burpy
Zaten düktü emineeee
Sung Jin-woo
Bence sondaki detaya gerek yoktu
Yavsak_abla
Nasıl olmaz baş karakter taş olmazsa işim neyyy (bu arada mükemmel okuyun 10/10)
zuka$hikato
Bencede böyle yok şu taş yok bu taş dedikleri zaman (aynı gojo fan girller gibi) soğuyorum amk
Mel
Pice bak gülüyor
Kiz_Kaciran-Diddy
luna 70 yaşındamı bu tip ne
Kiz_Kaciran-Diddy
kahyayıda alaydın keşke
Fled ipek
mantıksız 3 günde nasıl 10+ yıllık vücüda ulasıyor amk 3 yıl komada kalmıs adam waiwfu da güzel deil herkes he ole mi olmus diyip geciyor horzion bastard anasını siker bunun
yunus
Adam iblislerin olduğu bir dünyada yaşayıp ejderhaların var olmadığını sanması çok ilginç.
yunus
Olmayan ejderha yı mı sürecek niye yok oluyon
yunus
https://uploads.disquscdn.com/images/4d17afaf229ed5c4da2445e823028fb361b340239114a96106250426a36f9684.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/aebf3630c20f5d51b74e976e2f226ddf4bf719ff6b43c5b272c85ba04ef5f7dd.jpg Ne güzel çizmiş mangayı yapan adam benden yakışıklı olmuş bu bayanlar
yunus
Çizerin aklında çok güzeldir kesin ama görsele yansıttığında birşeyler ters gitmiş
yunus
Yok hani her ne kadar güçleri zayıflamışta olsa ne bokuma başkasının çöplüğünde sorun çıkartırsın ki
yunus
Hayalete şaşırmayıp hayaletin sırrını bilmesine daha çok şaşıran koca yürekli mc
yunus
Olaylar ve senaryo tanıdık ama çizimler çok kötü be ciddiye almıyorum karakterleri
yunus
Belki bir ihtimal yaşarlar diyordum ki son panele kadar. Yazar bize bunların yok olacağını önden haber veriyor
yunus
Bu güne kadar yapılmış en kötü harpy olabilir bu ne aq
yunus
Hiç benimle uğraşanların ta a*ına koyım yok ediyim yok sadece valt ailesini tekrar şahlandırcam diyip duruyor umarım intikam olur
yunus
Çok zor oldu aq
yunus
https://uploads.disquscdn.com/images/c76e18cf91c6805ba6c2e8dc248ccd0ffe640492b9c82d357c3be5452c00cdca.jpg Sanırım güldü burada anlamayanlar için açıklamak istedim
yunus
Kadınları erkeklerden daha yakışıklı yapabilme becerisi var bu çizerde
yunus
https://uploads.disquscdn.com/images/d986f2a386c2b644ae56e175847eec663f663ea18fc36617b9aca014356d1faa.jpg Yeni bir delikanlı daha ekibe katıldı
yunus
Zaman nedir abi ?
Üzerinde kontrolümüzün olmadığı ve hatta olamayacağı bir konsepttir benim nezdimde.
yunus
İlla seçmesi mi gerekiyor
yunus
Çok farklı çizemediği içindir
yunus
Bu kadar sinirlendikten sonra iş öldürmeye geldiğinde bir iki kol kesip affediyorum diyip salmaz umarım
yunus
Sol bir bok yapma emi çocukların gibi olan orklar ve centaurlar başkalarının oyunları yüzünden yok oluyorlar ama çocukları gibi olduğu için müdahele etmiyormuş vay anam vay
yunus
Yazar okurların duyguları ile oynamaya bayılıyor
yunus
Ölüme gülerek gittiklerini bilseler
yunus
https://uploads.disquscdn.com/images/e97c3d0a4efe5e0c4a1b007a49584127a13b556289a55dbaf2b18dbc42e1b4c3.jpg İlk defa eriyen bir tahta görüyorum
yunus
Karısı dediği kişiyi diğer soylularla ilişki kurmak istemediği için bahane olarak kullanıyor aralarında gerçek bir sevgi yok en azından MC tarafından öyle. Doğru veya yanlış orası tartışılır ama durum bu. Ayrıca böyle aşk evlilik ve varis işleri için zaman değil. Çok büyük olaylar olacak gibi o yüzden rahatlamak istemiyor MC daha.
yunus
İşte bu 👍
yunus
Bir hayalim var bu MC hakkında gün gelip o 6 it ejderhaya güzel ders vermesi hakkında. Öyle bir vibe vermese de şuan iler de neler olur kim bilir. Bir şekilde ilahi bir güç mc lere özgü bir yetenek elde etse sona doğru güzel olurdu. Çünkü bu işlerin arkasında onlarında parmakları var gibi emin olmasamda.
yunus
Umarım boktan bir sebeple kurtulmaz genelde böyle tipleri sonuna kadar yalatıyorlar
yunus
Harbi ha benim de ilk o aklıma geldi yazar bizi gerizekalı sanıyor sanırım yada orayı yazarken unuttu
yunus
Dük varisiydi dük oldu. Dük oğlu dük
Bahaha Hahah
İlerde gider de şu hizmetçiyi seçip solu seçmezsen seni öle bir parcalarimki serinin içine girerim
Bahaha Hahah
Si git lan solu secmeliydi
6Hour
sen ne diyon la
Bahaha Hahah
Senin annnnn yurdunu bacini serinin yazarini serinin içine girip parcalayacagim
Bahaha Hahah
Yazar senin yapacağın hizmetçiyi sihm sil şunu seriden adam gibi kadın koy
Bahaha Hahah
Karım sol kral ya
Bahaha Hahah
Şu adamin çizimi bizimkinden iyi aq
Bahaha Hahah
Sg gittttttt çöp bu karı karı bile denmez mk
Bilge okur
Gerçekten neden böyle düşünüyorsun mesela..
Bahaha Hahah
Benmi çirkin oldu için çirkin diyom bu kadar basit
Kaya
Monaco prensesiyle evli değilsen fikrinin bir hükmüde yok bence
Bahaha Hahah
Allah aşkına yazar öldür su kızı gram yakışmıyor erene
Bahaha Hahah
Orospu ***** suslan
Bahaha Hahah
Sülük sürtükün yanına nie gitsin
baji_askum
Abi ben ilk bunun 95. Bölümünü açmıştım kızlar niye erkek gibi duruyo ya iri ve yüz hatları erkek gibiydi😰
Ahmet Canbaz
seri ?
6Hour
büyü imparatoru
Ahmet Canbaz
seç bi diyarbakır karpuzu büyük olsun 😀
CAİN'İN GELİNİ~~
Tasaina kurban bea yürrü mc kim tutar seni
6Hour
geldi her seride en az bi tane olan oc
6Hour
İSTE BİZ BUNU İSTİYORUZ.
6Hour
Sen niye her yerdesin.
Yavsak_abla
Çok okuyorum bebis
6Hour
geldi oc
6Hour
Ne alaka şimdi
Yalnız gölge
Hanımefendi her yerde sizle karsılaşıyorum bu kadermi
Yavsak_abla
Kader değil beyefendi ben heryerdeyim
Magma ve lavın kedisi
Öyle dimi kanim sjsj
ben mc'yim lan
oo zaman her yer nere?
Yalnız gölge
Görsel yönünden güzel durmuyo devam etsemmi diye düşünüyorum
baji_askum
Devam et çok güzel
Yalnız gölge
https://uploads.disquscdn.com/images/6c43dd6322613553b3453a3c736f8a338e323951558f959317d55d31e1e403ac.jpg
Yalnız gölge
https://uploads.disquscdn.com/images/14fec853f138bd96e2c92201bf080b0ab32adb1fbb89f43bcbb74774203e1abe.jpg
YOKKKKK
Çizimler rezalet ya
Yalnız gölge
Virgül olmasa yanlış anlayacaktım
Tanya von Degurechaff
DLAFOIFDPJI kesme işareti olmasın o
6Hour
kıyafetler aşırı yakısıyo
Yalnız gölge
Ayıb deme alınır
Yalnız gölge
Sanırım sinirli (sanırım)
Alice547
Sanırım derken canooooo aaaaaaa aaaaaaa haaaaaaAaaaAAAAAAAAAAAAAAAA
Yalnız gölge
https://uploads.disquscdn.com/images/7af49137dbfef60f471556367fa78c6488ded374debdfda6a42a6b7a95b70235.jpg
YOKKKKK
Çizimler harbi çok kötü alışırım dedim de olmuyo abi
6Hour
heyecanli bi ruh geldi hadi bakim
6Hour
en güçlü mal
6Hour
one shot
ValkWye
Çizimler bok gibi
ValkWye
Geldi oç
6Hour
ne uzun söyledi arkadaş
DIA
Ufukta kan görüyorum vahşet görüyorum
Magma ve lavın kedisi
Yavsak_abla
Kim dedi ki sana kabrjsdg
Magma ve lavın kedisi
Bilmem kuşlar söyledi baş harfi şevval olanlardan sjjs
Magma ve lavın kedisi
Ben anladım gibi
Yavsak_abla
Anlan anlan
Magma ve lavın kedisi
Yoook (yankılı)
Magma ve lavın kedisi
https://uploads.disquscdn.com/images/4ca730cf9887e331bef44095c48cc9e6630b8a415564d93654bd12f39536ade3.png
ben mc'yim lan
kutsal
Magma ve lavın kedisi
https://uploads.disquscdn.com/images/576f95fb4f71d268c0cb1cad4aa719bde5b18a66308e3ea41c0e111cd16c4ba6.jpg
Magma ve lavın kedisi
Hangi kadına
Xueyi
eflatun saçlı kadına kadının adını unttum
Magma ve lavın kedisi
Bende çıkaramadım
Asrın ibni sinası
kaç kadın varki
Magma ve lavın kedisi
Çok
Magma ve lavın kedisi
Cidden dediğin kadar varmış ya ama şu nişanlı falan sevmedim gibi biraz daha güzel çizilebilecek karaktermis sence de öyle değilmi
Yavsak_abla
EVET YA
Magma ve lavın kedisi
ORHAAANNNNN aklıma geldi kankim sjsj yazayım dedim
Magma ve lavın kedisi
Clash royal i fazla oynadın veya over lord a kafayı takmışsın gibi bir vibe aldım🧐
Yavsak_abla
Ksgdksgska
ben mc'yim lan
https://uploads.disquscdn.com/images/5601cfc61da9c01f27a6d6f6477c1fcef98b90d5439e4a46626d10f9c7529f62.png
Magma ve lavın kedisi
Eyeyey
ben mc'yim lan
bbay baty
Magma ve lavın kedisi
Haklısın ama sol ejderhalar kralı olarak geçiyordu sanki ama neyse Shrek teki eşek ve ejderha aklıma geldi ya sjsj
Yavsak_abla
Worgwisgsogdiwhs benimde aklıma onlar geldiydi hala meraktayım o konuda
Magma ve lavın kedisi
Bence olacaklar ya sjsj
Astral trinity
Eşekle ejderhayı çok düşünme kafayı yersin
Asrın ibni sinası
yanlış çeviride olabilir
Aiku
raven daha iyiydi bu ne 4mk yumurcak tv den mi getirdiniz bunu
Magma ve lavın kedisi
Iyi geceler kankiş
Magma ve lavın kedisi
Sevo sakin
Magma ve lavın kedisi
Bizimki rgb takmışa döndü ya
Magma ve lavın kedisi
İşsiz gibi hepsini okudum desem
Ashina
Çok iyi anlıyorum derim
Magma ve lavın kedisi
Sevo sakin ama çok tepki gösterdin
Yavsak_abla
Jwfrwjsgqjbsja sinirlenince kontrol edemiyorum kendimi
Magma ve lavın kedisi
Yaniğğ benlik sorun yok hikaye bozulmadıkça dert etmiyorum
Magma ve lavın kedisi
https://uploads.disquscdn.com/images/0ae9587899945a558a7c32449ed5d26c08b40fe0de498bacf5450103baa16d1a.png
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/a51d7640b2878de2350bc73ba5786cd47226752c080407242581bde534ac8ff1.jpg
Magma ve lavın kedisi
https://uploads.disquscdn.com/images/0d17fcd63f5dbc1181597162dee366e5647cfcc3a38107621613d56cb5a3c152.jpg @Ashinaaa:disqus
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/ac70510684bfd4b81a399259a428087c2833edf2566b78480eee5a94cdfa0bf3.jpg
Asrın ibni sinası
sebeb
Levi'ın gözleri
Bu kedi keyfini cıkartıyor
Ashina
https://uploads.disquscdn.com/images/3f723878202989a57c9598102889c0a32e2271582609ba3fe3cb975c7919057f.gif
ReinaXGT
https://uploads.disquscdn.com/images/f873323b3792c7885deafdfb5b0094634b852160ec111e342373b1af3fed32da.gif
Levi'ın gözleri
Ork mc den daha yakışıklı mc gay vibe veriyor
Levi'ın gözleri
+1
SUNG JİN WOO
+♾️
Levi'ın gözleri
Sıkıldım ve saldım …
Asrın ibni sinası
ben anlamadım reis açıklarmısın
Asrın ibni sinası
anlaşılıyormu
chung myung
Okusam mi okumasam mi diye dusunuyodum bu yorum sayesinde baslicam seriye
Astral trinity
Teşekkür ediyorsun ama yerdeki yansıma hiç öyle demiyor
ben mc'yim lan
bana göre dünyanın en iyi adamı gibi gözüküyor(melek gibi adam )
YiiiHaaa
Dimi dimi melek gibi
ben mc'yim lan
hayır hayır melek bile onun köl- dostu oldu
chung myung
Hımmm sardı
chung myung
Yani aslında çok bir seçeneğim yok zaten okuyacak başka bir şey bulamadım paushaus
chung myung
birkaç günlük çalışmayla benim de beklediğim sonç böyle oluyor sonuc kocaman bi nah https://uploads.disquscdn.com/images/c234301785f7265eac333dc65e788fdc35c5dc254fe1e1f30ba5466028acf42f.jpg
chung myung
Bok sıçarsınız paushausa
chung myung
Çizimlere bir türlü ısınamadım
chung myung
Bro idk valla haydut kolu kesilirken 0 tepki izledi kafası kesilirken de aynı olur:d
chung myung
Allah affetsin de su 2 iblisimsi canavar biraz daha sevimli çizilse ne olurdu ya paushaus
chung myung
Ork korkusu ne mk yazar isim verme konusunda kotu baya havali bisi olsaymis ya da dumduz enerji diyip gecseymis
chung myung
Hiçbişi olmaz
chung myung
Erenin kan niye siyah la sansür falan mı acaba gerçi çin serilerinde öyle oluyo genelde. hm
chung myung
Arkada mitski caliyor tatildeyim ve ne okuyom hepsinin alakasi cok iyi
chung myung
abi hadi türbe mi neyse onu aç
chung myung
Sonunda geldik tin tin ilerliyodu
chung myung
Ejderha saka maka cidden cok guzel la
chung myung
+1
chung myung
Soldrake yenir ya.
chung myung
olum 1 soruya cevap verseydin bari konuşmak istmediğini bu kadar belli etme pausha
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/6f52a948bab0010a4321d805585b73f0c7894e4ee09484fcc101e7d09f052463.jpg Aile tablosu
chung myung
ilk defa bi mcnin bu kadar cabuk evlendigini gordum
Lucyheartfilia
Haaagggg yeni bolum gelsiiim😆😆😆😆😆😆😆😆
chung myung
She's crazy but she's mine anlar yasanicak yine hissediyorum
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/2feffc214d4626d300c69c6e9d48678180056d3404c92b3a59a949b2c469fa7b.jpg
chung myung
Noluyo olum pauahauaha herkes ilgimi cektin diyo
chung myung
Lloyd ve koca gotu🫶
ReinaXGT
https://uploads.disquscdn.com/images/f9ac6f643b9c53bc9d7f4a3678fa673d383d01c53365fe5532159074308449fb.jpg
.
chung myung
O bas o omuzda durmaz artik
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/dabee3129ce1ea6a8eba497b98e7ddc561e10c07140bf89b275e3b126eb707ea.jpg Cusss boyle daha iyi olmus
chung myung
Ya iyi guzel de hala yerine oturmayan bir seyler var gibi. cok baglanamadim hikayeye
Evangel
Tezgah lan bu…
chung myung
Islammmm sen gel benim kocam ol
chung myung
Duygusal sahnelerde yagmurun baslamasi klisesi cok olmya basladi soyle bi 40 derecede havada sicaga sove sove aglasalar
chung myung
Yaaaaani boyle bir seyin olacagi zaten belliydi
chung myung
Varolussal problemler canim bos ver sen
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/42b5e3a1e485abda2b93f6d2e3ace046963b50af0a20ebb9bde74c600e3d5c09.jpg Sana kurban olayim aslan parcasi ya
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/55b2bd0d03f4633c44eb4a22e59b7b620b102a3e3306462dad749aa4a005b0fa.jpg 🥹🥹🥹🫶🫶🫶
chung myung
Of su siyah sac hic degismesin boyle daha guzel duruyor paudhwud
chung myung
Gordugunuz gibi koyun can kasap et derdinde
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/2e4b2613ff33884ec4bcc99f5cda5bffdfcd36c0cc5a422825d9a36c93df9429.jpg Cok havali
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/a73ca17f35e3b2eb598fe10a93e75106bc1b66de387e72d90b772cbae2cd1679.jpg Ufffffff
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/891ad8ef7778de9f4dbdb6e466a36a24f7e069fa9467cd12257ed38ec5fe647a.jpg 🥹🫶
chung myung
Adam ya caninizi sıkıyor ya da ilginizi cekiyor su 2 cumleden baska bir sey soyleyen yok henuz
chung myung
Bolumler cok kisa geliyor
chung myung
+10000 aura
chung myung
E cus ama https://uploads.disquscdn.com/images/c855024856ddc20b7a4faf96b1210939a4911472b2d680f65c9a191d02c417df.jpg
chung myung
Oh be gordugumuz iyi oldu ozlemisim keratayi
chung myung
Erenin ne yqptigindansa islanin ne yaptigini daha cok merak ediyorum paushaua mcnin tum isigini caliyor
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/0bd9cee96d9e2cc13e37ad0719c46e7fd42fa8a9f2400bf675cf4c169f71b6da.jpg Yaaaaa cok iyi yapti 🥹🫶
chung myung
Adamin bir degil iki ayagi da cukurda
chung myung
https://uploads.disquscdn.com/images/2eda6bd1e3599653f1112e10e8e4a65e12ee05772b2a8885e27a38df581db6c6.jpg PQUDHWUDHWIDJWODJSOXNWOXKSPXKSPXKSPXKWPDKWPDKWPDKW9XMWPDKWPKCE9XKW9DMW
chung myung
Bolumler cidden cok kisa bu saate kadar normalde maks 40 bolum okurdum nerdeyse guncele geldim bunda
chung myung
Melegin masallahi varmis😋
chung myung
Hih… guncel
hera
Hareme donmez ins 😭😭
Bayram 2.0
İngilizce okumaya devam etmek lazım. İngilizce okurken o kadar keyif alamıyorum ya. Aklımda yerelleştirme yapamıyorum o yüzden o keyif olmuyor.
hera
Saka gibisin ya serefsiz
Ayanokoji
Kesin o kahramanlardan biri
Ayanokoji
Aura +100000000
Manga_Delisi
"İçimin yağları eridi"demeyen var mıdır acaba
Onur
Aga kadınların çizimi çok kötü ama bence diğer çizimler çok iyi
Yavsak_abla
Heryer=her seri
ben mc'yim lan
anladim
ben mc'yim lan
hhangi kadın seride kadın mı var(hepsi erkege benziyo)
ben mc'yim lan
işte vergileri %100 zam yapan adam gibi adam (
ben mc'yim lan
kkadın bu
ben mc'yim lan
12
yunus
Bana mı söylüyorsun bunu?
ben mc'yim lan
13
yunus
Yazdıklarına dikkat et çocuk olman veya ismini farklı girmiş olman suç işlediğin gerçeğini değiştirmiyor. Artık internette yazdıklarınla kolaylıkla yargılanabilirsin haberin olsun.
ben mc'yim lan
tmm
Sinirli_patates
Reis inşallah sakin olmasın ben intikam istiyorum kan istiyorum. HAHAHAHAHAH HAHAHA o obezi kanlar içinde kıvranırken
görmek istiyorum HAHAHAHAHAH https://uploads.disquscdn.com/images/27d26567c2688a115ca5a247362fc500619f1e485b3da3b4927b1808e5058a7e.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/fdb84b841ff321b7089f0a88807359a3e8dc2a7817a1ac4f21b4fbf92ebd3eb7.gif
Baxio
Sil çöpe at seriyi lunayla evlenirse, ilk güç peşinde koşan kadın oydu zaten ne kişiliği neyden bahsediyon birde çıkmış kendim için yaşıyom ailem için evlilik yapmak için değil diyo.Ailesi ondan daha çok istemiştir pendragonlara yakın olmasını başka kimi bulucak evlenmek için 50 bölüm sonra kendini geliştirmiş bi şekilde yolları kesişse neyse diyicem de yok yani aralarında bi romantiklik yoktu seri başından beri kız korkak olduğu için eren değişince şaşırdı nişan atma haberini söyleyemedi ee başka bişey yok son 2 bölüm hariç 100+ bölüm boyunca eren bişey hissetmemişti şimdi de duygusallık krizlerine giriyo kişiliğim için mi seviyo ah oh diye.Tamam yapıcaksan böyle bi ilişki yap ama diğer eşiyle bi romantiklik yaşıyo ama 1 bölüm sonra yine yok hikayede ve hanesinde bi ağırlığını görmüyoz varis yapmaya da çalışmıyolar o zaman bunu göstermelik sürdürücekti yazar romantik sahneleri hiç yazmayacaktı hizmetçi kız ile olan.Acayip bi biçimde azıcık tatlı sahne koyayım diye hikayenin bi tarafını sıçıp sıvamış yazar böyle uzun uzun söyleyince hayal kırıklığı büyüdü içimde daha da çok sevdiğim bi seriydi ama sırf böyle tatlı romantik şeyler olsun diye boş sahneler yaparlarsa okunmaz bu seri çünkü hikayeye bi katkısı yok.Kocasına sarkan kadına bi höst diyemiyo falan.Dükün eşi olmasına rağmen hizmetcilik de yapıyo büyük ihtimal aksi bi sahne görmedik ejderhalar suikast büyü falan derken hikayenin diğer tarafını becerememiş yavaş yavaş diğer ejderhalara boyun eğdirmesini falan görmek isterdim + olarak.Seriye puanım 8/10
Acı Biber
https://uploads.disquscdn.com/images/93b54af24ad817eec5d3464c093b7c80171f922439fc27cd55d7115f1b896f3d.jpg
Ashina
Konuyla alakasını anlamadım ama komik KAQLAĞSÇDÇDÖRIHDHSOWSĞĞWŞALAKXMSKDÖKDKDÖDKFJ
Webtoonhayaletii
Nolio
Webtoonhayaletii
PUAHHQHQHQHQJHAHAHAJKQUAHHQHQHQHQJH
Webtoonhayaletii
Öz ninem ilan edıyom seni
Webtoonhayaletii
Hadi lan şu lich mıdır nedir yaparsınız lan! Halledersiniz olm!
Webtoonhayaletii
Aa Chung myung! <33 https://uploads.disquscdn.com/images/a964a2ceecd3e972018db923c7757e5725a9a1df298d9fdb0177440d8b8e776d.jpg
zeki mclere asigim
Vay anam babam be mc resmen bir harika
zeki mclere asigim
Teyzecim kaç yaşındasınız acaba
zeki mclere asigim
O zaman savaşta karşılaştığı eren aslında kendisi miydi ama öyle olsa sonsuz bi dongu olur 7 yıl sonra mc savasta tekrar ölür ve olaylar ilerlemez, peki o zaman bu eren gecmiste nasi ejderhayla anlaşma yapti
zeki mclere asigim
sen 3 yıldır komadaydin la kendine gel
https://uploads.disquscdn.com/images/01082cb6ba6ca8639f9e7ddca5056fcd9ce459ebc54110984898fdabbf151702.jpg
zeki mclere asigim
Bence gayet sevimli özellikle goblin gibi olanı gördükçe yumos yumos oluyorum😍
zeki mclere asigim
https://uploads.disquscdn.com/images/341834ef418663b69e057e31b9f984310d98dc540330d206a26f976e6b3a2821.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/ff8e48f09a63ee9a2bb4c93f019e505b4c95ca3e0b15575c0f66778396c6b989.jpg
zeki mclere asigim
Kan istiyorum VAHŞET İSTİYORUM ben mc dahil herkesin SÜRÜM SÜRÜM SÜRÜNMESİNİ İSTİYORUM
zeki mclere asigim
AHHAHAHAHAHSJAJAJAHAHAHAHAHHA
AfumetsuKanu
Yav bu ucubeyi ne zaman öldürecek raven.
Blt Blt
Kral bi sal su manhwaları
Metis
Bölümün meali nedir
Radikal E
https://uploads.disquscdn.com/images/de0bb4c4d7f7d9c35a7ceff3d4effd5e74245712d2f450d5ab96aeb374e8e584.jpg
zeki mclere asigim
Siyah saç yakışmış paşama
zeki mclere asigim
Hayir ya ne demek raven valt yok
zeki mclere asigim
Kendi kızına da düşmessin yuha amk
zeki mclere asigim
İsla bitanem boşver sen onu gel ben sana hizmet edeyim
Radikal E
https://uploads.disquscdn.com/images/9f9ded82c41b7f98d7b6c840d23742928407104310766c531d0852d75f8fc064.png
zeki mclere asigim
Vincent şuan fav karakterim olabilirsin TİPİNİ SEVDİĞİMİN İSMİ BİLE GÜZEL YAA
zeki mclere asigim
https://uploads.disquscdn.com/images/748ce781dd68ec8ca4490145ca1c250dd8f569a073f6d7d85a083d30397e479d.jpg
hemde ne biçim
zeki mclere asigim
Kıymetlimissss
zeki mclere asigim
https://uploads.disquscdn.com/images/0ae9587899945a558a7c32449ed5d26c08b40fe0de498bacf5450103baa16d1a.png
zeki mclere asigim
E bitti bu
CAİN'İN GELİNİ~~
Islaaa🥺🥺🥺üzgünüm ben cainin geliniyimm
Mami
lan bittimi 6 aydır gelmiyor
CAİN'İN GELİNİ~~
Lloyd?
Bilge okur
Çıtırmiş bu yenir
Bilge okur
Offf eridik burda pasam
Bilge okur
Herifin drip yakıyor ha villain falan ama giyinmesini biliyor
Bilge okur
Öksürse olucek
Bilge okur
https://uploads.disquscdn.com/images/77776b9be778bd3161de28bcb5826fd6d3a33cfd81c0e112d8bf156b60b5fb23.jpg Majesteleri aMPARATOR olarak okudum ya bunu
Bilge okur
Sıra sanada gelecek
Adıbosver
Şu sarılıdan saf mal kokusu alıyorum,serilerdeki merhametli ay o incinmesin ay su ikinci bi sansı hakedio falan filan diyen hic bi boka çalısip emek vernedigi halde dogustan gelen yetenekleri saysinde ilgi çeken bi dramatik salak bi tip gibi. cık sevmedim insallah düsündügüm gibi deyildir
Yavsak_abla
Bölüm getirsenize
Haword
mangagezgini den okuyabilirsin orasi guncelde
haşırt
ne dönüyo lan bu lanet yerde
haşırt
beğenmedim tez yenisi getirile
haşırt
Okumuş ve kendini geliştirmiş neredeyse hiçbir kadını öyle tiplerle göremezsin hacı nerde psikolojiden darbe yemiş ergen var onların fantezisi
Ha ama işler kurgu dünyasına gelince manyak karakterlere herkes çekilir doğruya doğru
Kurabiye var simit var
vay mk bişey anlamadım
Kurabiye var simit var
çizer gay heralde kadınları da erkeğe benzetmezsin
Kurabiye var simit var
..
YiiiHaaa
Abi haklılık çıkmıyor FIŞKIRIYOR
YiiiHaaa
Bizim mc sarılının vücuda geçti işte
YiiiHaaa
Harbi yaw
CAİN'İN GELİNİ~~
Harry Potter da gibiyiz aq
KND
İddiasına girerim çizer kadın veya çevirmende bi sorun var bu ne biçim üslup lan
KND
Lan lan gay tema değil inşallah valla midem kalkar
KND
Bu ne ya ne bok döndü şimdi
EsaRequiem
Kanka zaten şu an ravenin olmaması çok daha mantıklıydı kalkıp adama ben senim mi diyecek aq
EsaRequiem
Tüm bölümleri birden yüklemişsiniz kimse görmemiş bile
Dolunay Firat
Normal ceviride esim olarak geciyordu burda deyismis yada cevirmen yanlisi da olabilir
Nadir
ahahahahaah aq cok iyidi lan
Halil1bo
Bu gerizekalı yı nasıl amiral yapmışlar
Sealed Sky
Bence salak amiralin kafasını direk yerinde alması lazımdı, bildiğin saçmalık awq. Bunca yıl amirallik yapmış daha hala mal gibi, mal herif yaşa neye yarar ölse neye zarar
Zenci_sakso
Aga ben okuyorum gördümde
Zenci_sakso
Haklı….
Timur'un azgın çiğköftesi
Öylemi ufak bı spo alsamm öyleyse okumiyim yaaaaahiç gerek yok biliyormusun
KND
Valla gay gibi gelince hemen bıraktım
Timur'un azgın çiğköftesi
İyi en doğru olanı yapmışsın bende bıraktımm
root
gay mangasi değil kanka spoiler veriyim zaten olcak bu eren pendragon olarak geri reenkarne gibi bisey olacak ben okudum tekrar okuca
Timur'un azgın çiğköftesi
Omomm yani gay değiller güzellll okunurr yenurrrr yalanurrr yutulurrrr
Timur'un azgın çiğköftesi
Tamam okuyan bare
root
gay mangasi değil kanka spoiler veriyim zaten olcak bu eren pendragon olarak geri reenkarne gibi bisey olacak ben okudum tekrar okucam
Lutako
Burdan okumamanizi öneriyorum calinti
Tanya von Degurechaff
reankarnasyon muymuş lan beklemiyordum
Tanya von Degurechaff
https://uploads.disquscdn.com/images/5d20d8490a2074c1f9093775012e97a00589438e6999298976f2bda6f67d42c7.jpg
Tanya von Degurechaff
şu Vatan Khâin tez vakitte kellesini vurdurun https://uploads.disquscdn.com/images/a48e4aa60fc92af2b952523002c84503cd4b8adc05dc26f0417a93bd5591ac28.jpg
Tanya von Degurechaff
yaw bi yerde de götünüz bi yerde otursun yav
Tanya von Degurechaff
https://uploads.disquscdn.com/images/1379d81a3e1bf041efbfb8960476ee0134611bf1a0e88c72657831c034573db3.jpg
Tanya von Degurechaff
seç beğen al bunu pazarda bulamazsın
Tanya von Degurechaff
Annenin de ilgisini çekmiştik ondan sen doğdun https://uploads.disquscdn.com/images/43464a381dfc5f4e04dcc192854c2fff85826ecc6b991dfa669171312002620d.jpg diğerleriyle ilgili yazmaya gerke yok zaten gereksiz bölüm israfları
Tanya von Degurechaff
Valdas bizimki değil mi
Tanya von Degurechaff
İntikam zamanı
Tanya von Degurechaff
Tipe bak mk gören Jack Sparrow sanar
Tanya von Degurechaff
s2et bi savaşa da katılmayalım bi zahmet
Tanya von Degurechaff
lan başından beridir bu anı bekliyordum lan tek vuruşta tereyağı gibi ayrıldı lan
Tanya von Degurechaff
ulan iyiki yaşıyor lan adam öyle kolay ölmemeliydi zaten ben onun o acyı hissetmesini o son yalvarışını görmek istiyorum https://uploads.disquscdn.com/images/71fea61607ba5c7a025143a726833cccff4cc217e015088b1f93284943e0a101.jpg
Tanya von Degurechaff
kahya da bizim eve gelmeliydi içimde bize gelcek diye bir his vardı umarım ileride gelir
Tanya von Degurechaff
yani en azından lloydun altında çalışmıyorsun
Tanya von Degurechaff
olay çıkarırsan evcadını s2eriöm
Tanya von Degurechaff
eğitim sırasında anası ağlatılıncak kadar zor olacak gibi
Tanya von Degurechaff
o da aura mı mcnin aurayı görse feleği şaşar
Tanya von Degurechaff
+9999 Aura brom güzel maçtı
Tanya von Degurechaff
bu bölüm çok iyidi çok anlamlı bir bölüm
Tanya von Degurechaff
Kaydedeğer Or.. Çocu(açılımı)
Tanya von Degurechaff
GDSHIAJOSKFP adamın yüzü her derde şifa
Tanya von Degurechaff
onu da biyat ettiririz sorun yok https://uploads.disquscdn.com/images/1c9cd31ddb18ada3e9ae2b7b98846152b3ee8dfcd514139da01352a3011bc12b.jpg
Tanya von Degurechaff
cidden mk önceki font neydi öyle kör olsam daha rahat okurdum https://uploads.disquscdn.com/images/6bc5c8186bd6958c2ae9b3ee2b1bdeee1c0c42e8ef6e13b71cf29fa3a98e1fe4.png
Tanya von Degurechaff
planın içine sıçtı amiral zaten belliydi bunca zaman bişey başaramadılar şimdi mi başaracaklar
Tanya von Degurechaff
kraliyet donanması yokolmayı hakediyor şimdi bunda yalan yok
.
Lan Dişimiymiş lan erkek sanıyordum(şüphelerim vardı)
https://uploads.disquscdn.com/images/2f4f02b1d562ba82556aad695436471808a541fac94b8d061fdc8418f0a5de54.png
Tanya von Degurechaff
başta kendileri çeviriyorlardı da sonra değişti
Lutako
Degismeseymis kral. Nereye kadar cevirenilirlerse oraya kadar. Cevirselermis bari emek hirsizligina karsiyim. Çevirenler. Emek veriyor zaman harciyor sen gidip baskasının kini kopyaliyosun adamlikmi simdi
Burak
Ya amk sarisini kadin sandım keşke kadın olsaydi
Burak
Ya amk şu saçları kes kas falan kazan glow up geçir amk kimsenin anlamaması lazım ne aq
Burak
Şu beyazli milf zaten cirkindi haremden attığı iyi oldu
Burak
Yazar şu karıları birdaha erkeksi veya milfimsi çizersen evini basacağım amk
Burak
Okadar ejderhan var al hepsini amk promosyon olarakda hizmetciyi ve sol u al
Burak
Abi ordan bitane seç üstüne promosyon olarak lindsey i al amk basit
Burak
Şu sapik orospu çocuğunu öldürün amk
Burak
Lunaya niye anlattın aq
Burak
Orospu çocuğu tüm güçleri kendinde toplicak
Burak
Karina onu giydirirsen tabi bakarlar amk gavatı mc
Burak
Adam değilsin eren
zexs
Fena olmazdı .d
noé
Duygulandım
noé
Oha🔥🔥🔥🔥😛😛
noé
Noluyo ak
noé
Bayuldim bu bolume
SUNG JİN WOO
Aga bu ne böyle ileriki bölümlerde güzel fight gelir inşallah
SUNG JİN WOO
Senin tuşlar kalp şeklinde mi ben mi yanlış gördüm
chung myung
evet kalp seklindeler
SUNG JİN WOO
Tartışmaya katıl
SUNG JİN WOO
Aga bence çok büyük savaş olsa bile bizimki kaybedecek gibi kaybetmese bile dövüş sonuçlanmayacak bakalım ne olacak
SUNG JİN WOO
Yorumlarda gördüm herbiden ejderha hanim nerde amk
SUNG JİN WOO
Güzel fark ettin üstad sizi kutlarım
SUNG JİN WOO
Geldi sıfatını ve soyunu sopunu siktigimin büyük oruspusu
SUNG JİN WOO
Olm yorum lar beni çok güldürdü amk ama hepsi haklı amk
SUNG JİN WOO
Bro seni anlıyorum ama bazen herşey mükemmel olmak zorunda değil dediklerin doğru yanlış veya haklı olup olmaması değil seriyi seri yapan ztn beklenmedik şeyler olması iyi veya kötü böyle şeyler bazen okutur bazen okutmaz knk
SUNG JİN WOO
Ya amk neden düşman power up alırken bizim politika yapıyor yaw tamam güçlüsün yendin bazılarını ama kendini savaş konusunda daha iyi yap amk böyle seriler görünce solo leveling nano machine gibi serileri ilk okuduğum zaman lari özlüyorum
SUNG JİN WOO
Bende okuyorum yeni bölümleri
SUNG JİN WOO
Aga Allah'a şükür değiştidin fontu yani yapmasaydın kalpten girecektim okuyamıyordum amk kafayı yiyecektim
SUNG JİN WOO
Aga bak bu amiral yüzünden kaybedersek ağır soverim
TKS
Şu balta elemanı sürekli baltazarı hatırlatıyor bana ya FIPJNQFKASDF
Eren Yeager
Olmaz
Eren Yeager
😋😋😋
Ke3ke3
Geldi manga mc'si (haremden dolayı bunu söylüyorum her ırktan karısı var)
mangaokuyan
https://uploads.disquscdn.com/images/614b1d3c414660a91aaca553d6c4a5c29f4a69db5debb9a663ff77bb26de25d1.png büyükannesi ile torunu karşılaşmış gibi aq bu ne ya adam kirpikleri 8 kat fazla çizmiş
mangaokuyan
hala sanırım
mangaokuyan
bi lick eksikti
mangaokuyan
Rinnegan almış lavuk
mangaokuyan
John Myersın hiç bizimkilerle takılacağına inanmıyom
Talha Akıncı
***na çaktıklarımın aptalları ya
onurck208
font ney lan
Tanya von Degurechaff
font yazı tipi mesela el yazısı ile düz yazı gibi
ReinaXGT
https://uploads.disquscdn.com/images/5892e1c9dfef52bd741d5a56a8eee28faaef08b69179ce60d21a4d31d44798cd.png
ReinaXGT
https://uploads.disquscdn.com/images/aafb68b848dcf9c21dd6c05a127dcff9e0b0022b403cb9a616b878188684722c.jpg
ReinaXGT
https://uploads.disquscdn.com/images/83aaef868f2fe1c1e4f4fc8087d2007696bfe3abe4484496f2e00f3a1b0e7445.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/aafb68b848dcf9c21dd6c05a127dcff9e0b0022b403cb9a616b878188684722c.jpg
ReinaXGT
Ejder mi la buda 2 ejderli pendragon krallığı üff
Bane
https://uploads.disquscdn.com/images/19eb71a88dcb9493aea775567418c0021872ddeb4b16eb54ab241c466182fa00.jpg
Serhan Turhan
https://uploads.disquscdn.com/images/cf30e9c4cde804a63345413b68e55dfb167eb49c33b5ade7ee03b3585551b5e9.jpg Başlarda sevmemiştim ama şimdi sevmeye başladım bu kadını
Inquisitor
https://uploads.disquscdn.com/images/0e6d91a17af338e600b5fb5c87f2db01124708c1f4b49ab11f9c7a7f72c02415.gif