KONU ÖZETİ
“İmparator ve Aziz” romanında erkek ve kadın kahraman, lanetli ejderhaları, iblisleri ve hikayenin son patronunu güzel aşklarıyla yenmeyi başardı. “…Haha. Şimdi ölmeyi tercih ederim, böylece huzur içinde uyuyabilirim.” Parlak bir geleceğe sahip olmak ve dahi bir büyücü olarak selamlanmak yerine, rahat bir emeklilik yaşayabileceğim güvenli bir gelecek istiyorum… Dilediğim bu, ama bu dünyanın sonu geldiğinde, son patron benim. Lütfen, yaşamama izin ver…. Yine de, “Bekle, bu erkek başrol Siegren, değil mi?” “Neden o burda?” Dünyayı kurtaracak kahraman erkek başrol Siegren gözlerimin önünde mi ölüyor? Savaş alanında yuvarlanmaktan aklı ve vücudu parçalanan erkek başrol. “Siegren, eminim gelecekte yapacak çok şeyin olacak.” “Bunu başarmana yardım edeceğime söz veriyorum.” Siegren’in yaralarını gördüğümde bir söz verdim. Yazdığım satırlar yüzünden acı çeken bu kişi. Ona mutluluk, parlak bir gelecek
ve rahat bir hayat getireceğime söz veriyorum.
- Bölüm 98 7 Şubat 2026
- Bölüm 97 7 Şubat 2026
- Bölüm 96 6 Şubat 2026
- Bölüm 95 17 Nisan 2024
- Bölüm 94 12 Nisan 2024
- Bölüm 93 10 Nisan 2024
- Bölüm 92 9 Nisan 2024
- Bölüm 91 9 Nisan 2024
- Bölüm 90 8 Aralık 2023
- Bölüm 89 8 Aralık 2023
- Bölüm 88 11 Kasım 2023
- Bölüm 87 24 Ekim 2023
- Bölüm 86 24 Ekim 2023
- Bölüm 85 7 Ekim 2023
- Bölüm 84 1 Ekim 2023
- Bölüm 83 1 Ekim 2023
- Bölüm 82 1 Ekim 2023
- Bölüm 81 1 Ekim 2023
- Bölüm 80 1 Ekim 2023
- Bölüm 79 1 Ekim 2023
- Bölüm 78 1 Ekim 2023
- Bölüm 77 1 Ekim 2023
- Bölüm 76 1 Ekim 2023
- Bölüm 75 1 Ekim 2023
- Bölüm 74 1 Ekim 2023
- Bölüm 73 1 Ekim 2023
- Bölüm 72 1 Ekim 2023
- Bölüm 71 1 Ekim 2023
- Bölüm 70 1 Ekim 2023
- Bölüm 69 1 Ekim 2023
- Bölüm 68 1 Ekim 2023
- Bölüm 67 1 Ekim 2023
- Bölüm 66 1 Ekim 2023
- Bölüm 65 1 Ekim 2023
- Bölüm 64 1 Ekim 2023
- Bölüm 63 1 Ekim 2023
- Bölüm 62 1 Ekim 2023
- Bölüm 61 1 Ekim 2023
- Bölüm 60 1 Ekim 2023
- Bölüm 59 1 Ekim 2023
- Bölüm 58 1 Ekim 2023
- Bölüm 57 1 Ekim 2023
- Bölüm 56 1 Ekim 2023
- Bölüm 55 1 Ekim 2023
- Bölüm 54 1 Ekim 2023
- Bölüm 53 1 Ekim 2023
- Bölüm 52 1 Ekim 2023
- Bölüm 51 1 Ekim 2023
- Bölüm 50 1 Ekim 2023
- Bölüm 49 1 Ekim 2023
- Bölüm 48 1 Ekim 2023
- Bölüm 47 1 Ekim 2023
- Bölüm 46 1 Ekim 2023
- Bölüm 45 1 Ekim 2023
- Bölüm 44 1 Ekim 2023
- Bölüm 43 1 Ekim 2023
- Bölüm 42 1 Ekim 2023
- Bölüm 41 1 Ekim 2023
- Bölüm 40 1 Ekim 2023
- Bölüm 39 1 Ekim 2023
- Bölüm 38 1 Ekim 2023
- Bölüm 37 1 Ekim 2023
- Bölüm 36 1 Ekim 2023
- Bölüm 35 1 Ekim 2023
- Bölüm 34 1 Ekim 2023
- Bölüm 33 1 Ekim 2023
- Bölüm 32 1 Ekim 2023
- Bölüm 31 1 Ekim 2023
- Bölüm 30 1 Ekim 2023
- Bölüm 29 1 Ekim 2023
- Bölüm 28 1 Ekim 2023
- Bölüm 27 1 Ekim 2023
- Bölüm 26 1 Ekim 2023
- Bölüm 25 1 Ekim 2023
- Bölüm 24 1 Ekim 2023
- Bölüm 23 1 Ekim 2023
- Bölüm 22 1 Ekim 2023
- Bölüm 21 1 Ekim 2023
- Bölüm 20 1 Ekim 2023
- Bölüm 19 1 Ekim 2023
- Bölüm 18 1 Ekim 2023
- Bölüm 17 1 Ekim 2023
- Bölüm 16 1 Ekim 2023
- Bölüm 15 1 Ekim 2023
- Bölüm 14 1 Ekim 2023
- Bölüm 13 1 Ekim 2023
- Bölüm 12 1 Ekim 2023
- Bölüm 11 1 Ekim 2023
- Bölüm 10 1 Ekim 2023
- Bölüm 9 1 Ekim 2023
- Bölüm 8 1 Ekim 2023
- Bölüm 7 1 Ekim 2023
- Bölüm 6 1 Ekim 2023
- Bölüm 5 1 Ekim 2023
- Bölüm 4 1 Ekim 2023
- Bölüm 3 1 Ekim 2023
- Bölüm 2 1 Ekim 2023
- Bölüm 1 1 Ekim 2023
imsunshine
Yok kalsin soyleme
imsunshine
Minakodumun mali o fionaya asik sence baska kadina bakar mi
GülümseyenAjusshi
Ohh
GülümseyenAjusshi
Oyy yürü kizz amann
GülümseyenAjusshi
Oyy ablama bak beee yürü bee
GülümseyenAjusshi
Lann cocukkk
GülümseyenAjusshi
Aboo yavuklusu gelsi ya kizzz
ölüptekrardirilmekistiyorum
Ajussiii
GülümseyenAjusshi
Söyle yavrum
GülümseyenAjusshi
Amann hadi sebisin
Bilge bir okuyucu
K-kanka?
GülümseyenAjusshi
Ya nolduu
Bilge bir okuyucu
Yok birsey sen bu seriye bida yorum yapma yeter
GülümseyenAjusshi
Konuşma aq sana mi sorcam
Bilge bir okuyucu
Napmisim burda aq bu ne malliktir
1.yetimhane reisi
babuş sana şöyle bi hentai lazım gibi
GülümseyenAjusshi
hentai ergen işi ya ben yaoi okuyotum
1.yetimhane reisi
yaoi erkek erkeğe girişme mi kız
1.yetimhane reisi
My Landlady Noona buna iyi diyolar hayla okumadım sonra bi düşüncelerini söyle
GülümseyenAjusshi
askim mükemmel zateb çizimleri ve konusu güzel olan wbt bulamazken nimet bu nimett
GülümseyenAjusshi
Ulann eliniz kırılsın emii
GülümseyenAjusshi
Anaa haşmetlimmm noldu kizz
GülümseyenAjusshi
Oyy ölürüm ölürüm
yelphazretleri
Ajusshi mi ölürümmmm
GülümseyenAjusshi
Bende sanaaaa
Zen
Romantik serilerimizzle geri dönün Dr bishop
KiariKitty
Of kız guclude kişiliği üzüyor git intikam all
KiariKitty
En normal abi kardes iliskisi
KiariKitty
Afferin lan benim kızıma
KiariKitty
Sarışın kız umarım kötü karakter olmaz.Şu anlık gayet iyi gözüküyor
KiariKitty
Olmamış 😭nerde o güzel beyaz saclarin
Mucklandın
Kötü pislik hizmetçi
Bilge bir okuyucu
Profildeki kutsalll
Mucklandın
Aykırı leydi / An unseemly lady (≡^∇^≡)
Mucklandın
Bebeğim benim harikasın gümüş saçlarınla yiyem ben karım benim
Mucklandın
Sonunda bee çok şükür˚✧₊⁎❝᷀ົ≀ˍ̮ ❝᷀ົ⁎⁺˳✧
Mucklandın
(っ’-‘)╮=͟͟͞͞💌
Mucklandın
Yerlerde sürünsünᕕ(˵•̀෴•́˵)ᕗ
Bilge bir okuyucu
Evet! (~°^°)~
Mucklandın
Adam bizim Fiona gibi sünnet edecek
Mucklandın
Bismillah
Mucklandın
Heyecanlandım lan
Mucklandın
Benim tereyağlı sinirim asla ölmemeli ╥﹏╥
only_someone
Çok iyi elinize sağlık JSIBDUWVDUWBUWHQJQ
only_someone
Allahım sonunda fiona beynini kullaniyo bugünleridemi görücektik
KiariKitty
NEE OHAAA
only_someone
Şükür amk fiona arada bir beynini kullaniyo
femboy seviyorum
Elinize sağlık
Dixie7
Yeni bölüm ne zaman gelir
Yetimhane kacagi
Oha çok iyi ÇSÖDİAKFĞQKDAŞDL
Rudbeckia de borgia
Çok doğru karar evlenek mi
KiariKitty
Evlenek💍
Rudbeckia de borgia
Heycan bastı ayayay 👽
Rudbeckia de borgia
Küfür yiyebilirim belki ama ben fiona’yi bi tık haklı buluyorum👽
haydinuşaklarnamaza
iyi de fionayı haklı bulmakla sende haklısın korkma dostum yalnız değilsin
candy
Rudbeckia sen hangi seridendin…? Tanıdıksın ama hatırlayamıyorum bir türlü 4 ayda 50 seri okudum diye mi bu
Rudbeckia de borgia
How I get my husband on my side (helal olsun hayatsiz misin)
candy
Yoğun depresif ataklar ve bunalım içindeydim,bu dünyayı keşfedince içine kaçtım o süreçte https://uploads.disquscdn.com/images/c1cca78add5babd0d6bb013fe4ea7de35984d098526b8b6cccc51b65c915a71d.jpg
Rudbeckia de borgia
NE DEMEK ABEL HAYATİMİN ANLAMİ GÖZ NURUM BAL ÇİÇEĞİM KAYBOLDU!
Rudbeckia de borgia
FİONA ABEL NERDE ABELLL BU KADAR MI SEVMIYON BABANI FIRIN KÜREĞİNI YERSIN VALLA
Rudbeckia de borgia
Ölürse 1 hafta yas ilan ederim
Rudbeckia de borgia
Gördüğüm anda aglamaya basladim
Rudbeckia de borgia
Şu siyah saçlı karıdan bi bok çıkacak gibi hissediyorum
feza
aslında bu durumdan fionanın çıkarması gereken şey hikayenin gidişatı değiştiğinde evrenin sona ermeyeceği… Ama bizim yazar tabiki bizi ve siegreni süründürmek için fionanın sürekli siegreni evlendirme çabalarını okutacak yüksek ihtimal OFFF
https://uploads.disquscdn.com/images/89e0c6de958b0203db1961447b3867b47c9d5de2598a6e8e589e28209a3d828d.png
Noahhayatımolmuş
Of maalesef
feza
Abel o senin kızın olsun sen de benim kocam ol olur mu
https://uploads.disquscdn.com/images/f3b7b260d65d190fe991c9e55d18adf5e6ebc3028c405367c8dcebc547fa6848.png
feza
Ben bu harekete pata küte düşmüş bulundum elendim ben kalan sağlara başarılar
https://uploads.disquscdn.com/images/9b6be0d5864439f744c87f0582be3107e351aedeb532fef3e0888ded410b7b74.png
Ablansıtarbebeğim
Yeni bölümü biz oluncemi atacaksınız yoksa yaslanincami?
feza
Priscillanın şak diye anladığı şeyi bizim kızın fark etmesi kaç bölüm sürecek acaba https://uploads.disquscdn.com/images/46077304f43ca953e6e8368f46f7820d6f1b156dc21b2ee030cb8d3aa6621c25.png
Fordinaydi
5 yılda fark edememiş adrien gibi kör bizim kız da
Noahhayatımolmuş
Bi 100.Bölüme gelir herhalde……
feza
https://uploads.disquscdn.com/images/6f079eaffeabb371faa735119d97acf9c63f03d216285630f49365fbf657214c.png
ABEL IN SURATI QÜZPQĞXOQĞXIQĞXOWĞXKĞ https://uploads.disquscdn.com/images/eaac8549dfe1a7c69b4e9fd3101d6116276638c95a94f49925cfe8eb55e47f35.png https://uploads.disquscdn.com/images/9b51a75d2187084fbf0578f80b3c8783fadddf5915c3a3c962abef82829d8837.png
AYH NE GÜZEL HALLER BUNLAR
feza
NE NEEEEEEEEEEEEEEEEE AĞZIM AÇIK KALDI ALGILAYAMIYORUM NE
NEEEEEEEEEEEEE
feza
ABEL I ÇOK ÖZLEDİM 😭😭😭😭https://uploads.disquscdn.com/images/9d4bd5699910f733a2f472bf2b138e8544c1dbc35ccef188689bd511f28eb249.png
feza
NASIL KAYBOLDU ABEL IMA BİR ŞEY OLMASIN LÜTFEN AĞLARIM
feza
https://uploads.disquscdn.com/images/9133bb059cec7d32d18b4517323edd0d8583be082950598fea5b7c32ddf39153.png https://uploads.disquscdn.com/images/225ff18ffdcffd349b027e1e96c4d017e620ffa70a3844e305a5b49170e87e13.png
İkisinin de abel a verdiği değer😭😭😭 https://uploads.disquscdn.com/images/1d12cdab196c48d2497be15fe856fc9e05d91657806b225e722be0f9a87e7e39.png
YA AMA BEN KIYAMAM SANA
feza
BENİM DE HEMEN GÖZLERİM DOLDU YA napıcaz bu Abel sevgisini
Rudbeckia de borgia
Waah bilmiyommm
feza
son değildir ya
https://uploads.disquscdn.com/images/145076f6150dc68a4bd14c5b4e359407da5f7851e40ab64f5f8a1f74e8f981f2.png
değildir dimi https://uploads.disquscdn.com/images/2d3c1868547cd8759842aa39e68035dea7858c364a03fd34a81239f5e3d36eaa.jpg
feza
eğer siegren ve Fiona nın çocuğu olursa çocuğun abela benzemesi çok olası🤝🏻 fionanın gümüş saçları ve siegreni gözleri Abella aynı
https://uploads.disquscdn.com/images/0742d0970b5a20ada4f116da35f85825e0c16256faf25ec037e9af8a76172742.png
feza
abeli görünce siegreni gördüğümden daha mutlu oluyom şaka mıdır
feza
GÜLME KRİZİNE GİRDİM QĞZPWĞZOWĞXOWĞXKWĞXKSĞXKAĞXKSŞ
https://uploads.disquscdn.com/images/be1b0dbcede714856bebbd86de6811ec3ca5285f703fe6d1b0aac143fd498202.png https://uploads.disquscdn.com/images/172a27d9f297965acb134b35cc44ef26190263d0ceb8daf25f55c97553b1ee8d.png https://uploads.disquscdn.com/images/723dfc9ef67998261e8faec0c78ea4964b8195536045a5fe5a1ab674b064b41a.png
abelım üzülme ben seni teselli ederim balım
feza
Abel ımın olduğu hiçbir panelde gözümü ondan başkasına kaydıramamam bir şaka olmalı çünkü bu kadar kusursuz olması hiç hoş değil https://uploads.disquscdn.com/images/7355cbc48f90520e6b1f53fd98b70fd6e167e3456ce162f53a94e1a56cd949ba.png
Ria
Zaten haklı romanın içine giriyor ve doğal olarak romanın asıl sonuna ulaşmasını istiyor ve başka çare olmadığını düşünüyor ki üzerindeki baskıyı tahmin bile edemiyorum buradan okuyup aptal olduğunu falan söylemek kolay olur ama fiona başından beri herkesin kendi mutlu sonuna ulaşmasını istiyor ve kendi için istediği şey sadece ölmemek aşırı sinirleniyorum sırf bu yüzden fionaya aptal denmesine çünkü gayet anlaşılır yaptığı şeyler bu kadar bölüm boyunca kendi duygularını o kadar görmezden geldi ki en sonunda kendisi bile kalbinin sesini dinleyemediğini söyledi fiona bu serideki en sevdiğim karakter cidden (biraz fazla uzun oldu sanırım aşırı birikmişlik geldi💀)
Sabir Rustamov
Uzun değil hatta kısaydı daha anlatılacak çok şey vardı ama bunu özet olarak geçebiliriz
Rufet Eliyev
Basliyalim bakalimmm
Rufet Eliyev
Sanirim kizimizin ne kadar guclu oldugunu bilimiyorsun
deniz aslan
Görümce iyide kaynana biraz sıkıntılı
isimsiz şahıs
Seçtiğin yolda şimdiden hata var bizim oğlan Fiona dan başkasına bakar mı sence
isimsiz şahıs
Bak şarkı söyleyerek bebeğimi kandırmayı düşünüyorsan seni de s*kerim
isimsiz şahıs
https://uploads.disquscdn.com/images/17535b6067b5d9610898f43fdc5c48a9b587bbd9d3d08c4dc180971b57f0e2dd.jpg çok kısa ve öz bir şekilde söylüyorum https://uploads.disquscdn.com/images/99f915f8d81824f975439e69bdf803069241a46f3559ff00defe27543ed2fd14.jpg
Sabir Rustamov
Yok tekrar tekrar okudum da bizim kız mal
Sabir Rustamov
Hayat ani dünya fâni bu aptalların hani ne olacak be abi
Sabir Rustamov
Siegren Arenditen hoşlanıyor Arendt fionayı seviyor fiona iki kıza düştü özet bu teşekkürler
Bilge bir okuyucu
https://uploads.disquscdn.com/images/9dd0e1c6947d81c9163d043d5a33c52e42c778076103acd7ca6ac7dade56acf8.jpg
Sabir Rustamov
(ç)aldım bro baya güldüm ama
Sabir Rustamov
Ulan okumaktan seni arayanlaradamı cevap vermiyorsun artık
Sabir Rustamov
Sokuk pirens
Bilge bir okuyucu
Guccug pirems 2:sokuk prens
Sabir Rustamov
Tamam
Sabir Rustamov
Dolar 30 olacak artık yav
Bilge bir okuyucu
K-kanka sana kotu bir haberim var
Sabir Rustamov
Söyleme herşeyin farkındayım
Sabir Rustamov
Niye küfür yiyecek doğru olanı söylüyon zaten
kookie_loveer
Oha kız yazarıymış lan
kookie_loveer
Yazık lan
kookie_loveer
YİCEMMMM
kookie_loveer
ABİ BU ADAM ÇOK İYİ ÖLÜXEM https://uploads.disquscdn.com/images/2ec0678f3171229e4409dc82bcc747c69983422d3a6a6074cd230e2a6571d34d.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/0082308f45e6d109f10a6f7ee776b1f1ce206d538b2c1076fef409459d7c537c.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/3cdf099008e79dd3a4e628c89779ca529e4a2927472cec59a30ed6cc7f4df56c.jpg
kookie_loveer
Lucas dedin gönlümü aldın https://uploads.disquscdn.com/images/2d4dc3851d605cee99daa1fdeaeb7e4b36ddc4389b015062aeaa6e887b6d5e69.jpg
Neyse fionacığım ne demiş lucas https://uploads.disquscdn.com/images/59bf50695d2a9b40fe7d76b12d4dc3e06921af0c6109a51d7cdd3360a97ea38a.png
Derslerini ver cnm bekliyoruz
kookie_loveer
ÇOK İYİ WĞZÖWĞŞKAĞAMAĞAMA
kookie_loveer
BEN ABELE AŞIĞIM
kookie_loveer
LAN Bİ ANDA 5 YIL TİMESKİP YEDİK
kookie_loveer
BÖYLE BİR ADAM BANA BABA DE DESEYDİ AYAKLARINA KAPANIP DİREKT KABUL EDERDİM AMK
kookie_loveer
Ya kal işte ölür müsün kalsan
kookie_loveer
Bu hizmetçiler de hep böyle oluyo sonra yola geliyorlar
kookie_loveer
OFFF AŞIRI İYİ BÖLÜMDÜ İÇİMİN YAĞLARI ERİDİ
kookie_loveer
BUBENNNMM https://uploads.disquscdn.com/images/dd50c9335b47483b40653dcf8aba5de13bb51280e117efcc81517a31a6884158.jpg
kookie_loveer
Hadi kız lez olsun ve siegrenle bizim kız için kapışsın https://uploads.disquscdn.com/images/7c5a961c22923dd233c9aa9a6d0e672500ef79c9d7abeb07cc387ab4833a4fe9.jpg
kookie_loveer
SSSSSHHHHHHİİİİPLEDİM GİTTİ https://uploads.disquscdn.com/images/ed967b7c78e429eeaf966fcc997032b5b6b66594c22fc8b95fcb098983379eba.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/55d146d39ac3f09e979e8efeef0d9b221ce796cb635b24aec14f3e8b0554a70b.jpg
1.yetimhane reisi
yapma
kookie_loveer
Dr. Bishopun notlarına patlixam
kookie_loveer
Oh karım be https://uploads.disquscdn.com/images/002af0eafbaaa5469be4c5846a768499e2c1133a16b83a51629e485c4a3f5fae.jpg
kookie_loveer
He tabi
✨E C O L A E C O ✨
Yenin bölüm lutfenn
kookie_loveer
DAŞŞŞŞŞŞŞ
kookie_loveer
Bruh
kookie_loveer
SERİDEKİ KIZ ERKEK FARKETMEKSİZİN HERKES FİONAYA YÜRÜYO AĞLXİAM
kookie_loveer
Fiona bizi şaşırtıyor https://uploads.disquscdn.com/images/76929c2388ddf22d2f81cd66e0874743fad98cf5dd53aa855202e3cf4a646955.jpg
kookie_loveer
KWONTERE AŞIK OLFUM
kookie_loveer
Kwonter beni de sakinleştirsene https://uploads.disquscdn.com/images/f71adb6ee6518a411837708496bbd2e4cb55aba2fab0f631e638e5ee2af28d4e.jpg
kookie_loveer
Ay bu siteyi çok seviyorum dr. bishop sana da başarılar!!!
kookie_loveer
HAYIR ABELİM SANA BİR ŞEY OLAMAZ 😭😭😭 https://uploads.disquscdn.com/images/cb85b6e68585c5ff38cf591104967810011cac799eb57a140768475cd4c293bd.jpg
ŞU ENDAMA ŞU HEYBETE BAKIN KİM BU ADAMA BİR ŞEY YAPABİLİR LAN!!!!!!
kookie_loveer
EVET ABEL ABEL DİYE ÖLÜCEM ŞİMDİ
kookie_loveer
EĞER Kİ ABELE 1 ŞEY OLSUN DÜNYALARI YAKARIM
kookie_loveer
HAYIR ABEL İNANMIYORUM SON KEZ FALAN DEĞİL
Azra
Başrol yerine kötü karakterle evlenseydi daha iyi olurdu
Obsesif
Ay gitti çocuk aklını aldılar
Fato
Uuuu bu seriyi sevdim
Fato
Bebeğim sen bizim kızçemizi biraz hafife almışsın galiba
Fato
Siegren rakı masasında sen katilsin ben maktül eşliğinde efkarın dibine vurur bu laftan sonra. Kızım öyle denir mi
Fato
Ay fionanın bu bölümdeki kıyafeti çok güzel. Bir de baba kız uyumlu giyinmişler🥲💖🥰
Fato
Fionadan nefret etmeyin lütfen. O iyi biri şaka yapıyo sadece. Bana güvenin 💖💖
Daldasakgirekmi?
AB SENİ ALDIK EN İYİ FLNİN SIRALAMASINDA 2,YE KOYDUL AMA HERŞEYİN FAZLASI ZARAR DERLER YA SANADA ZARAR DEĞİL SALAKLIK GELMİŞ
Daldasakgirekmi?
Bizi*
Daldasakgirekmi?
Ölürse her yıl yas tutarız
Fato
Fiona harem kurdu kendine resmen kadın erkek herkes yanık
Fato
Oha oha oha çok iyi hareket
Fato
Lan noldu
Fato
Oha karanlıkta eski fiona mı var acaba diye düşündüm ama nasıl olacak o iş bir mantık kuramadım
Fato
Sen başrolsün yaparsın
Fato
Farkındaysanız Siegrenin hayali gerçek olmuş oldu. Gülmeni çok seviyorum ama bana aşkından ağlamanı isterdim dediği ve fionanın ağlayarak ona sarıldığını hayal ettiği bir bölüm vardı🥲
KELLE PAÇAAQ
İllahaki bir şey yapacsk değilmi bu pis
Fato
Fiona artık Abele bi baba dersin🥲
Fato
Abel çok yakışıklı, webtoonlarda yakışıklı herkes başrol sayılır başrol ölmez. I-ıh no inanmadım ……..
Fato
Siegren niye öyle şaşırdı ya? Siyah saçlı falan ya annesinin ailesinden biri mi ya da annesine mi benzetti kadını acaba
Fato
AAAAAA ÇOK ŞEY YERSE KALDI BÖLÜM
vincens
daenerys ol ejderhaya bin hadi
vincens
daha demin hotd izledim COK İYİ YA
urne
profil fotoğrafın neredennn😞
Mucklandın
Unseemly lady çok güzel bir seri hemen başlamanı tavsiye ederimm (❁´◡`❁)
Bendis
Aşk bahçem ölmesin
Bendis
Siegreni büyüleyecekler bence
wiwuchi
cocugum ne birader kocan o kocan
wiwuchi
bur kereliğine kahraman ol sigeren hep hırsız hırsız kalp çalıyorsun 💥💥💥💥👅👅👅🤭🤭😘😘🤲🏻🤲🏻🤩🤩
Obsesif
Bence sihir büyü tarzı bir şey var işin içinde
zartzurt
Oha yazar reenkarnasyon geçirmiş https://uploads.disquscdn.com/images/326dddeed593cbd420974e42c52a8f2f0ab57cfb9fc412e45a94ecadb550f5a7.jpg
zartzurt
Hepside kaçıp kırsala yerleşiyor yeto https://uploads.disquscdn.com/images/2c68bea57a04c7039c7b095646b32c129fa99d7862dd1b3cef2b46cbefda2cd1.jpg
zartzurt
https://uploads.disquscdn.com/images/6723b98d370ad7760b531f80662af14206d0c9060aeff7704e48e6a18f28f2f0.jpg
zartzurt
https://uploads.disquscdn.com/images/9a6c4f990083cc4031130e73ab9feef4a30f6a4140e3f49b346ae870ab5f0b46.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/9379b950797e2e3a9bea069dc9c3f610a16ddbb55576d52cbe48bedb360834aa.gif
zartzurt
https://uploads.disquscdn.com/images/e215b1c7ae5c60cc5ace1fd5d6f04c03fe4de4a0641e6bd06ca8bb13b42a5221.jpg
zartzurt
Bu şahıs kızgın olduğunu altını çizerek ifade ediyor
zartzurt
Ben okumayı bırakıyorum bye
netseyyahi
Ellerinize sağlık.
netseyyahi
Sakın! Sakın o topa girme! Git sarışına aşık ol.
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Ya üzme şu çocuğu.
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Ellerinize sağlık.
netseyyahi
Ellerinize sağlık.
netseyyahi
Sonunda Siegreni katil etme de…
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Yarın doğru nikah dairesine…
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Niye, Siegren delirsin diye mi!?
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Bekle Abel!
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Noluyo!? Noluyo!?
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Ellerinize sağlık.
netseyyahi
Kızın ciğerini de sök götür yanında.
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Ellerinize sağlık.
netseyyahi
Yaaa üzüldüm.
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Emeğinize sağlık
netseyyahi
Ne haltlar karıştırıyor bu!?
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
İyi plan. Tabi söz konusu kişi Siegren olmasaydı. Tabi bulacağınız kadın Fionaysa bilmem. Ama o da sizi dinlenmez. Yani o iş yaş. B planına geçin.
Emeğinize sağlık.
netseyyahi
Siren gibi bir şey mi bu kadın.
Emeğinize sağlık.
Karmaşık Yumak
Servetifunun dönemi yazarları gibi hepsinin bir kırsal yere kaçıp orada yaşama planı var..
Karmaşık Yumak
Birinci bölümde söylenmesine rağmen 3.bölumde fark etmek.. Bu kafadan istiom
kookie_loveer
WĞKZĞWNZĞWMSĞŞWMSĞWMW olm dikkat etmemişim herhalde reenkarnasyon diyip geçmişim direkt hatırlamıyom valla
Karmaşık Yumak
Hehehe.. Olabilir.. Bazen ben de uzun yazılari ve uzun konuşma boluncuklarıni atlıyorum.. Görmediğimden yani (Tabii ki üşenmekle ne alakası var.. Görmediğimden)
Bilge bir okuyucu
Yani….. Gormedigimizden canim
Karmaşık Yumak
Kim aşık değil ki?
1.yetimhane reisi
fetullah
Karmaşık Yumak
Bence iyi oldu.. Hızlıca evlilik alalım abime
Ben kleeiyoss
HAYİR YA YAVAS YAVAŞ ISINMA (slowburn) OKUMAK İSTİYORUM BEN 🥹🥹
Karmaşık Yumak
Sonrada iki saat delir..
Karmaşık Yumak
Bir ayağı çukura diger ayağı bataklıga batacak.. Hem su adamin niye varisliğe karıştığını anlamadim.. Para Abel’in mülk Abel’in.. İsterse dilenciye verir isterse imparatiçeye..
Sabir Rustamov
Valla çok doğru söyledin senin bu devlette yerin olması lazım senin gibiler bizim geleceğimiz olacak
Karmaşık Yumak
Harika tespit üstad..
Karmaşık Yumak
Buna ana kadın karakter körlüğü denir..
gamzess
Dediklerin normal sıradan bir cocuk icin mantikli fakat konu basrol kizimiz olunca sacma oluyir
Karmaşık Yumak
Tabii ki sekerim.. Çok zekiyimdir.. Her işte iyiyim.. Benden bir süru olmasi lazim bu devlette.. (Biraz da kemdimi öveyim.. Heheheh)
Sabir Rustamov
Kendini övme ben seni her zaman överim senin hakettiğin değer budur
Karmaşık Yumak
Ay.. Utandım.. (o^∀^o) Teşekkür ederim canım.. Sen de övulmeye layıksın (~˘▾˘)~ Bu devirde böyle tatlı biri zor bulunur
Sabir Rustamov
Tabi efendim nedemek her zaman bende çok teşekkür ederim beni öven fazla insan olmaz bu arada galiba bu seriye yaptığım her yorumu beğenmiş siniz teşekkür ederim
Karmaşık Yumak
Yorumunu beğendiysem fikirini beğenmişim demektir canım.. Teşekkür etmene gerek yok.. Asıl ben yorumlara bakınca beni güldürdüldüğün için sana teşekkür etmeliyim
Sabir Rustamov
Eğer yazdıklarım içinizde ufakta olsa bir mutluluk kırıntısı bıraktıysa ne mutlu bana
Karmaşık Yumak
2 ay geçmiş ve hala atılmamış.. Demekki ölünce atacaklar
Ablansıtarbebeğim
Ona bire razıyım yeterki atsınlar
Karmaşık Yumak
Yeminli okuyucusun yani.. Mezarda dahi.. Heheh
Valla bilmiom don oliyim bari
Al kırdun kırdın
Valla bilmiom don oliyim bari
Bu nasıl el aq https://uploads.disquscdn.com/images/b4b692b2b6e237fcba05dfc671ca72d442921d4031d9f2566cd4ff1663ae9382.jpg
lisvty
ALLAHIM SUKURLER OLSUN
Ben kleeiyoss
YA BABA KİZ GİBİLER https://uploads.disquscdn.com/images/4215db24b3b9e19f2167ba64a1b40bd980bb7786d98fd514308d868ab67acb59.jpg
Ben kleeiyoss
OLM ASİRİ İYİLER LAN https://uploads.disquscdn.com/images/c9681a007aad158db8ba8eee9d52c55383600950005efa1c3cb52243a4ae5391.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c1e87c1fba315ae7b07af03f2b913600113c9395fed973da793becb43febf17f.jpg
Ben kleeiyoss
OHA SORU MU SEN İSTE HERSEYİ DERİM https://uploads.disquscdn.com/images/f28b19d1041503ec4920ca3ccc6ca1b6023db1afcdc16480aeeeb9cef9863925.jpg
Ben kleeiyoss
Evet🥹 https://uploads.disquscdn.com/images/5881837027807ecba64836c8596732dce9f3f6a6480d1bb7f26940904264e17f.jpg
Ben kleeiyoss
Abel benim 😡
Ben kleeiyoss
BUNLAR OLSUN
Ben kleeiyoss
ÖLDÜM BİTTİM KÜL OLDUM https://uploads.disquscdn.com/images/449d054b5c26dde3ac5e7b67491065f0e3f3b68701de411c97562a468220a1b9.jpg
Ben kleeiyoss
Baba de artik su adama ya
Ben kleeiyoss
Kabul et sierim
Ben kleeiyoss
OH ilk defa akillica birşey yaptın ayakta alkisliyoruz
Hacer Kılıç
Erkek başrole acımaya başladım iyice. Yıllar geçmiş hala yazar gibi davranıyor kızımız
Hacer Kılıç
Abel’in yanında kalarak orta doğuda kartları yeniden dağıttın yavrum hala orijinal hikaye diyorsun 😂
Hacer Kılıç
Arkadaşın kadın olmasına çok sevinme yavrum karını her an karısı yapabilir o afet
Hacer Kılıç
Ayrıca bu kız kaç yaşına gelmiş hala aşk duygusunu anlayamıyor. Oğlan senden zeki yaşına göre, editörlerimiz haklı 😂
Ben kleeiyoss
Yook
Ben kleeiyoss
Bence fiona livia ile olsun hocam
Ben kleeiyoss
Simdi belali tipleri sevmem ama seni gözüm tuttu kral
Ben kleeiyoss
ØH
Ben kleeiyoss
Bayilazzam şimdi yazar inatla getirmiyor
Ben kleeiyoss
Ben kwontere verdim
Ben kleeiyoss
KABUL ETMİYORUM YEMİNLE SERİYİ BİRAKİRİM https://uploads.disquscdn.com/images/ed30b6468fb7f1918f6480d6161a536d1d72e25094e4c630c067094875d6ebd8.jpg
Ben kleeiyoss
Abel gelene kadar bu ne be atacagim 😣☝🏿
Ben kleeiyoss
Abel yok bunlar yiyisme derdinde
Ben kleeiyoss
Abel.hala.yok.beni.dellendirmeyin
Lilia
AAAY
Lilia
Fiona bı şarkı olsa Carmen olurdu o kadar uyuyor ki sözleri bayilcam
Gojonun kaslari
Lutfen yeni bolum
Biri
Geçen sefer de fiona karanlığı kontrol edebileceğini düşünüp yapamamışti yine öyle olmasın
Biri
Lan senin karın var kendine gel
Lilia
Kız noldu gayin mi açık kaldi
Lilia
Erko o siyah saçlı memisi yok amk
Ben kleeiyoss
Abel gelsin fenalasiyorum
Ben kleeiyoss
BİRAKİRİM SERİYİ ÖLMÜŞSE OG HAYİR
Ben kleeiyoss
YA ABELİ EJDERİYA YAPTİLAR 😭😭😭
Ben kleeiyoss
BAK HAYİR
Ben kleeiyoss
AY YASİYOR 😭😭😭😭😭💗💗💗💗
Beri
Benim canim acidi aq ne diyon
Beri
Sic agzina askim
Beri
Kiz cildirticsk aq
Beri
Anlayacagindan supheliyim
Cehhenem zebanisi
ANAMMM SONUNDA AĞLİCAM BÖLÜM GELDİ OFFF
Cehhenem zebanisi
Benim Siegren’e güvenim tam abi kim bilir cadı kraliçe ne tilkiler çeviriyor
Cehhenem zebanisi
Tipe bak ya yerim seni abelim seni ne kadar özledim offf
https://uploads.disquscdn.com/images/d4fddc26971549594eb05cb263aceded811a02055661c06caa4bae8cc2b07b78.png https://uploads.disquscdn.com/images/8deb1e6adf6fb0faffe88f93b94fa709227cffa49fd2831479c19a8191dc2c0a.png
Cehhenem zebanisi
https://uploads.disquscdn.com/images/84d895a8f815a8f77f5e2ccbab49bc2fd5891f68e64f80644bb7774d6bf7b7cd.png yine ne oluyor ateşli yavrum
Cehhenem zebanisi
Şu panel
https://uploads.disquscdn.com/images/21258fad329197b5de329137afc7c28b52c827e5173a9cdd079dc7b4f34440b0.png ve bu https://uploads.disquscdn.com/images/7346041dc4e25de7321780ebc4a1923757a9f708b52a1c21e8b2f7ed681b6e3b.png 🙇🏻♀️🙇🏻♀️🙇🏻♀️
Denizhan Alkan
The Undead Lord of the Palace of Darkness mangasını da rüca etsem çevire bilirmisniz ben şu manga çevirmenlik işine de biraz bakıyım dedim ve araştırdım hobi için yarım yamalak olsa da yapacaktım biraz kolay gitti bana ama daha sonra işte aa fotosohop porogramı indirdim işte yotube da dinlediğim video daki bir porogramı onda yapa madım ve başka bir yol aradım ama yani başka bir yolda bulamadım zaten hobi olarak yapmayı düşündüğüm içinde bıraktım bu kadar manga var bu sitede ve kod ronuzun da yeterli olup olduğunu da bilmiyorum ve bu manganın sadece 7 bölümü türkçe ye çevrilmiş başka bir sitede o yüzden aaa lütfen çevri rebilirmisiniz 1 ay da bir bölüm gelse de olur hatta 2 ayda bir 2 bölüm gelse de olur ama lürfen bu manga yı çevirin çeviriyide bırakmayın ne kadar gecikirse giciksin benim için sorun olmaz ben beklerim (aaa biraz karmaşık ve gereksiz bilgi içeren bir istek yorumu oldu özürdilerim)
haydinuşaklarnamaza
okkey lez go
TabagındakıSonPılavTanesı
lan nedense bunu erkeğe benzettim(erkek mi)
haydinuşaklarnamaza
Lan fio ve siegren in abelin yanında yetiştiği nasıl da belli…İKİSİNDEN DE ASALET AKIYO ama gençler çok üzgünüm ben abel beyi tercih edip yola onunla devam edicem
haydinuşaklarnamaza
Fiona beynini nerde bıraktın söyle valla bulup getiricez en son nerde düştü ha ?!?!?!?
candy
Bu sitede okuduğum ilk seri hayırlı uğurlu olsun
candy
Maşallah maşallah bastır fiyonaaaaaa
candy
Uuuuu kara göründüüüüü
https://uploads.disquscdn.com/images/898f477f6b72847cd023434e36d3dcffc4a0f68862472ef312b376baa5e95474.jpg
candy
Birilerini lucas a benzetme hastalığım öyle yüksek ki tek ruh hastası benim sanıyordum skfjsjdjd
candy
Valla ben direkt sergen diye okuyorum birkaç bölümdür…. antin kuntin bir isim siergen diye uzatıyorum bazen de fksjdjs
candy
Vayyyu beeeeee https://uploads.disquscdn.com/images/af586e62ea2412ed9d91f81cd8aa8c33a8015d6361eb442aa0c4f9b98544860c.jpg
candy
Seni seviyorlar işte neyini anlamıyorsun ulan!!!!!
candy
Bu hizmetçilerin oturma bölümlerinin kalkıklığı da ayrı saçmalık. Gerçekten sen kimsin de bana böyle davranabilirsin,ağzınla yüzünün yerini değiştirmem bir parmak şıklatmama bakar,çöp parçası seni
candy
Fiona işte bu işteeee buuuuu!!!! Cidden had bildirme makinası …. çok pis kinlenmiştim rahatladım
candy
Abel a bayıldım muazzam bir karakter djsjdhsh
haydinuşaklarnamaza
lan olm resmen tüm güzel kadınlar bizim başrol kıza aşık…FIONA ÇAPKIN ŞEY SENİ AMACIN SIEGRENE YAMAMAK DEĞİL MİYDİ ULAAAA…çakkal kaşla göz arası kızları düşürdü kendine
haydinuşaklarnamaza
huhuuu SONUNDA BİÇISLAR AYAĞA KALKIN HALAY ÇEKİN BİŞİ YAPIN BU KIZ AKILLANDI resmen benim erkeğim dedi öefljercljreb biraz komik ama olsundu artık sevgilisini başkalarına yamamaz
haydinuşaklarnamaza
biz bir şaşırdık ama dimi
kookie_loveer
Valla öyle oldu
haydinuşaklarnamaza
kes kes kes kes
haydinuşaklarnamaza
ula gerçek fiona ortaya çıktı fak fak fak
haydinuşaklarnamaza
fiona…fiona allahın biçısı seni ne ettin hale bak IHIĞĞĞĞ AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞ
haydinuşaklarnamaza
oha bishop ile yaşıtız clebcljvelhc
haydinuşaklarnamaza
AĞAĞAĞAĞA ABEL NERDEEEE
haydinuşaklarnamaza
EVET BIRAKMAK ÜZEREYİM TEK BİR BÖLÜMCÜK ŞANS VERİYORUM
Ben kleeiyoss
SANS VER ASKİM GUVEN BANA 😭💞
haydinuşaklarnamaza
güvendim güvendim ve 75 küsüre kadar anca geldim bitircem inş cınıms
candy
Üf burada biter mi??????? Şimdi sonraki bölüm anlamazlıktan gelmeye devam etcekler
candy
Ejderhaya tek atıp kalbini sökmüş çocuğa yumruk atmaya çalışan koca yürekli veliaht prens…
candy
Hiçbirşey hatırlamayacak gibime geliyor
candy
Ya fiona aptallık etme
candy
Allllaaaaaaaaah Aaaaaalllaaaaahhhhhh
candy
Sakın sergene yaklaşma len kadın…. fiyona arkadaşın oldu ne güzel
candy
Demek ki orjinal fiona ruhun dışında bedenine de sahip bir şekilde dolaşıyor. Ve kontrolü dışında karanlığa yakalanmış gibi hissettirdi bu görseller. Yavrucak savunmasızca düşmüş bu batağa
candy
Orjinal fiona ile karşılaşabilir. Çok şaibeli bir durum
candy
Siz bir yatsanız tüm bu gerginlikler biticek çünkü aşkı keşfetceksiniz.
candy
Çok iyisiniz,ve sergen sana siyah yakışıyor evlat
https://uploads.disquscdn.com/images/9ae34251acb11a5f6fc151ab650840e6db1556e44a0e6316feff3f8488ccbb3b.jpg
candy
Gel artık torunlarımızın dedesi
Kohl
Meeen yemin ediyorum söyle karakterlerin ezik psikolojideyken kendilerini assagilamaları kulağıma bir müzik gibi geliyor kendini aşağılayan ve psikolojisi yerde her karakter kendini ezikledikçe zevk alıyorum saatlerimi böyle webtoon lar okuyarak harcayıp aldığım zevk tarif edilemez ahhh evet umuyorumki serideki hiçbir karakter mutlu olmaz ve yanlış anlaşılmalar olmaya devam eder
Çeviren arkadaşlara teşekkürler
Sabina
Abi çok numaracısın. 🤣🤣
blackstar-chan
abelim de abelim
Keleş dutan köpke
aga yakalandık bea
Keleş dutan köpke
Ohhhhh içimin yağları eridi
Keleş dutan köpke
ıoQ*9*HIWPOhOa940ıhetpwjohığrg9*t4ıahe
https://uploads.disquscdn.com/images/cff549c74814aa9d6e3b2a341b240ed2950e45edef8d9721adcd03c1d8ba1d61.png
https://uploads.disquscdn.com/images/ab878e2b46ea67a04b71fc58c1e7aeb6827d325c1143eee3dbe217af70363503.png
bu nası bi drama queenlik çatladım gülmekten *mw
Keleş dutan köpke
kerebiç sensei sonuna kadar arkandayım
Keleş dutan köpke
sensei’nin karısına mı yavşadı !?
https://uploads.disquscdn.com/images/59bf50695d2a9b40fe7d76b12d4dc3e06921af0c6109a51d7cdd3360a97ea38a.png
Keleş dutan köpke
lŞJOLSjolsİBNAİL:çdnlİHOlnöDKHböKÖDBKHABŞHŞZDSDHŞCZNDJVJCXSNDCJGXSDFHDIFKAÖNEIHPKFHEJGIPAFKDÇFHEŞFIŞK
Agaa kadın lez olduğunu bu kadar belli etmeseydi keşke
https://uploads.disquscdn.com/images/00cb88f47adff62ce45b2997d375ff49c6889bb42cee9399d6eb608993797258.png
Sabina
https://media1.giphy.com/media/1QffP8E6nk4gKYZO5S/giphy-downsized-small.mp4
Keleş dutan köpke
hocam beni güldürmeyi başardin TŞK
https://uploads.disquscdn.com/images/b7c32d0e55f0f1468396362a4483ce82a7deec1fd986271394ba21fb8826d2fe.png
https://uploads.disquscdn.com/images/cff549c74814aa9d6e3b2a341b240ed2950e45edef8d9721adcd03c1d8ba1d61.png
Keleş dutan köpke
10 kere okuduktan sonra şu sonuca vardım; BİZİM KIZ MAL @MK
Keleş dutan köpke
https://uploads.disquscdn.com/images/5dbc895a6b3aedb7859c0aa6a3e6c8f55a64436cebff850199a11f00bfea28c2.png
Respect fiona
Keleş dutan köpke
a-ahahahahahahhahahahahahhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
https://uploads.disquscdn.com/images/81c45f0dcab9d333bc339ff299e80554c7799c78b5cd85fb87d68ca7044d7e0c.jpg
Keleş dutan köpke
https://uploads.disquscdn.com/images/56f701c4eb42445a976116e278611d581f9c1642dcc425c2a0c4314ca263b95f.jpg
Keleş dutan köpke
https://uploads.disquscdn.com/images/557976b7ef20f7033ccba9adb0b9efd899e29c0f0384af663732758800ffbc9c.jpg
Keleş dutan köpke
bu kız benim idolim yawğğ
Keleş dutan köpke
Benide sakinleştirse olurmu acaba ?
kookie_loveer
3lü olsun güçlü olsun canım 💋💋
Keleş dutan köpke
tşk aşkito
https://uploads.disquscdn.com/images/e2a075bb0f13dcee358d78855c2e80107c791d725b180c06e6c618c5488efb70.jpg
Keleş dutan köpke
https://uploads.disquscdn.com/images/0ffd9654d55866abc53f9e8d2768b0475ad6bc84b61a6e6aabf302735d5f7339.png ben bu mangayı anlamadım …
Keleş dutan köpke
abel hayır olamaz imkansız bu krala hiç kimse dokunamaz !?
https://uploads.disquscdn.com/images/cff549c74814aa9d6e3b2a341b240ed2950e45edef8d9721adcd03c1d8ba1d61.png
Keleş dutan köpke
Taciz edilcek
Keleş dutan köpke
https://uploads.disquscdn.com/images/d7137f3a1d58da7848228f214798cbfb3e26c0f2e948cd6da5a623bb28d18501.jpg
Keleş dutan köpke
çocuk kullanmak tamda o p!çten bekleneçek şey
https://uploads.disquscdn.com/images/93c8aa1d4f464b8948a89bf645ee42267e637d35024a13e1874603cc2bff56dc.jpg
zuzu_
Aq bu kal erkek miymiş? Ben ilk kadın sanmıştım ayol
zuzu_
Yaw asklarım benim❤
Keleş dutan köpke
valla tam böyle bir foto atacakım sen atmışsın
aojüeopdzhlboü9hryahpzdon
hp9ey*ühdonhz9ge*ü
Keleş dutan köpke
abi aldatırsa insanlara ve mangalara bakış açım değişicek büyük ihtimalle
Keleş dutan köpke
hass …
https://uploads.disquscdn.com/images/bd41cdeb2e6e7aebb9615c501b3fb1641bf3e6239a79968ca7b35c9b3704be24.jpg
Keleş dutan köpke
öldürün şu LANET Kralın çiftleştiği varlığı
https://media0.giphy.com/media/3jlOBHGOhXjbi/giphy-downsized-small.mp4
Ash eijiyle evlenecek
Ailesi bulmamasi için
ryderr37
adam gojonun yan sanayi
Sabina
Şimdi bu bana yapılır mıydı. https://uploads.disquscdn.com/images/bfa1359462144003ccdab21d87d7ff31cf434a5de80c22c62011e73913bdf084.gif
Aslı Nur ÖZ
Lan burda sezon finali mi verilir yapmayın beeğğ
Aslı Nur ÖZ
Ohaa aşırı iyiydiii
Aslı Nur ÖZ
Bekle şimdi 3-6 ay yaaa offf
ARISE
Ohhhooo ben bu seriyi ne zamandır okumuyorum unutmuşum neyse baştan da başlamam kalsın
Walking Dead
Nası bitti ama sezon zort diye
ryderr37
BENİM
ryderr37
yaa relax kocam benim yanidmaa haber vermeyi unutmusuzz
Ash eijiyle evlenecek
https://uploads.disquscdn.com/images/da3481277ce0a0e27feb83877620a1e76146edabb88c6dff06da545ec7350b0c.jpg yeni karimmmm
Umarım gl olur
Ash eijiyle evlenecek
https://uploads.disquscdn.com/images/f2f5f9143c12b67588682430d57d763d203c446a1b57fa7d230802f24261637b.jpg yanlız o benim karım araştırmanizi öneririm
Sıkılıyorum
Yeni sezon çıktı bu arada
Sebastiian
bakalım gerçek fionayla nasıl yüzleşicek bizim kız
Poset
nasi la
Sıkılıyorum
İngilizcesi çıkmış birkaç gün önce baya oldu zaten sezon finali vereli
Fordinaydi
KIYAFETLERİ DE UYUMLU AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa https://uploads.disquscdn.com/images/46112234672c5f5b614316fc9dae2e5e91838dca81ec1058e6b350b64c300748.jpg
demet
siegren nolur hayallarimi yıkma, ama bence bi olay var ortada yapmaz çünkü
SIPSAHO
Aynen zaten sezon finali yazısını gördüm ufak çaplı bir imme geçirdim gibi bişey oldu bana
Ceresaşığıyım
YA AQ ABLACIM SENİN BEDENİN BAŞKASINDA RUHUN DOLANIYOSA DOLANSIN NASI KENDİ BEDENİN OLUYO YA AMK AL BİDE BUNLA UĞRAŞ YA AYRICA BİZİM SALAK KIZ NE ZAMAN AŞKIMIN DEĞERİNİ ANLİYCAK 64 BÖLÜMDE KANSER OLDUM AMK
ölüptekrardirilmekistiyorum
Ya kıyamam kızın çekmediği şey kalmamış
ölüptekrardirilmekistiyorum
Ya minnağım değerli olabilirim diyor ağlayacağım
ölüptekrardirilmekistiyorum
Ölürüm ölürüm Seni seviyorum
GülümseyenAjusshi
Bende canım seni seviyorum
Yae
Mal
Ayanokoji-sama
Yeni bölümler devam ediyor mu acaba seriye ona göre başlayacağım da
betthhyy
Ayayayay anammmm sen Boyle konusursan nasıl nefret ederiz senden dimi FİONAAAAA
hayattan zevk alamayan okuyucu
Evet arkadaşlar burada da kendi mezarını kendi elleriyle kazan bir angut görüyorsunuz
Noahhayatımolmuş
Helal lan yusufi
Noahhayatımolmuş
Aa mlmiss
Noahhayatımolmuş
La kurtarın çocuk öli
Noahhayatımolmuş
Abel koş kızım kocaya kaçuo
Noahhayatımolmuş
Sus çocuk
Noahhayatımolmuş
La çocuk nerde
Noahhayatımolmuş
Ya mal bu kız nıe baba demiyon çıtırıma
Noahhayatımolmuş
MAL KARI
Noahhayatımolmuş
Ya bu kız bile bile nıe bu kötü yere geldi anlamış değilim o kadar iyi bi yer varken nıe buraya dönersin kardeşim hikaye nası gidiyosa gitsin yani bide o sarışın kızı hal görmedik
Noahhayatımolmuş
Hocam git hocam gitt
Noahhayatımolmuş
Gönlümün prensii gelmisss
Noahhayatımolmuş
Çoo tatlılarrrğ
Noahhayatımolmuş
ŞŞu başrol kızada sokucam ama ha neymiş şu güya fl olan kız yaw yeto
Noahhayatımolmuş
Ne zalimi aq
Noahhayatımolmuş
Bu roman lez şeyine döndü ama
Noahhayatımolmuş
Ya ben buna biraz sövmüş olabilirim ama
Noahhayatımolmuş
Sonra demesin ki neeeğ anlamadımğğ ne dionn
Noahhayatımolmuş
Ya malmı bu fl ya taşş gibi adam sana itiraf etmiş s.. hikayeni
Noahhayatımolmuş
YARABBİ ŞÜKÜR
Noahhayatımolmuş
Götün ateşe girer sonra
Noahhayatımolmuş
La bi ss
Noahhayatımolmuş
Lan ne ara
Noahhayatımolmuş
Yaklaşsın da akıllansın biraz mal piyano
Noahhayatımolmuş
Olmamış
Ukeleringötü.
Mc de amma agliyir ha
Ukeleringötü.
Mc aminake
Anime boss 100 level
Fiona =GERİZEKALİİİİ
Anime boss 100 level
Hahahahahahahhahaahhahahah
Anime boss 100 level
Hayyyyyyyyyyıııııııırrrrr
balgam cehennem
Fionanın gözü niye pembeleşti la
betthhyy
Kapanmis bı siteden yeni sezon beklemeyin…
Bilge bir okuyucu
Boyle baska seri biliodumda unuttum istersen soylerim bulup*bana bu seri gibi baska bulsana cok iiydi(otome oyununda karga oldum)
Herom
"Caninin kötülük dolu yaşamı"
yanlış hatırlamıyorsam bu da yazar rearkasyonu ama arkasında çoook farklı bir sebepten kitap yazılıyor.
Bilge bir okuyucu
https://uploads.disquscdn.com/images/cf145e0e56d11124ca33fff0e67e0a128584f9382e9ba49342aef53e9e955527.jpg
Bilge bir okuyucu
Ml gozuktu
Bilge bir okuyucu
Koyun et derdinde mc koca derdinde
Bilge bir okuyucu
https://uploads.disquscdn.com/images/a1c903b3c0c3507de520ddf19069feb158500fdbd070ab258d523a41a4e696c2.jpg
Bilge bir okuyucu
https://media.tenor.com/8J2wzmn8Uq8AAAAM/confused-huh.gif
Bilge bir okuyucu
https://uploads.disquscdn.com/images/5f241aa7bac4142b87f656d4453a92ab89a93be3319b104df7de68ef7bfee66b.jpg
Bilge bir okuyucu
YAAAA cok dadluuu https://uploads.disquscdn.com/images/03d74b8e32525a749caba2c2aac282c7de34fb3939b149989f02defc69aad50a.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/526a6adb004e245d4ad7fb4e75ee45431a0c6de2e7eba032651f28645006904b.jpg
Bilge bir okuyucu
Daddyye bak mcyi al
Bilge bir okuyucu
https://media.tenor.com/fx5gLVuqb7sAAAAM/good.gif
Bilge bir okuyucu
Ts severis
Bilge bir okuyucu
Haha! Ben direkt soyluyorum. Baba!
Otaku:1 Fiona:0
Bilge bir okuyucu
El nerde aw
Valla bilmiom don oliyim bari
Yok işte kol var bükmüşler kızın kolunuk
Bilge bir okuyucu
Seviyorlar anlasanagh gozlerinin onunde seni seviyorlahr
Bilge bir okuyucu
Drama queen mod acik
Bilge bir okuyucu
https://uploads.disquscdn.com/images/03d74b8e32525a749caba2c2aac282c7de34fb3939b149989f02defc69aad50a.jpg
Bilge bir okuyucu
Diosun ki orrrr du yani?
Bilge bir okuyucu
https://uploads.disquscdn.com/images/9f4ef55c32f236132ca22a935ea37a371ca5103359f28b2c075621ed802c9d8f.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/5f241aa7bac4142b87f656d4453a92ab89a93be3319b104df7de68ef7bfee66b.jpg
Bilge bir okuyucu
Kiz ben onu okicaktim nereye gitti
Bilge bir okuyucu
Bishop la zidianin arasinda gecenler cokiii
Bilge bir okuyucu
TAMAM YETER OPUSUN ARTIK
Bilge bir okuyucu
Duyamadiiighhm neeghh
Bilge bir okuyucu
Biz hepimiz okuyucular olarak kabul ederiz sana kalmadi canim byyy
Bilge bir okuyucu
Kutsal gelirmiiiii
Karmaşık Yumak
Serinin adı the academy's genius swordsman 16. bölümde falandı bu foto (Bölümden emin deilim ama karakter bu seriden buna eminim ٩( ◣ω◢ )و )
Bilge bir okuyucu
Tesekkurlerrrr bi serideki butun yorumlarimi da begenmissin tesekkurlerr ^^♡
Karmaşık Yumak
Rica ederim 💖⁺◟(●˙▾˙●)◞⁺💖
Bilge bir okuyucu
Tabi efendim pasa gonlunuz bilir baska arzunuz?
Bilge bir okuyucu
Eh? KANKA TAMAM GIT OZAMAN SHADI GIT YA YAZAR SZN DEGILSIN HDEEEEE EANLION MU YZTER ATRIK DOVCEM SENI
Bilge bir okuyucu
Hayir.
Bilge bir okuyucu
YOOOOOOOOIOGGGGGGHHHHHHHHKKKK*diririrdidiriri diriri ririri*
Bilge bir okuyucu
Hadi fl olsun siegreni ben alirim siz rahat olun
Bilge bir okuyucu
Evet🎀🥰
Bilge bir okuyucu
KIZ BU INTIKAM ALMAYA CIKMASIIIINN
Bilge bir okuyucu
Rica etsem gelir misiniz abel bey?
Bilge bir okuyucu
HAYIIIIR https://media.tenor.com/7K5N5YIjEyQAAAAM/horror-scary.gif
Bilge bir okuyucu
Baba!Gizimmmmm *olay biter
Bilge bir okuyucu
Rol yapio dimi? D-dimi…?
Bilge bir okuyucu
Helal olsun kardisim
Sabir Rustamov
Ne okuyon bro hemen cevap verdiysen
Bilge bir okuyucu
Deli muhendis okuyorum reis suriyeye donustum gulmekten
Bilge bir okuyucu
Okumani tavsiye ederim👍🏿👌🏿
Sabir Rustamov
İyi de devamı yavaş geliyo ya
Sabir Rustamov
Hafızam silinsede tekrardan okusam
Bilge bir okuyucu
Ben biara birakmisim bi baktim onceki bolumlere bu birakilirmi aq dedim geri basladim
Sabir Rustamov
Yalan yok güzel seri
Sabir Rustamov
Bide bi seri var bilmem bilirmisin bazı serilerin sonuna konan fotoğrafta olan bir kız var ama aslında kız gibi giyinen bir erkek ama serinin hikayesini hatirlamiyom
Bilge bir okuyucu
Bilmem ki reis gorursem bakarim ama
Sabir Rustamov
Yav eskiden baya insan yorum atıyordu şimdi kimse kalmadı eskiler emekli oldu 4 5 yıllık adamlar kaldılar yeni gelenlerde pek yorum atmıyor serilerde gelmemeye başladı ahh nerde şu eski zamanlar
Bilge bir okuyucu
Dogru dedin reis eskiden yorum atamazdim beyinsiz gibi sadece herseyi okurdum ahh ahh keske yazzaymisim diorum
Sabir Rustamov
Şimdi yazsan bile okuyan yok
Sabir Rustamov
2 yol sonra eski bir seriye bakıldığı için yorumuma cevap verilmişti duygulandım o sıra
Bilge bir okuyucu
https://media.tenor.com/ynST0DWtFqgAAAAM/pointing-that-is-correct.gif
Bilge bir okuyucu
Bu benim gorevim reis sen bana birak
Sabir Rustamov
Bu koltuğu seningibi genç nesile teslim etmek benim için gurur ve mutluluk veriyor gelecek nesiller sana emanet🥹
Bilge bir okuyucu
Bu gorevi bana bahsettigin icin minnettarim reis gorevimi nesillercek surdurucem
Sabir Rustamov
Sorması ayıp ama erkekmisin
Bilge bir okuyucu
No❌
Sabir Rustamov
Tahmin etmiştim ama sorduğum için kusura bakma😅
Bilge bir okuyucu
Birsey olmaz reis sen kenidne bak
Sabir Rustamov
Tam benim kafadan konuşuyon varya tanışık olsaydık best friend olurduk varya
Bilge bir okuyucu
VE CABUK SERI SOYLE BITIRDIM CABUK
Sabir Rustamov
Ahhh
Sabir Rustamov
Ne yapmalıyım bilmiyorum nasıl seri seversin ona göre cevap vereyim
Bilge bir okuyucu
At ortaya ben okuurm her turlu
Bilge bir okuyucu
Dogru dedin reis simdi insta isticemde sicmiyim sohbete
Sabir Rustamov
Sıkıntı yok veremde istama bakmam lazım unuttun
Sabir Rustamov
Mercenary enrolment ilk okuduğum seri
Bilge bir okuyucu
Telefon sikildi bi dk
Sabir Rustamov
Hshaha
Bilge bir okuyucu
Galerimde yedek seri varmis:>
Sabir Rustamov
Oda iyi instami soyleyem istersen yazarsın sabir.rstmv
Bilge bir okuyucu
Tamam telefonu canlandirdikkeeee
Sabir Rustamov
Ne yaptın da bunlari cekiyor
Bilge bir okuyucu
Biara yazarim reis asiri useniyorum
Sabir Rustamov
3 yıldır kullanmiyom oyuzden sıkıntı yok😂😂
Bilge bir okuyucu
S-saka yapmistim ozur dilerim:<
Toji's wife
Çevirmen ve editörüme bir sorum var. Ben bu seriyi manga şehri adlı bir siteden okuyordum ve sizin sitenizin ismini gördüm. Acaba siz o siteyle anlaşma yaptınız mı yoksa manga şehri adlı site emek hırsızı mı?
Toji's wife
Merhabalar kitka- yani gojo bey. Size önemli birşey söylemeliyim… Oğlum megumiye iyi bakın https://uploads.disquscdn.com/images/afeb1897a0da13451757ed0609600e5112cfbc1dba8985f0632a2534603f1e4a.jpg
Biri
Son nota katılıyorum kesinlikle kimi seçeceğini biliyorsun(ben)
Biri
Bak Siegen askim beni dinle ve fionayi bırak beni al
Yurei
Tekrar basliyorumm ayy cok seviyom
Yurei
Off bu seriyede asigim
Bilge bir okuyucu
Dogru tesekkur ederimmm
Fatma Aydın
Cidden bu kizmi abi
Fatma Aydın
GOLLLLL GOLLLLLLLLL
Fatma Aydın
Ellerine Helelelelle yaprim
Fatma Aydın
6 ay olmuş
Bilge bir okuyucu
Tekrardan okicam cunku kizin babasi hosuma gidiyor(budegil)
Bilge bir okuyucu
PA IT ISHAIAGAPSHAUHAIAGSOWHQOGSIDHSIABAISHD 3 ay once okumustum bu yorumu nasi gormemisim sosgxiagaigzuzvsus
ryderr37
iyiki yorum yapmissinamk seri kitligindaydim artik bunu okurum
Bilge bir okuyucu
Lan cokiyi aoVoavPgsiaaiJKakspAOAHDIAOKSJXKSOAPAUAHAUAH
Bilge bir okuyucu
Siegren cok garip davraniyor…
Ne o? Yoksa basrolle tanisti mi? LAHSPSHEOGDISGSS
Bilge bir okuyucu
Hadi gl! Gl! Gl! Gl! Lutfeenennnnn gl olsuiiiiiiuuuuuugggghhhhnnnb!!!, 🥹😭😭🥹😭🥹😭🥹😭🥹😭🥹🥹(ikinci kez okuyorum ama lutfen bir allahin kulu fan bunun glsini yapsin butun bolumleri toplayip😭😭😭😭😭😭😭😭)
Bilge bir okuyucu
Ya soyle😭
Bilge bir okuyucu
Ya gotunuzde kurt mu var amk
Bilge bir okuyucu
Neymis kanka?
Bilge bir okuyucu
Haklisin yiprandik artik
Bilge bir okuyucu
Arkadaslar fl degil gl olcak elim kaymis
1.yetimhane reisi
abim önce bir kaç gün atlayıp sonrasında 5 yıl atlayarak ne yaptığını anlamayanlar için açıklamak istedim bende anlamdaım
1.yetimhane reisi
kan ve vahşet istemek için hep yanlış seri okuyorum
GülümseyenAjusshi
he valla öyle 🤭 sende okuu
1.yetimhane reisi
yok ya sonra kendi mi götten veriyo gibi hissediyom
GülümseyenAjusshi
bana verebilirsin sadece teklif
1.yetimhane reisi
bishop piskopat çıktı
1.yetimhane reisi
saatlik 5k sana indimde yaparım
GülümseyenAjusshi
ben orspuya para vermem orspular bana gelmek için yalvarır
1.yetimhane reisi
ben shoju başlıyınca bu yüzden hepsini yarım bırakıyom
1.yetimhane reisi
bishop sen webtoonu faln bırak şiir yamaya başla
1.yetimhane reisi
Karmaşık Yumak
Senin yanındaysa arafta mı demek oluyor.. Hayırrrr Abelim ölmüş mü? (Nanami Kento'sun ya)
ryderr37
ya of bilmiyorum hicbisey ama nanami hariv digerleri kocam ddgul artik aglivam cok sıkıldım ne yazdim bende bulmiyorum sorgulama hic😔
ryderr37
iyiki yorum yapmissin seri kitligindaydim sagol🥳
Karmaşık Yumak
Rica ederim ๑◣﹏◢๑
1.yetimhane reisi
adres ver 😛😛😛😛😛
GülümseyenAjusshi
ohh bekl9yo58m
1.yetimhane reisi
geliyorum😛😛😛
GülümseyenAjusshi
nerdesin yarram indi aq
1.yetimhane reisi
pardon yanlış minibüse binmişim yanlışıkla yurt dışına gittim almanyada vatandaşlık aldım seçimlerde söz gelicem(adresi aq şimdi almanya sıkıntı değilde sonra suriyeye fln gidersem sıçarım
GülümseyenAjusshi
manyak ya KDHDKSHDKSHDJDJSK suriyeden bombalarla st at
1.yetimhane reisi
st story mi oluyo
GülümseyenAjusshi
he evet at sen
1.yetimhane reisi
tamamdır ne zaman atayım
GülümseyenAjusshi
ne zaman istersen bebeğim
1.yetimhane reisi
haftasonu atayım diyorum
GülümseyenAjusshi
mükemmel olur
1.yetimhane reisi
tamamdır kız haftasonu atıcam söz bak
GülümseyenAjusshi
valla bekliyorum canım benim
1.yetimhane reisi
kız kafayı yicem çektiğim fotoda arkada ben özgürlükçüyüm diye bağıran almacı suriyeli çıktı rujsuz capcuttan silmeye çalıştım akıllı fırça kullandın para ver diyo paylaşamadım kusura bakma
GülümseyenAjusshi
vay orospu cocu suriyeli ya ben bu araplarin anasini skemyim capcutu da skeueim yeter ha ascam kendimi of insta versene
1.yetimhane reisi
valla bende anlamadım napçan almanyada git esada yaşa hayatını wo.chile.mao
GülümseyenAjusshi
bence de yani yabancilik da cekmezsin ki sudeekck1
1.yetimhane reisi
Kabul ettim kız
GülümseyenAjusshi
bende ettim kiz
1.yetimhane reisi
tamamdır kız
GülümseyenAjusshi
ohh
1.yetimhane reisi
kız noluyo
GülümseyenAjusshi
aziuorum galiba kiz
1.yetimhane reisi
kız onun yeri bura değil kız
GülümseyenAjusshi
Allah kahretnesin doğru
1.yetimhane reisi
kız sıkıntı yok arada banada oluyo
GülümseyenAjusshi
hee olmasi gereken degil mi ama kiz
1.yetimhane reisi
e kız zamanlama tutmayınca olmuyo
GülümseyenAjusshi
kiz yapcak biseu yok o zaman benlik bir durum da yok yaaaaani
1.yetimhane reisi
kız aslında gezegenleri göre oluyomuş biliyonmu (mesela bende merkür`ün canı salep çekince oluyo) bak onları öğren baya işe yariyo
GülümseyenAjusshi
obaaa ne diyorsun kizz sennn inanamıyorum 😱 hemen araştırıyorum
1.yetimhane reisi
kız hızlı ol kaçmasın bul hemen
GülümseyenAjusshi
ay bi de kaciyor mu kiz allah belasini versin ya ben usenirim
1.yetimhane reisi
kız sen yerini söyle ben yakalarım
GülümseyenAjusshi
oa sen asik mi oldun kiz yoksa bana
1.yetimhane reisi
kız sana aşık olmıycamda kime olcam
GülümseyenAjusshi
oha kizz bende sana asik oldumm
1.yetimhane reisi
e kız utandım ben şimdi
GülümseyenAjusshi
yerim kiz utanmani
1.yetimhane reisi
ye kız(yazmayıunuttum kusura bakma)
GülümseyenAjusshi
nolcak kizz
1.yetimhane reisi
ye kız
Max
ağır oldu
1.yetimhane reisi
sağolasın kız
1.yetimhane reisi
e kız nasılsın iyimisin
GülümseyenAjusshi
valla nolsun kiz ayni valla
1.yetimhane reisi
güzel kız
GülümseyenAjusshi
sende nasil durumlar hayatim
1.yetimhane reisi
iyi valla okul sikiyo bizi
GülümseyenAjusshi
valla bende de aynı karne var şükür yarin da dershane bitmiyor bu sefer
1.yetimhane reisi
yine daha az iş olur ya üzme kendini kız
GülümseyenAjusshi
yani yani doğru kiz
Koala
Ne demek kızgın değilim yav
Koala
Geri dönüp aileni cezalandırmazsan senin de mal olduğuna kanaat getireceğim.
Koala
aha MC